abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221511662
Dit viel helaas te verwachten gezien de grote Islamitische en Arabische base in Michigan. Bovendien is zulk uiterst links en progressief gedachtegoed populair bij veel jongeren. El-Sayed is trouwens lang niet de meest radicale kandidaat binnen DSA contreien, er lopen helaas nog veel gevaarlijkere individuen rond.
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 10:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Maar dat is gewoon waar. Groot verschil.
Ah, kun je dan ook onderbouwen waar het nazisme precies zou zitten?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221511674
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit viel helaas te verwachten gezien de grote Islamitische en Arabische base in Michigan. Bovendien is zulk uiterst links en progressief gedachtegoed populair bij veel jongeren. El-Sayed is trouwens lang niet de meest radicale kandidaat binnen DSA contreien, er lopen helaas nog veel gevaarlijkere individuen rond.
[..]
Ah, kun je dan ook onderbouwen waar het nazisme precies zou zitten?
Waarschijnlijk komt het niet verder dan 'Trump' en 'Musk' en wat onverstaanbaar gemompel verder over maga.
pi_221511741
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 10:58 schreef Chillegast het volgende:
Als ze niet met nazi's willen worden geassocieerd moeten ze ook niet gaan dineren met Holocaustontkenners als Nick Fuentes.
Fuentes is al tijdenlang actief bezig tegen Trump campagne te voeren. Hij stelde recent nog Democratisch te willen gaan stemmen tijdens de midterms en riep zijn kijkers op hetzelfde te doen. Zie ook: Far-Right Influencer Revolts Against Trump: 'Vote Democrat'
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:08 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Waarschijnlijk komt het niet verder dan 'Trump' en 'Musk' en wat onverstaanbaar gemompel verder over maga.
De user Ronald-Koeman is zelf ook uiterst progressief en links dus het valt te begrijpen dat hij zulke dingen zegt. Ik kan mij inbeelden dat een kandidaat als Al-Sayed prima aansluit op zijn gedachtegoed (pro-migratie, pro-Palestijnen, Islamitisch, etc).

Echter dat maakt de Republikeinen natuurlijk niet meteen 'fascisten' en 'nazis'. Deze termen gebruikt men in de progressief linkse kringen met name als men het ergens heel erg mee oneens is, waarbij die termen dan in hun belevingswereld de meest negatief mogelijke lading hebben.

Het is daarnaast ook nog bedenkelijk om zelf met allerlei radicaal Islamitische troep te heulen en dan anderen uit gaan maken voor nazis. Mein Kampf blijft erg populair in de Arabisch en Islamitische wereld, en dat is niet zonder reden.

Toch blijven velen bij progressief links maar naïef denken dat moslims hun intersectionele bondgenoten zijn, dat ging in Detroit al eerder volledig verkeerd: ‘A sense of betrayal’: liberal dismay as Muslim-led US city bans Pride flags'
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 6 augustus 2026 @ 11:31:33 #29
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221511818
Man oh man, nu moet het weer gaan over de radicale islam. AIPAC moet eens met een ander verhaaltje komen anders is het snel over voor de steun aan Israël vanuit de VS, en dan heb je de poppen aan het dansen.
pi_221511929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:31 schreef Perox het volgende:
Man oh man, nu moet het weer gaan over de radicale islam. AIPAC moet eens met een ander verhaaltje komen anders is het snel over voor de steun aan Israël vanuit de VS, en dan heb je de poppen aan het dansen.
Die steun is sowieso klaar in een aantal decennia (wellicht al veel sneller), rechtsom of linksom maakt hierin geen verschil.
pi_221511988
Is dit weer zo'n islamist die doet alsof hij communist is om stemmen te trekken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221512006
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:05 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik heb geen enkel probleem met Nick Fuentes, het zal me jeuken of wat linksvolk hem een 'holocaustontkenner' vindt.
Het gaat niet om een mening he. Fuentes heeft de holocaust "fake" genoemd, "schromelijk overdreven" en "een belachelijk verhaal". En ook het getal van 6 miljoen omgebrachte Joden trekt ie in twijfel. En als het hem te heet onder de voeten wordt trekt ie zijn keutel weer snel in, maar hij blijft dit soort uitspraken doen.
pi_221512024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we in NL geen mensen die dat doen :P
Lidewij de Vos begeeft zich soms ook in discutabele kringen. Dat klopt. En Eva Vlaardingerbroek omringt zich bij voorkeur met dat soort figuren. Maar het gaat hier volgens mij om de USA, niet om Nederland.

quote:
(ik heb zelfs een collega waarbij de kans groot is; wat zeg ik, bij elk gehouden personeelsuitje ben ik zelf waarschijnlijk al de sjaak).
pi_221512028
Reken maar erop dat deze gast gewoon op de payroll van Aipac staat.
pi_221512046
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:55 schreef AFA2022 het volgende:
Egypte en Israel, de welbekende bondgenoten :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221512052
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:55 schreef AFA2022 het volgende:
Hele rare claim, AIPAC had juist miljoenen gestopt in de campagne van zijn tegenkandidaat.
pi_221512146
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Is dit weer zo'n islamist die doet alsof hij communist is om stemmen te trekken?
Lijkt er wel weer op, waar kan dit mis gaan
life is like a box of chocolates
pi_221512152
quote:
[De strijd om de senaatszetel gold landelijk als graadmeter voor de vraag of de progressieve stroming binnen de Democratische Partij ook kiezers in een omstreden staat als Michigan kan overtuigen.
Wat is er omstreden aan Michigan :?

Dit maakt de midterms natuurlijk wel een stuk intressanter straks.
Krijgt de DSA ook echt voet aan de grond in het congres.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_221512249
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:54 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Lidewij de Vos begeeft zich soms ook in discutabele kringen. Dat klopt. En Eva Vlaardingerbroek omringt zich bij voorkeur met dat soort figuren. Maar het gaat hier volgens mij om de USA, niet om Nederland.
[..]

Echt typische holocaust ontkenners die witte vrouwtjes :(
pi_221512323
Is dat die engnek die vond dat de VS 9-11 wel verdiend had?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221512397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:01 schreef Hathor het volgende:
Is dat die engnek die vond dat de VS 9-11 wel verdiend had?
Blijkbaar heeft zijn vriendje Hasan Piker (bondgenoot van het Westen, LOL) dat een keertje ( ;) ) gezegd.
pi_221512805
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 10:58 schreef Chillegast het volgende:
Als ze niet met nazi's willen worden geassocieerd moeten ze ook niet gaan dineren met Holocaustontkenners als Nick Fuentes.
Nick en Abdul zullen verrassend veel raakvlakken hebben wanneer het aankomt op "het joodse probleem".
pi_221512825
Door het gefaal van MAGA zitten ze dadelijk met een uberwoke regering lol.
pi_221512974
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hele rare claim, AIPAC had juist miljoenen gestopt in de campagne van zijn tegenkandidaat.
AIPAC staat er bekend om dat ze beide kampen bespelen, vandaar hun ijzersterke grip op de Amerikaanse politieke syteem. Wat naar buiten wordt gebracht, zegt weinig over wat er achter de schermen gebeurt.
pi_221513090
Gefeliciteerd republikeinen. 2028 is voor jullie.
pi_221513127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:40 schreef theunderdog het volgende:
Want
"Money out of politics.
Money in your pocket.
Medicare for All."

is slecht ofzo :?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_221513136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Want
"Money out of politics.
Money in your pocket.
Medicare for All."

Ik vind hem prima. Maar de zwevende kiezers zullen uiteindelijk meegaan in de 'hij is een communist of jihadist' frame.

Zolang de boomer nog bestaat in Amerika, moeten democraten gewoon voor een centrist
pi_221513150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:40 schreef theunderdog het volgende:
Hoezo? De DSA golf is in volle gang en veroverd het hele land *O*
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221513154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hoezo? De DSA golf is in volle gang en veroverd het hele land *O*
Nee
pi_221513215
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Want
"Money out of politics.
Money in your pocket.
Medicare for All."

Ben jij heel toevallig in de markt voor een brug?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')