Ik kan het alleen maar mooi vinden dat Nederland voor jouw soort "afschuwelijk" en "onleefbaar" is geworden. Dat gevoel heb je grotendeels zelf gecreëerd door je wereldbeeld te laten voeden/vormen door haat, vooroordelen en eenzijdige informatie in plaats van door de realiteit. Het internet blijkt voor sommige mensen duidelijk niet geschikt, dus trek voor je eigen gezondheid de stekker eruit en zoek eens de buitenlucht op. In tegenstelling tot het internet ontmoet ik in het echte leven met name superlieve, aardige, behulpzame, glimlachende en groetende mensen van diverse komaf. Als je je constant voedt met haat, wordt elke samenleving vanzelf een nare plek. Dat is een situatie die je echt zelf creëert. Dus verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:49 schreef RotatoR het volgende:
Nederland was zo mooi en leefbaar zonder Noord-Afrikanen.
Van ieders zorgpremie. Beroven ze ons nogmaalsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen ze een lam ruggetje (zenuwaandoeningen) en dan moeten ze recoupereren
the old one-two punchquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:51 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Van ieders zorgpremie. Beroven ze ons nogmaals
geregistreerd op: zondag 26 juli 2026 @ 10:48quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:44 schreef Draxx het volgende:
Ik kan het alleen maar mooi vinden dat Nederland voor jouw soort "afschuwelijk" en "onleefbaar" is geworden. Dat gevoel heb je grotendeels zelf gecreëerd door je wereldbeeld te laten voeden/vormen door haat, vooroordelen en eenzijdige informatie in plaats van door de realiteit. Het internet blijkt voor sommige mensen duidelijk niet geschikt, dus trek voor je eigen gezondheid de stekker eruit en zoek eens de buitenlucht op. In tegenstelling tot het internet ontmoet ik in het echte leven met name superlieve, aardige, behulpzame, glimlachende en groetende mensen van diverse komaf. Als je je constant voedt met haat, wordt elke samenleving vanzelf een nare plek. Dat is een situatie die je echt zelf creëert. Dus verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Ik zie hier op het forum namelijk geen Noord-Afrikanen die Nederland lelijk en onleefbaar maken, maar enkel autochtonen die haat en venijn spuien, en die andere bevolkingsgroepen stigmatiseren en over één kam scheren.
Natuurlijk, want het is een incident, je moet het niet in een breder verband trekkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Zullen we het bij Abdul en zijn criminele meesterbrein houden?
Cool.
Ik denk niet dat Abdul veel in de moskee komt maar goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Natuurlijk, want het is een incident, je moet het niet in een breder verband trekken
Verhalen over Fleur zijn anders ook gewoon ontopic.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Zullen we het bij Abdul en zijn criminele meesterbrein houden?
Cool.
Daarom altijd even bellen met je date lol.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verhalen over Fleur zijn anders ook gewoon ontopic.
Hallo hand.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daarom altijd even bellen met je date lol.
Zolang je hand niet met een dubieus mannenaccent praat zit je goed denk ik.quote:
Je mist Jan in je rijtjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:27 schreef Kottnauer het volgende:
Het nieuws van de afgelopen week. Abdul, Yousef, Mohamed, Nabil, etc. Het is vrij lastig om hier géén patroon in te zien. Maar als dan blijkt dat werkgevers iets minder geneigd zijn om deze namen uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek dan is iedereen opeens diep verontwaardigd.
"Maar je kan ze niet allemaal over één kam scheren.."quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:27 schreef Kottnauer het volgende:
Het nieuws van de afgelopen week. Abdul, Yousef, Mohamed, Nabil, etc. Het is vrij lastig om hier géén patroon in te zien.
Oh zie jij dat? ik zie de zoveelste kloonaccount die dit forum nog een stukje dieper in de stront komt drukken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:44 schreef Draxx het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar mooi vinden dat Nederland voor jouw soort "afschuwelijk" en "onleefbaar" is geworden. Dat gevoel heb je grotendeels zelf gecreëerd door je wereldbeeld te laten voeden/vormen door haat, vooroordelen en eenzijdige informatie in plaats van door de realiteit. Het internet blijkt voor sommige mensen duidelijk niet geschikt, dus trek voor je eigen gezondheid de stekker eruit en zoek eens de buitenlucht op. In tegenstelling tot het internet ontmoet ik in het echte leven met name superlieve, aardige, behulpzame, glimlachende en groetende mensen van diverse komaf. Als je je constant voedt met haat, wordt elke samenleving vanzelf een nare plek. Dat is een situatie die je echt zelf creëert. Dus verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Ik zie hier op het forum namelijk geen Noord-Afrikanen die Nederland lelijk en onleefbaar maken, maar enkel autochtonen die haat en venijn spuien, en die andere bevolkingsgroepen stigmatiseren en over één kam scheren.
Je kunt het met iemand niet eens zijn maar zo'n reactie slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh zie jij dat? ik zie de zoveelste kloonaccount die dit forum nog een stukje dieper in de stront komt drukken.
Ga gewoon weg en steek dat belerende vingertje maar in je reet.
Aldus de "andere" kloon.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:05 schreef SimonB. het volgende:
Je kunt het met iemand niet eens zijn maar zo'n reactie slaat natuurlijk nergens op.
Weet je wat nergens op slaat? De ene na de andere kloon aanmaken om discussies te laten ontsporen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:05 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Je kunt het met iemand niet eens zijn maar zo'n reactie slaat natuurlijk nergens op.
Iemand vals beschuldigen is natuurlijk wel ok.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet je wat nergens op slaat? De ene na de andere kloon aanmaken om discussies te laten ontsporen.
Hier nog een recente Abdul A. voor je.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jan is geen rijtje. Abdul, Yousef, Mohamed en Nabil wel.
[ afbeelding ]
quote:Iets dat zich op een voorspelbare manier herhaalt, is een patroon. Je kunt een patroon vinden in een reeks getallen, in de stof van je bank of in de gewoonten van je bovenbuurman. Het zelfstandig naamwoord patroon kan verwijzen naar een ontwerp of naar gebruikelijk gedrag.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:59 schreef SimonB. het volgende:
Wat denk je nu met zo'n reactie te bereiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |