abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2026 @ 15:59:36 #1
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221507396
quote:
Lachgasverslaafde lokte mannen door zich als ‘Fleur’ voor te doen en zijn slachtoffers af te persen

Mannen trokken vol verwachting naar Gorinchem, waar ‘Fleur’ op hen zou wachten. Ze hadden een afspraak gemaakt via een datingapp. Aldaar troffen ze niet de vrouw van de profielfoto, maar een forse kerel die ook nog eens geld eiste.

Het is het patroon dat in zes gevallen speelt. Alle zes de mannen vertellen los van elkaar hetzelfde verhaal en zeggen bedreigd te zijn. Betalen, anders volgden maatregelen. ‘Laat me niet je kop inslaan’, en varianten op dat zinnetje. Ze zouden zijn meegenomen in de auto, met de deuren geblokkeerd.
De mannen moesten geld betalen zodat ‘Fleur’ lachgas kon kopen, bij ‘Jason’.

Deze verkoper meldde zich ook in de app, om de dreigementen kracht bij te zetten. Maar ook ‘Jason’ was niet echt: het was net als ‘Fleur’ verdachte Abdul A. (27) uit Gorinchem.

Domme keuzes door een verslaving
In de rechtszaal in Dordrecht bekent Abdul. A. valse namen te hebben gebruikt om de mannen te lokken. “Door mijn lachgasverslaving heb ik domme keuzes gemaakt. Het is geëscaleerd, ik was onder invloed.”

De verdachte wordt emotioneel en zegt dat hij destijds niet bij de gevolgen voor de slachtoffers heeft stilgestaan. De rechter vraagt of hij wat water wil, de officier van justitie biedt hem een doos tissues aan. Menselijke gebaren die hen er niet van weerhouden de man kritisch te bevragen.

Abdul A. ontkent met klem dreigementen te hebben geuit. De rechter: “Zes mensen vertellen onafhankelijk van elkaar dat ze zich bedreigd voelden. Dat zijn allemaal kletsverhalen?” De verdachte zegt dat zijn postuur misschien intimiderend overkwam.

Uit een rijdende auto gesprongen

Op 1 mei 2026 voelde een slachtoffer zich zo bedreigd dat hij uit een rijdende auto sprong. De man had al ruim vierduizend euro afgestaan. “Waarom zouden de slachtoffers zoveel geld overmaken als zij niet onder druk stonden?”, werpt de rechter meermaals op.

De zaak van 1 mei is om meerdere reden opmerkelijk. De verdachte was toen net een tijdje op vrije voeten, nadat hij als ‘Fleur’ had vastgezeten. Hij beloofde beterschap, maar zegt toch een terugval te hebben gekregen: de verslaving aan lachgas speelde weer op.

Geschiedenis herhaalt zich
En de geschiedenis herhaalde zich: na als ‘Fleur’ vijf slachtoffers te hebben gemaakt in april 2024, deed hij zich in 2026 voor als ‘Romy’. Dezelfde modus operandi, maar dan met één slachtoffer. Hoewel: in de rechtszaal bekent hij onverwacht en misschien iets te spontaan dat hij zich wel vijf of zes keer als Romy heeft voorgedaan.

De officier van justitie benadrukt de grote angsten die bij de slachtoffers leefden. Ze hadden geen idee waar ze naartoe gingen en wat er met hen zou gebeuren. “Afpersingen hebben een gigantische impact op de levens van mensen. Wat het extra ernstig maakt, is dat de slachtoffers dachten op date te gaan met een leuk meisje en dit niet zagen aankomen.”

Celstraf van meerdere jaren geëist
De officier van justitie eist een celstraf van vier jaar, waarvan anderhalf jaar voorwaardelijk. Dat zou betekenen dat de verdachte na zijn detentie nog geruime tijd door de reclassering wordt gevolgd, zodat hij onder meer voor zijn verslaving kan worden behandeld.

In de zaak van 1 mei 2026 was er een medeverdachte, een 22-jarige Rotterdammer, en het OM eist daar zeven maanden cel, waarvan drie maanden voorwaardelijk. Ook de broer van Abdul A. zou betrokken zijn geweest bij meerdere afpersingen, hij staat later terecht.

De rechter in Dordrecht doet op 18 augustus uitspraak.

https://www.rijnmond.nl/n(...)toffers-af-te-persen

Hij heeft zijn slachtoffers wel lief afgeperst aldus een "huilende" Abdul A. :')
pi_221507428
quote:
verdachte Abdul A
quote:
lachgasverslaving
:')

Bingokaart weer bijna vol..
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:06:29 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221507446
Ach, Abdul.
pi_221507469
Het komt door mijn verslaving :'( :'( :'( :'( :'(

Gewoon ordinair verdienmodel, samen met zn broer en zn maat.

Mooi ingefluisterd door de advocaat.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221507530
Abdul... het zal eens niet.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:22:34 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221507560
De lachgasverhaallijn doorzag ik ook onmiddellijk. Het werd als vervelend ervaren dat ik vaak moet lachen en ik reed constant onder invloed van amfetamine.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 16:22:58 #7
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221507565
Hoop dat men weinig rekening houd met meneer zijn "verslaving".

Maar ja die hoop zal wel weer tevergeefs zijn.
- vmi voor intimi -
pi_221507603
Het nieuws van de afgelopen week. Abdul, Yousef, Mohamed, Nabil, etc. Het is vrij lastig om hier géén patroon in te zien. Maar als dan blijkt dat werkgevers iets minder geneigd zijn om deze namen uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek dan is iedereen opeens diep verontwaardigd.
  Spellchecker woensdag 5 augustus 2026 @ 16:27:26 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221507604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoop dat men weinig rekening houd met meneer zijn "verslaving".

Maar ja die hoop zal wel weer tevergeefs zijn.
Af en toe een containertje aan een drone op de buitenplaats droppen
pi_221507640
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:27 schreef Kottnauer het volgende:
Het nieuws van de afgelopen week. Abdul, Yousef, Mohamed, Nabil, etc. Het is vrij lastig om hier géén patroon in te zien. Maar als dan blijkt dat werkgevers iets minder geneigd zijn om deze namen uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek dan is iedereen opeens diep verontwaardigd.
Patroonherkenning is 'racistisch' tegenwoordig. Voorheen was het een overlevingsmechanisme.
pi_221507688
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:59 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Hij heeft zijn slachtoffers wel lief afgeperst aldus een "huilende" Abdul A. :')
Zelfs het regionale nieuws afspeuren naar daders met de namen Abdul en Ali, dat getuigt ook wel van een ziekelijke obsessie. Je bent echt een "Rambo"-Dirk, een toetsenbordheld. :')
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:58:02 #12
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221507803
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:39 schreef Draxx het volgende:

[..]
Zelfs het regionale nieuws afspeuren naar daders met de namen Abdul en Ali, dat getuigt ook wel van een ziekelijke obsessie. Je bent echt een "Rambo"-Dirk, een toetsenbordheld. :')
Ach Draxx
pi_221507863
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ach Draxx
Ach "Rambo"

"Ff het (regionale) nieuws afstruinen naar Abdul's" _O- _O- _O- Held!

Je zal je dagen maar zo doorbrengen.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 17:36:52 #14
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221508168
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:05 schreef Draxx het volgende:

[..]
Ach "Rambo"

[ afbeelding ]
"Ff het (regionale) nieuws afstruinen naar Abdul's" _O- _O- _O- Held!

Je zal je dagen maar zo doorbrengen.
Ik zou wel een dagje met jouw willen meelopen, jij bent zo gaaf en cool.
pi_221508307
quote:
Tja, als je dit patroon opmerkt dan worden velen in de progressieve in linkse kringen heel erg boos, en als men dan ook nog eens bepaalde namen filtert bij een sollicitatiegesprek staat men zelfs te stampvoeten en schuimbekken van woede.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 5 augustus 2026 @ 18:22:35 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221508467
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, als je dit patroon opmerkt dan worden velen in de progressieve in linkse kringen heel erg boos, en als men dan ook nog eens bepaalde namen filtert bij een sollicitatiegesprek staat men zelfs te stampvoeten en schuimbekken van woede.
Ik werd zojuist weer even gewezen op "Gastarbeid en kapitaal" van de SP uit 1983. Met je linkse kringen.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 18:46:35 #17
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221508594
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik werd zojuist weer even gewezen op "Gastarbeid en kapitaal" van de SP uit 1983. Met je linkse kringen.
quote:
De publicatie leidde destijds tot felle kritiek vanuit de gevestigde politiek en andere linkse partijen (zoals de PvdA), die vonden dat de SP daarmee de multiculturele samenleving afkneep en te migratiekritisch was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 18:48:55 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221508601
Edit
pi_221508602
Nederland was zo mooi en leefbaar zonder Noord-Afrikanen.

[ Bericht 65% gewijzigd door vul_maar_in op 05-08-2026 18:54:21 ]
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 18:54:33 #20
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221508618
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:49 schreef RotatoR het volgende:

En geen stikstof of huizencrisis, maar ja, welkom in het nu ;) Zullen er toch uit moeten komen ergens.
- vmi voor intimi -
  woensdag 5 augustus 2026 @ 19:57:08 #21
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221508934
quote:
Nou, het lijkt mij vrij evident dat een Abdul, Yousef, Nabil etc. die een fatsoenlijke sollicitatiebrief schrijft weinig te maken heeft met een Abdul, Yousef, Nabil etc. die niks beters kan verzinnen om te doen met zijn leven dan zich voordoen als Fleur om zijn lachgasverslaving te bekostingen.

En dan heb ik het nog niet eens over Samira, Gülseher en Fatouma die langer en harder moeten en willen werken om hun opleiding binnen te slepen en dan lullige dingen over een kopvod te horen krijgen als ze solliciteren.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 20:00:55 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_221508961
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
We hebben heel veel gast arbeiders uit Polen..
Denk niet dat deze Abdul, Yousef, Mohamed, Nabil heten!
Plus ze werken een paar maanden misschien paar jaar en gaan weer naar huis!
En hebben hier geen recht op een uitkering!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_221508976
Zo'n triestig ogend fenomeen is dat, lachgasverslaafden. Zit je de hele middag op een of ander troosteloos parkeerterrein ofzo aan ballonnetjes te lurken om het roesje te behouden, soms honderden ballonnetjes per dag.

https://www.rtvutrecht.nl(...)-opnieuw-leren-lopen

Hoe je bij dit soort verslavingen nog productief genoeg kunt zijn voor een reeks afpersingen is haast wonderlijk.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 20:04:35 #24
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221508987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo'n triestig ogend fenomeen is dat, lachgasverslaafden. Zit je de hele middag op een of ander troosteloos parkeerterrein ofzo aan ballonnetjes te lurken om het roesje te behouden, soms honderden ballonnetjes per dag.

https://www.rtvutrecht.nl(...)-opnieuw-leren-lopen

Hoe je dan nog productief genoeg kunt zijn voor een reeks afpersingen is haast wonderlijk.
Gelukkig krijgen ze een lam ruggetje (zenuwaandoeningen) en dan moeten ze recoupereren
- vmi voor intimi -
  woensdag 5 augustus 2026 @ 20:15:08 #25
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221509075
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
We hebben heel veel gast arbeiders uit Polen..
Denk niet dat deze Abdul, Yousef, Mohamed, Nabil heten!
Plus ze werken een paar maanden misschien paar jaar en gaan weer naar huis!
En hebben hier geen recht op een uitkering!
Daar ging het standpunt van de SP dan ook niet over. Veel van het gejammer van de hedendaagse rechtse kapitalisten hier op het forum komt voort uit de kortzichtige houding van de vroegere kortzichtige kapitalisten van dit land.
pi_221509242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:49 schreef RotatoR het volgende:

Ik kan het alleen maar mooi vinden dat Nederland voor jouw soort "afschuwelijk" en "onleefbaar" is geworden. Dat gevoel heb je grotendeels zelf gecreëerd door je wereldbeeld te laten voeden/vormen door haat, vooroordelen en eenzijdige informatie in plaats van door de realiteit. Het internet blijkt voor sommige mensen duidelijk niet geschikt, dus trek voor je eigen gezondheid de stekker eruit en zoek eens de buitenlucht op. In tegenstelling tot het internet ontmoet ik in het echte leven met name superlieve, aardige, behulpzame, glimlachende en groetende mensen van diverse komaf. Als je je constant voedt met haat, wordt elke samenleving vanzelf een nare plek. Dat is een situatie die je echt zelf creëert. Dus verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Ik zie hier op het forum namelijk geen Noord-Afrikanen die Nederland lelijk en onleefbaar maken, maar enkel autochtonen die haat en venijn spuien, en die andere bevolkingsgroepen stigmatiseren en over één kam scheren.

[ Bericht % gewijzigd door vul_maar_in op 05-08-2026 21:21:43 ]
pi_221509279
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Gelukkig krijgen ze een lam ruggetje (zenuwaandoeningen) en dan moeten ze recoupereren
Van ieders zorgpremie. Beroven ze ons nogmaals
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:03:32 #28
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221509350
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:51 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Van ieders zorgpremie. Beroven ze ons nogmaals
the old one-two punch :')
- vmi voor intimi -
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:16:45 #29
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221509428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:44 schreef Draxx het volgende:
Ik kan het alleen maar mooi vinden dat Nederland voor jouw soort "afschuwelijk" en "onleefbaar" is geworden. Dat gevoel heb je grotendeels zelf gecreëerd door je wereldbeeld te laten voeden/vormen door haat, vooroordelen en eenzijdige informatie in plaats van door de realiteit. Het internet blijkt voor sommige mensen duidelijk niet geschikt, dus trek voor je eigen gezondheid de stekker eruit en zoek eens de buitenlucht op. In tegenstelling tot het internet ontmoet ik in het echte leven met name superlieve, aardige, behulpzame, glimlachende en groetende mensen van diverse komaf. Als je je constant voedt met haat, wordt elke samenleving vanzelf een nare plek. Dat is een situatie die je echt zelf creëert. Dus verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Ik zie hier op het forum namelijk geen Noord-Afrikanen die Nederland lelijk en onleefbaar maken, maar enkel autochtonen die haat en venijn spuien, en die andere bevolkingsgroepen stigmatiseren en over één kam scheren.
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 52 (gemiddeld 5 per dag)

Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:18:53 #30
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221509437
Zullen we het bij Abdul en zijn criminele meesterbrein houden?

Cool.
- vmi voor intimi -
pi_221509446
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:

Cool.
Natuurlijk, want het is een incident, je moet het niet in een breder verband trekken :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:21:22 #32
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221509452
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:20 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Natuurlijk, want het is een incident, je moet het niet in een breder verband trekken :{
Ik denk niet dat Abdul veel in de moskee komt maar goed.
- vmi voor intimi -
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:23:48 #33
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221509473
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:

Cool.
Verhalen over Fleur zijn anders ook gewoon ontopic.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:24:21 #34
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221509480
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Verhalen over Fleur zijn anders ook gewoon ontopic.
Daarom altijd even bellen met je date lol.
- vmi voor intimi -
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:25:17 #35
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221509488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Daarom altijd even bellen met je date lol.
Hallo hand.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:27:52 #36
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221509504
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hallo hand.
Zolang je hand niet met een dubieus mannenaccent praat zit je goed denk ik.
- vmi voor intimi -
pi_221509543
quote:
Je mist Jan in je rijtje
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:37:25 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221509564
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:34 schreef OmniRocket het volgende:
Je mist Jan in je rijtje.
Jan is geen rijtje. Abdul, Yousef, Mohamed en Nabil wel.

pi_221509601
quote:
Het nieuws van de afgelopen week. Abdul, Yousef, Mohamed, Nabil, etc. Het is vrij lastig om hier géén patroon in te zien.
"Maar je kan ze niet allemaal over één kam scheren.."

Oppassen met patroonherkenning. Sommige users halen dat door de war met racisme. Dat moeten we niet willen natuurlijk.

O-)

pi_221509693
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:44 schreef Draxx het volgende:

[..]

Oh zie jij dat? ik zie de zoveelste kloonaccount die dit forum nog een stukje dieper in de stront komt drukken.

Ga gewoon weg en steek dat belerende vingertje maar in je reet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 22:05:18 #41
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221509712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Oh zie jij dat? ik zie de zoveelste kloonaccount die dit forum nog een stukje dieper in de stront komt drukken.

Ga gewoon weg en steek dat belerende vingertje maar in je reet.
Je kunt het met iemand niet eens zijn maar zo'n reactie slaat natuurlijk nergens op.
Voorheen Bargehassus.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 22:57:20 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221510003
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:05 schreef SimonB. het volgende:
Je kunt het met iemand niet eens zijn maar zo'n reactie slaat natuurlijk nergens op.
Aldus de "andere" kloon.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 22:59:44 #43
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221510012
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
Aldus de "andere" kloon.
Wat denk je nu met zo'n reactie te bereiken?
Voorheen Bargehassus.
pi_221510040
Bingo!
pi_221510173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:05 schreef SimonB. het volgende:

[..]
Weet je wat nergens op slaat? De ene na de andere kloon aanmaken om discussies te laten ontsporen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 07:54:34 #47
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221510495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 23:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Weet je wat nergens op slaat? De ene na de andere kloon aanmaken om discussies te laten ontsporen.
Iemand vals beschuldigen is natuurlijk wel ok. :')
Ik ben geen kloon, voordat ik mijn huidige naam had was ik Bargehassus, zie ook mijn sig.
Dit kan iedereen van achter de schermen bevestigen.
Voorheen Bargehassus.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 08:00:10 #48
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221510502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Jan is geen rijtje. Abdul, Yousef, Mohamed en Nabil wel.

[ afbeelding ]
Hier nog een recente Abdul A. voor je.

www.rijnmond.nl/amp/nieuw(...)uwelijke-is-filmpjes

quote:
Iets dat zich op een voorspelbare manier herhaalt, is een patroon. Je kunt een patroon vinden in een reeks getallen, in de stof van je bank of in de gewoonten van je bovenbuurman. Het zelfstandig naamwoord patroon kan verwijzen naar een ontwerp of naar gebruikelijk gedrag.
pi_221510511
Dwarslaesie volgt vanzelf.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 09:42:59 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221511026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:59 schreef SimonB. het volgende:
  donderdag 6 augustus 2026 @ 09:45:32 #51
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221511038
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:42 schreef Tengano het volgende:

[..]

Sterke reactie. :')
Voorheen Bargehassus.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 11:07:40 #52
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221511666
quote:
Sollicitaties met Arabische namen worden bij ons gelijk vernietigd. Velen begrijpen dat niet.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 12:41:37 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221512245
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:45 schreef SimonB. het volgende:
Sterke reactie. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:59 schreef SimonB. het volgende:
  donderdag 6 augustus 2026 @ 13:27:13 #54
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221512444
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:09 schreef Filosoofert het volgende:

Mooi ingefluisterd door de advocaat.
Het lach niet aan hem!
pi_221512445
Haha, wat een homo.
pi_221512449
Ohja en

donderdag 6 augustus 2026 @ 15:56:22 #57
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221513174
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:28 schreef William_Papadin het volgende:
Ohja en

[ afbeelding ]
Goed blijven zoeken.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 18:13:46 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221514061
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:28 schreef William_Papadin het volgende:
Ohja en

[ afbeelding ]
Deze is wel leuk hoor 😂
pi_221603608
Fleur Abdul moet tweeënhalf jaar zitten.
https://www.rijnmond.nl/n(...)lange-tijd-de-cel-in
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')