Ook veel te veel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:58 schreef Edding345 het volgende:
hoeveel kost oekraiene en israel ons?
....Wat?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het geld belandt vooral bij het hotel en de werknemers van het COA en bovendien kopen die asielzoekers van hun leefgeld ook weer dingen. Recordomzetten worden neergezet, dus niet zo miepen aub.
Inderdaad. Ik zal eerder de EU verantwoordelijk houden. Enige manier om er wat aan te doen is je eigen koers tevaren zoals Polen, maar dat gaan wij nooit doen, dus wordt het ook nooit opgelost zolang de EU het allemaal wel prima vindt. En zeg het maar wat de reden is. Schuldgevoel/ omvolking/ geld/ schaamte, vul het maar aan. Maar het heeft weinig met rechts/links te maken. Zelfs de PVV kreeg niks voor elkaar.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Rechts, links, maakt het echt uit niemand wil/kan er blijkbaar iets aan doen want ze blijven binnenstromen.
Nee hoor, het omslagpunt is al 2050, dan zijn we (blanken) in de minderheid in eigen landquote:Op zondag 9 augustus 2026 23:01 schreef HowardRoark het volgende:
Het is dus wachten tot dit systeem eens ontploft of knapt, gebeurd dat niet dan zullen de Europese samenlevingen over enkele eeuwen onherkenbaar zijn.
Ik wil ook emigreren omdat ik Nederland zie verloederen... maar heb je nog tips?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:25 schreef Oud_student het volgende:
Dus jonge mensen adviseer ik het land zo spoedig mogelijk te verlaten, tenzij je graag onder de Sharia wil leven als 2e rangs burger
Ik ben er ook nog niet uit, maar ik ben niet zo jong meer, het zal mijn tijd wel duren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:36 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik wil ook emigreren omdat ik Nederland zie verloederen... maar heb je nog tips?
Wil niet naar een warmer land..
IJsland. Aantal immigranten lijkt mij daar gering. Zit ook lekker veel water tussen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:36 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik wil ook emigreren omdat ik Nederland zie verloederen... maar heb je nog tips?
Wil niet naar een warmer land..
Ben er geweest. Bij uitstek geschikt als je niet in een omvolkte samenleving wilt wonen. Maar ook een flink aantal nadelen. Maar we dwalen i.d.d. af.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
IJsland. Aantal immigranten lijkt mij daar gering. Zit ook lekker veel water tussen.
Soros? Soros heeft een hekel aan Israël en heeft zelfs talloze organisaties en actiegroepen gefinancierd die tegen Israël zijn. Soros heeft ook helemaal niets te maken met de migratie in het Westen, eveneens als dat hij niets te maken heeft met de demografische samenstelling van Israël. Die trouwens veel diverser is dan deze video doet vermoeden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:29 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Niks rondvolking. Tel de diversiteit eens in Tel Aviv op een willekeurige avond. Vrijwel 0..
[ x ]
Maar als wij in Europa pas op de plaats maken omtrent asiel zij we ineens 'racistisch'
Soros doet nul moeite om Israel vol te stoppen met diversiteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |