was die echidna voor een egel aan het wegrennen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag voor het eerst een echidna en wilde koala gezien
Ik zit op een hoge berg, zeemist kan ik hebben.quote:
Nee, maar ik mis de grap denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
was die echidna voor een egel aan het wegrennen?
Heel goed! Kater wil het online doen, vind dat zo saaiquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo eventjes op de fiets naar Alphen om de kleine aan te geven.
Even goed opletten dat ik alles goed spel.
Hier in Nederland wordt het dan gewoon weer 35 gradenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op een hoge berg, zeemist kan ik hebben.
Alle weermodellen zitten nu wel op één lijn: er gaat een depressie ontstaan ten westen van Ierland en deze depressie gaat richting het noordoosten trekken rond woensdag. De timing gaat zo verschrikkelijk cruciaal zijn. Te vroeg en het wordt gewoon 100% kansloos. Laat en het is bijna zeker helder.
Ach ja, over 682 jaar weer een kansquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle weermodellen zitten nu wel op één lijn: er gaat een depressie ontstaan ten westen van Ierland en deze depressie gaat richting het noordoosten trekken rond woensdag. De timing gaat zo verschrikkelijk cruciaal zijn. Te vroeg en het wordt gewoon 100% kansloos. Laat en het is bijna zeker helder.
Nee! Heb nog heel veel landen te gaan voordat ik overal geweest ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij daar nog nooit geweest?Had het idee dat jij al zo'n beetje overal op de wereld bent geweest
Volgend jaar is de volgende alweerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, over 682 jaar weer een kans
Begin je daarna weer opnieuw?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee! Heb nog heel veel landen te gaan voordat ik overal geweest ben.
Ben voorlopig slechts in 41 landen geweest.
Woah gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo eventjes op de fiets naar Alphen om de kleine aan te geven.
Even goed opletten dat ik alles goed spel.
Rookie numbersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gok dat ik al dood ben voordat ik eventueel opnieuw zou kunnen beginnen omdat ik klaar ben.quote:
I know!quote:
Oh dat zijn er een stuk minder dan ik dachtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Opbeurendquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gok dat ik al dood ben voordat ik eventueel opnieuw zou kunnen beginnen omdat ik klaar ben.
knuckles uit sonic the hedgehog is een echidna.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik mis de grap denk ik
gelukkig is het weer extreem voorspelbaar en kan het totaal niet compleet omslaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
waarom zou een vakantie in mei afhangen van je geluk in de datingapps?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar is de volgende alweer
Weet alleen niet of ik die achterna ga. Het uiterste zuidelijke puntje van Spanje gaat natuurlijk pure chaos worden, en Afrika zie ik niet heel erg zitten voor een vakantie. Als ik geen geluk heb in de datingapps wil ik ook nog naar Japan in mei, dus dan is m 'n geld ook wel op voor de komende 2 jaar.
Maar goed, het gaat nu gewoon lukken
Omdat ik met een vriendin niet in m'n eentje een groepsreis ga doen die m'n vakantiebudget voor 2 jaar erdoorheen jast.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:25 schreef dud0r het volgende:
waarom zou een vakantie in mei afhangen van je geluk in de datingapps?
Ik lees de hele tijd enchiladaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
knuckles uit sonic the hedgehog is een echidna.
Dat gaat sowieso wel gebeuren als je een vriendin hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik met een vriendin niet in m'n eentje een groepsreis ga doen die m'n vakantiebudget voor 2 jaar erdoorheen jast.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso wel gebeuren als je een vriendin hebt.
Dus nu staat een vrouw die een reis naar Japan kan betalen in mei volgend jaar ook op de wensenlijst?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik met een vriendin niet in m'n eentje een groepsreis ga doen die m'n vakantiebudget voor 2 jaar erdoorheen jast.
Anno 2026 zijn weermodellen tot een week best betrouwbaar voor het algemene weerbeeld in een groot gebied. Het is heel zeker dat die depressie er gaat komen, die depressie vormt dit weekend al. Alleen z'n pad is nog de grote vraag, maar zelfs dan zal het eerder Ierland rammen dan IJsland met de huidige onzekerheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:25 schreef dud0r het volgende:
gelukkig is het weer extreem voorspelbaar en kan het totaal niet compleet omslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |