Zodra er eentje begint doet iedereen het ook. Idioot altijdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
denk het niet? geen idee tbh
[..]
not kidding
nou hebben wij geen vaatwasser maar even je mok schoonmaken en op droogrek zettrn kan niet teveel gevraagd zijn lijkt mij
Nee, idd. Damn, ik ben lui maar niet zó luiquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
denk het niet? geen idee tbh
[..]
not kidding
nou hebben wij geen vaatwasser maar even je mok schoonmaken en op droogrek zettrn kan niet teveel gevraagd zijn lijkt mij
Jawel hoorquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor
"Hee, de poetsmeid even aanspreken"
Dan kan de 'poetsmeid' zeggen; ik ben er om te poetsen, niet om op te ruimen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor
"Hee, de poetsmeid even aanspreken"
Enige juiste antwoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan de 'poetsmeid' zeggen; ik ben er om te poetsen, niet om op te ruimen.
Koekiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oooh noh. Dat geeft me niet echt een speciaal gevoel
je propt een bungalowtent in je koffer?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Kampeerzooi neemt wel echt veel ruimte in in de koffer
Gelukkig is het een extraatje en kan ik ook nog eventueel m'n originele tassen los meenemen, maar ik gebruik de ruimte wel lekker goed
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je propt een bungalowtent in je koffer?
Eind augustusquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer was je nog maar weer uitgerekend?
Geen badkamer?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een prima backpackerstentje.
Je gaat in Ijsland kamperen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo extreem veel naar de weersvoorspellingen gekeken voor iets. Echt niets komt hierbij ook maar in de buurt.
[ afbeelding ]
Maar dit is gewoon kunst
Ik ga het hele eiland rond en kampeer in de nacht van dinsdag op woensdag omdat alles verder vol zat. En dan op woensdag is het een prachtig zonnige dag en ga ik de zonsverduistering meemakenquote:
Die past mooi op de gletsjerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een prima backpackerstentje.
Klinkt tof!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga het hele eiland rond en kampeer in de nacht van dinsdag op woensdag omdat alles verder vol zat. En dan op woensdag is het een prachtig zonnige dag en ga ik de zonsverduistering meemaken
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga het hele eiland rond en kampeer in de nacht van dinsdag op woensdag omdat alles verder vol zat. En dan op woensdag is het een prachtig zonnige dag en ga ik de zonsverduistering meemaken
Ben jij daar nog nooit geweest?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt tof!
* Fogel wil al best lang een keer naar dat eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |