Ik heb nooit kwade trouw ik heb altijd goede trouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
De ziekte waar jij last van hebt noemde Sartre 'kwade trouw'.
Sorry, mijn bijl ben ik vergeten, die moest ik nog schoonmakenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook soms wel door mijn aandoening. Door horrorfilms en thrillers etc hebben mensen het beeld dat elke schizofreen een bijlmoordenaar is.
Is dit niet eerder netjes en aardig bedoeld?quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:07 schreef bloempjuh het volgende:
Discriminatie: constant.
Ik werk backstage op festivals en in een poppodium. Het heeft me 30 jaar gekost om erachter te komen dat dit mijn ideale werkplek is, maar okee.
Ik doe aan gewichtheffen (net pas begonnen, hoor) om mijn spieren op te bouwen, zodat mijn werk makkelijker gaat.
30kg sjouwen was vorig jaar nog onmogelijk, nu zeg ik: "Is dat alles?", zeg maar.
Anyways. Vanaf het moment dat een band aankomt bij het poppodium zien ze mij. Ik geef ze een hand ("Jeez, firm handshake..") en bied aan mee spullen te sjouwen. Minstens 50% van de tijd gaan bands er vanuit dat ik niet sterk genoeg ga zijn.
Of als ik kratjes met drankjes naar kleedkamers breng.. Ik ga niet 3x op en neer lopen. Ik stapel die dingen gewoon drie op elkaar. Bij élke (mannelijke) persoon die ik tegenkom: "Gáát het wel? Is het niet te zwaar?"
En nu op festival. Ik ben de verantwoordelijke voor de backstage. Twee weken lang, bijna dagelijks, ben ik daar. Ik maak het handboek, instrueer nieuwe collega's, sjouw de hele dag met rolcontainers, repareer kapotte spullen..
Maar op de laatste dag afbouw word ik niet ingeeld 'want dat is zwaar fysiek werk'. De collega die wél staat ingedeeld heeft een hernia...
Niet-man = zwak, ofzo? Geen idee.
Geeft niet, ik heb persoonlijk meer met een kettingzaag, spattert zo lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Sorry, mijn bijl ben ik vergeten, die moest ik nog schoonmaken.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb persoonlijk meer met een kettingzaag, spattert zo lekker
Geen idee. Ik zal het voor de grap eens als vervolgvraag stellen. "Gaat het?" - "Vraag je dit aan iedereen die geen man is?" (Kidding)quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dit niet eerder netjes en aardig bedoeld?
Ik weet niet of dit onder discriminatie valt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |