Ik heb nu toevallig ff tijd om te posten en kan helaas niet elke dag dus ik open alvast wat topics waar ik dan over paar dagen weer mee verder kan als ze een beetje vol staan, mag dat niet of zo?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:48 schreef SimonB. het volgende:
Vraag alsjeblieft een dagboek aan. Dan zijn we misschien verlost van deze diarree aan nieuwe topics.
Autist hier, die het misschien soms ook niet zo handig verwoordt.
Dat is wel bizar ja. Zeker voor een werkgever. Had je hier melding van gemaakt bij dit bedrijf of bij een instantie?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik heb bij een werkgever meegemaakt dat vrouwen trainingen kregen rond carričreprogressie maar mannen niet, ongeacht ervaring of andere achtergrond.
Nee ik had geen zin in gedoe, ik heb ook totaal geen vertrouwen in clubs die hier wat aan zouden moeten doen als je daar als blanke hetero man komt klagen dus ja... Het was ook niet openbaar gemaakt dat alleen vrouwen er aan mee konden doen of zo, alleen vrouwen kregen een uitnodiging.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:08 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is wel bizar ja. Zeker voor een werkgever. Had je hier melding van gemaakt bij dit bedrijf of bij een instantie?
Laat ik je vast 1 ding duidelijk maken. De slachtofferrol is een houding die mensen over het algemeen niet kunnen waarderen, dus hou daar rekening mee. Discriminatie is een term die tegenwoordig overal voor gebruikt wordt en dat lijkt me absoluut niet de intentie waarvoor deze term bedoeld is. Verder kop op - we hebben allemaal onze eigen sores en niet bij de paken neerzitten om wat anderen van je vinden!!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:34 schreef incel het volgende:
We kennen het allemaal: Discriminatie. Je hebt vele soorten discriminatie. Op huidskleur, geslacht, geaardheid etc. Maar bijvoorbeeld ook ziektes. Zelf heb ik ADHD en PDDNOS wat ervoor zorgt dat ik soms een beetje emotioneel of druk reageer. En ik word hier constant op afgerekend zelfs online op dit forum bijvoorbeeld heb ik te maken met discriminatie als ze dit doen omdat het feitelijk gewoon een ziekte is waar ik niks aan kan doen dus ik zou er ook niet op afgerekend mogen worden. En vroeger op school ook vaak commentaar van leraren of klasgenoten als ik weer eens wat had gedaan waar ik niks aan kon doen.
Nu ben ik inmiddels ouder en weet ik van: "Die mensen weten niet beter" maar vroeger had ik hier erg veel last van.
En jij? Heb jij wel eens te maken gehad met discriminatie en wat voor impact had dit op je psychologische welzijn? Waarop discrimineerden ze je en hoe ging je hier mee om?
Jammer voor die lui. Er bestaan nu eenmaal slachtoffers. Van fysiek leed en van psychisch leed. Dat je daar niet mee om kunt gaan is imo dan weer behoorlijk gebrekkig.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Laat ik je vast 1 ding duidelijk maken. De slachtofferrol is een houding die mensen over het algemeen niet kunnen waarderen, dus hou daar rekening mee.
Ja hoor, wat jij wilquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:01 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Jammer voor die lui. Er bestaan nu eenmaal slachtoffers. Van fysiek leed en van psychisch leed. Dat je daar niet mee om kunt gaan is imo dan weer behoorlijk gebrekkig.
'Kom op, we hebben allemaal wel wat' is beperkt. Er zijn verschillen in draaglast en ook in draagkracht. De ene ligt voor altijd in de kreukels nadat zijn bal is afgepakt en de ander glimlacht het leven tegemoet na nachten vol marteling.
Zeker wat ik wil.quote:
Als je verantwoordelijk gehouden wordt om verkeerde dingen die je gewoon zelf gedaan hebt, ook al meen je zelf dat dat 'komt door de aandoening', heeft dat niks met 'discriminatie' te maken...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:34 schreef incel het volgende:
Zelf heb ik ADHD en PDDNOS wat ervoor zorgt dat ik soms een beetje emotioneel of druk reageer. En ik word hier constant op afgerekend zelfs online op dit forum bijvoorbeeld heb ik te maken met discriminatie als ze dit doen omdat het feitelijk gewoon een ziekte is waar ik niks aan kan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |