abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2026 @ 05:23:28 #1
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221503720
ja echt leuk als je 12 was maar als je 40+ bent en nog steeds kindloos en teveel waarde hecht aan je paarden dan is er een goed steekje los

wij hadden een voorstelrondes van collegas en er was een vrouw die (hoe kan het ook anders) het meest achterlijks zei wat ik in 2026 tot nu toe heb gehoord: 'ik ben Linda en mijn hobbies zijn paarden en iets bijzonder aan mijzelf? Ik heb tegen mijn partner gezegd dat als ik moet kiezen tussen hem en mijn paarden dat ik kies voor mijn paarden!'

en dat ook nog vol trots. wij kijken als: :{

zwaar steekje los, heb nooit een paardenvrouw gezien die goed in elkaar geestelijk zat.

klacht: vrouwen icm paarden
bonusklacht: mijn auto heeft minstens 50 paardenkracht, 1746 belde ga koken en baren
antiklacht: kan lekker een topic openen op FOK! hierover
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221503721
Ik heb begrepen dat veel van die paardenvrouwen het paard zo laten lopen/rennen dat ze ervan klaarkomen, geen grap.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221503736
Ik vind het niet zo vreemd, waarom zou je de belangrijkste hobby in je leven opgeven voor een partner, dan heb je de verkeerde partner, iemand die je hobbies niet accepteert hoort niet in je leven thuis.
pi_221503771
Niet weten dat vrouwen alleen maar van paardrijden houden omdat ze graag daar beneden gestimuleerd worden maar nog te verlegen zijn om hier voor uit te komen :')
pi_221503773
Ik kijk zelf vooral filmpjes met hengstenvrouwen er in.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 07:16:52 #6
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221503805
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 05:53 schreef Managarm het volgende:
Ik vind het niet zo vreemd, waarom zou je de belangrijkste hobby in je leven opgeven voor een partner, dan heb je de verkeerde partner, iemand die je hobbies niet accepteert hoort niet in je leven thuis.
kijk, we hebben gestoorde katten vrouwen, we hebben ook mannen die liever hun pitbull dan iemands ander kind zou redden, I get it.

Vrouwen met paarden zijn de meest knettergekke labiele levensvormen die er zijn. Letterlijk ALLES moet vergeleken worden met paarden, ALLES met paarden of niet (films met paarden, een boterhamdoos? Met paarden erop!)

En vergeet ook niet dat deze peperdure "hobby" vooral door de vent gesponsord wordt en faillisementen voor hobby farms en ander soort troep waar vrouwen (hoe kan het ook anders) liever prioriteit aan geven dan de gezondheid van hun kinderen en zichzelf.
pi_221503885
Het zit je wel dwars, zeg...
pi_221503909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 06:54 schreef incel het volgende:
Niet weten dat vrouwen alleen maar van paardrijden houden omdat ze graag daar beneden gestimuleerd worden maar nog te verlegen zijn om hier voor uit te komen :')
Jou lukt het niet dus ze moet toch wat
pi_221503921
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 07:49 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Jou lukt het niet dus ze moet toch wat
Ik zal nooit kunnen competen met een echte dekhengst
pi_221504071
ben horse
pi_221504134
Hier jaren paarden gehad, maar nog nooit heeft iets moeten wijken voor onze paarden. Misschien de vakanties, maar we gaan toch niet graag op reis.
Verder moet ik wel lachen als ik lees dat vrouwen graag paardrijden om sexueel gestimuleerd te worden. :') Nog nooit aan gedacht persoonlijk. ;)
Wel ben ik het er mee eens dat er onder paardenvrouwen rare mokkels zitten soms. Maar overal zitten rare mensen, zelfs op dit forum. :)
  woensdag 5 augustus 2026 @ 09:54:41 #12
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221504552
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 07:42 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Het zit je wel dwars, zeg...
De grootste red flag ever.

Stel je eens voor: een vrouw met 3 kinderen van 3 verschillende vaders, die erop staat haar naam met een koppelteken te schrijven als je ooit met haar zou trouwen, die een heleboel katten heeft en een bachelordiploma in Vrouwenstudies met een master in een ander VrouwenOverPatriarchy heeft behaald.

Die vrouw is betrouwbaarder, verstandiger, stabieler en te vertrouwen dan een vrouw met een paard :r
pi_221504649
Ach, een gegeven vrouw moet je niet in de (paarden)bek schijten :D
  woensdag 5 augustus 2026 @ 11:25:03 #14
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_221505508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 08:51 schreef Seeburg54 het volgende:
Hier jaren paarden gehad, maar nog nooit heeft iets moeten wijken voor onze paarden. Misschien de vakanties, maar we gaan toch niet graag op reis.
Verder moet ik wel lachen als ik lees dat vrouwen graag paardrijden om sexueel gestimuleerd te worden. :') Nog nooit aan gedacht persoonlijk. ;)
Wel ben ik het er mee eens dat er onder paardenvrouwen rare mokkels zitten soms. Maar overal zitten rare mensen, zelfs op dit forum. :)
Paardenwijven :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 5 augustus 2026 @ 11:56:53 #15
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221505713
Man zou zijn vrouw verkopen voor een auto.

Bekijk deze YouTube-video
Voorheen Bargehassus.
pi_221506346
Die filmpjes waar vrouwen door een hengst geneukt werden, hadden wel iets geils B-)
pi_221506477
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef Cockwhale het volgende:
Die filmpjes waar vrouwen door een hengst geneukt werden, hadden wel iets geils B-)
Gekomen
Radar.
pi_221506957
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:03 schreef Linkesoep het volgende:

[..]
Gekomen
Zij ook. En de hengst niet te vergeten.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 15:34:13 #19
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_221507266
quote:
13s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 05:23 schreef Edding345 het volgende:
zwaar steekje los, heb nooit een paardenvrouw gezien die goed in elkaar geestelijk zat.
Zijn toch ideale vrouwen voor mannen die zich in de manosferen wanen. Je geeft haar af en toe een 'hengst' en ze blijft je trouw :') :s)
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_221507626
Ik ken wel wat paardenvrouwen, maar dat is een specifieke categorie op een specifieke website.
pi_221512038
quote:
13s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 05:23 schreef Edding345 het volgende:
ja echt leuk als je 12 was maar als je 40+ bent en nog steeds kindloos en teveel waarde hecht aan je paarden dan is er een goed steekje los

wij hadden een voorstelrondes van collegas en er was een vrouw die (hoe kan het ook anders) het meest achterlijks zei wat ik in 2026 tot nu toe heb gehoord: 'ik ben Linda en mijn hobbies zijn paarden en iets bijzonder aan mijzelf? Ik heb tegen mijn partner gezegd dat als ik moet kiezen tussen hem en mijn paarden dat ik kies voor mijn paarden!'

en dat ook nog vol trots. wij kijken als: :{

klacht: vrouwen icm paarden
bonusklacht: mijn auto heeft minstens 50 paardenkracht, 1746 belde ga koken en baren
antiklacht: kan lekker een topic openen op FOK! hierover
Ik kan er eerlijk gezegd wel inkomen.
Ik denk er de laatste tijd steeds vaker aan om een hond aan te schaffen dan om een relatie te beginnen.
pi_221512072
Trouwens, zowieso bedrijven waar ze voorstelronden doen is natuurlijk de echte klacht. :')

Dat zijn meestal ook van die toko's die aan self awareness sessies, survival run en origami vouwen doen als teambuilding.
Alles op zaterdag natuurlijk.
Onzin mag geen werktijd kosten. :W
  Redactie Frontpage donderdag 6 augustus 2026 @ 12:56:52 #23
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_221512312
Het valt mij op dat die paarden meiden naar het paard rijden niet echt fris meer ruiken :P
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')