Dat weet ik nog niet, ik moet nog naar de winkel.quote:
Als het maar geen gebroken glas isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik moet nog naar de winkel.
Dat wil je niet etenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:06 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Als het maar geen gebroken glas is
Heb shoarma in de pan, broodje in de oven dus smullen maar zoquote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb shoarma in de pan, broodje in de oven dus smullen maar zo
Was lekker, is al weer op wat overblijft is een vuile pan en bordquote:
Ik heb van die Mora hamburgers in de airfryer gedaan. Lekker op een wit bolletjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was lekker, is al weer op wat overblijft is een vuile pan en bord
Is ook lekker, met een beetje sla, tomaten en een gebakken uitje en ei er opquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:51 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ik heb van die Mora hamburgers in de airfryer gedaan. Lekker op een wit bolletje
Dat is teveel moeite voor die goedkope rommel. Dat doe ik alleen bij hoogwaardige stukken vleesquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker, met een beetje sla, tomaten en een gebakken uitje en ei er op
o vind het altijd wel lekker bij een hamburgerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:03 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dat is teveel moeite voor die goedkope rommel. Dat doe ik alleen bij hoogwaardige stukken vlees
Ik ook welquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o vind het altijd wel lekker bij een hamburger
Platgeslagen fricandelen, heb je van die goedkope diepvrieshamburgersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:12 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ik ook welMaar dit zijn platgeslagen frikandellen. Ik had een tijdje terug van die AH grillburgers. Daar bak ik wel wat uitjes voor enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |