Nu een paar dagen iets koeler zondag weer 32 grquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vieze dertig graden elke keer duurt te lang.
Inderdaadquote:
Ja elke keer dacht ik nu is klaar voorspellen ze het opnieuwquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu een paar dagen iets koeler zondag weer 32 gr
Ja ellende. Ben er ook wel klaar meee. Maar helaas kunnen we er niets aan veranderenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja elke keer dacht ik nu is klaar voorspellen ze het opnieuw
Ik vind het een hel die hittequote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind het stiekem wel lekker, vergeleken met de verregende koude zomers van vroeger
Alleen het gebrek aan regen is dit jaar wel heel extreem, net als de ene dertiger na de andere dertiger
Mensenvleesquote:
Geen idee, kan ook een zalm zijn verkleed als mensquote:
Poke moet met visquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook een zalm zijn verkleed als mens
Zou een mogelijkheid zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe een huizenruil met @:Fogel
Het komt uit Hawaii, die kip is de westerse draai eraanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:01 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Kan ook met gefrituurde kip, tonkatsu dacht ik
Maar ik wil de hitte niet inquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe een huizenruil met @:Fogel
Nee katsu is iets uit Japan. Hawaii is toch een VS staat? Dat is toch ook westers?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Het komt uit Hawaii, die kip is de westerse draai eraan
quote:
hawaii heeft veel immigranten uit Japan, vandaar at er best wat Japanse invloeden zijn op de keuken daarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:04 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Nee katsu is iets uit Japan. Hawaii is toch een VS staat? Dat is toch ook westers?
de bestemmingen van jou zijn ook niet bepaald de koudstequote:
Soms wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de bestemmingen van jou zijn ook niet bepaald de koudste
Oké Pokebowl kan dan Hawaiiaans zijn maar die kip op die manier is zeker Japans. Ook lekker als katsu sando.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hawaii heeft veel immigranten uit Japan, vandaar at er best wat Japanse invloeden zijn op de keuken daar
Nu wel helaas, maar poke is echt hawaiiaans hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:04 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Nee katsu is iets uit Japan. Hawaii is toch een VS staat? Dat is toch ook westers?
Ja inderdaad helaasquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu wel helaas, maar poke is echt hawaiiaans hoor
Mooie eilanden waar ik nog eens naartoe gaquote:
Ik mag dat land niet in denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooie eilanden waar ik nog eens naartoe ga
Waarom niet?quote:
Ze checken je telefoon als je dat land in wil. Ik ben niet zo'n fan van die oranje gek.quote:
Dan zou ik mijn telefoon wisselen voordat ik dat landingingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:22 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ze checken je telefoon als je dat land in wil. Ik ben niet zo'n fan van die oranje gek.
Ik heb tevens ook geen interesse in de VS. Japan is veel leuker.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn telefoon wisselen voordat ik dat landinging
Kennis van mij zit daar nu. Aan de foto’s te zien een prachtig landquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:43 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ik heb tevens ook geen interesse in de VS. Japan is veel leuker.
Mijn telefoon staat op stil als ik slaapquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Alleen vannacht om 2 uur stuurde ze 50 foto’s werd wakker pling olingplingpling x50. Het is daar 6 uur later dan hier dat vergeet ze steeds
We eigenlijk alleen in het weekend door de week staat hij gewoon aanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:55 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat op stil als ik slaap
Waarom niet?quote:
Ze checken je telefoon of je politisch gezien wel gewenst bentquote:
Iets fris graagquote:
Veel te warm voorquote:
Ik overweeg zelfs om de vloerverwarming een graad hoger te zetten hier...quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-08-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap Mutskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |