Jan Cees nog watquote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze praatjesmaker bij de NOS trouwens?
I see what you did there.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:05 schreef franklop het volgende:
Australië 4-4 tegen Chili vanmiddagdat mag je ook een pittige verrassing noemen
Het wordt lastig voor Japan!quote:
Die moeten alles op alles zetten om nog gelijk te maken.quote:
Bij hockey zijn de verschillen groter dan bij voetbal natuurlijk. En je scoort wat makkelijkerquote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:37 schreef Gremen het volgende:
Zijn die Japanse eigenlijk ook allemaal profs?
Of is dat net als je bij voetballen Andorra of San Marino hebt, dat het een stel bakkers zijn die zo nu en dan paar potjes samen spelen?
De NL dames zijn al geen prof over het algemeen,quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:37 schreef Gremen het volgende:
Zijn die Japanse eigenlijk ook allemaal profs?
Of is dat net als je bij voetballen Andorra of San Marino hebt, dat het een stel bakkers zijn die zo nu en dan paar potjes samen spelen?
Nog 7 minuten!quote:
Niet kunnen hockeyen?quote:
Dit is een veel logischer systeem ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:44 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch altijd weer een verademing de VAR bij hockey te zien in vergelijking met voetbal.
Ja. En ook precies waarom ze het bij voetbal niet zullen gaan toepassen. Want stel je voor dat ze eens wat van andere sporten lerenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is een veel logischer systeem ja.
Kamervragen, deportatie!quote:
Ze kunnen inderdaad maar beter mee stoppenquote:
Deze commentator heeft iedere wedstrijd die ie doet meerdere keren van dit soort teksten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:25 schreef mitt het volgende:
Er zitten wat Japanners, maar hoofdzakelijk Nederlanders.
GOH
Ik viel van mijn stoel toen ik het hoorde.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:25 schreef mitt het volgende:
Er zitten wat Japanners, maar hoofdzakelijk Nederlanders.
GOH
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |