abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:37:21 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221501573
quote:
Een man is in mei ontvoerd, afgeperst en "verregaand vernederd" in Nieuw-Vennep, bleek dinsdag tijdens een eerste openbare zitting. Daarbij stond een van de drie verdachten voor de rechter. Het slachtoffer is onder meer in zijn mond geplast.

Het Openbaar Ministerie (OM) spreekt dinsdag van "zeer beangstigende en ook vernederende feiten". Het slachtoffer zou door onder anderen Youssef B. op 1 mei zijn meegenomen naar een bos in Nieuw-Vennep. Daar zou hij zijn vastgehouden in een auto om hem 60.000 euro af te persen.

B. heeft zich daarbij volgens het OM schuldig gemaakt aan een "gewelddadige, intimiderende manier van eigenrichting". Het slachtoffer zou zijn gedwongen zich uit te kleden. In het dossier staan screenshots van een filmpje waarin te zien is dat over het ontklede lichaam en in de mond van het slachtoffer wordt geplast.

Ook zou er zijn gedreigd met een vuurwapen. Volgens de aangifte van het slachtoffer is ook tegen hem gezegd dat zijn ogen zouden worden uitgestoken en dat zijn vingers zouden worden afgeknipt. De verdachten zouden daarnaast hebben gedreigd het plasfilmpje online te zetten.

Aan het incident zou een ruzie over crypto-investeringen vooraf zijn gegaan. B. zou bij het slachtoffer geld hebben ingelegd in cryptovaluta. "Het is een soort piramidespel geweest, waar hij is ingestonken", zegt zijn advocaat.

B. had 'hechte vriendschap' met slachtoffer

De 23-jarige B. ontkent dat er is gedreigd met een vuurwapen. Volgens zijn advocaat is daarvoor ook geen bewijs. Tijdens de zitting las B. een korte brief aan het slachtoffer voor, waarin hij spijt betuigde.

Hij omschreef het slachtoffer als iemand die hij al jaren kende en met wie hij "een hechte vriendschap" had. "Ik heb voor eigen rechter gespeeld, dat had ik nooit moeten doen. Wat ik heb gedaan, is niet goed te praten."

De rechtbank bepaalde dat B. vanaf woensdag onder voorwaarden vrijkomt. Zijn broer is ook verdachte in de zaak en zit nog vast. De rechtbank stelde de derde verdachte al eerder in vrijheid.
BRON

Is die Youssef B. het broertje van Mohamed B.
Ik ben inmiddels overleden
pi_221501694
Sjonge jonge jonge wat een kansenparels weer :N -O-
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:17:17 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221501903
Dit verhaal kent enkel winnaars
pi_221501942
Gepatriciapaaid

Patriciapaaien :{
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:28:35 #5
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221502021
Deze TT mag wel even aangepast worden. Verder ben ik gelukkig dusdanig levensmoe dat ik bij de eerste eis al zou hebbe geschreeuwd "SCHIET DAN, KANKERJONG. DOE DAN! JE DURFT NIET HE?" Maar goed, dat is mijn visie voor zover ik deze kan laten schijnen op deze casus.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221502042
pi_221502074
Misschien vond hij het wel lekker, wel vreemd om het meteen als vernedering weg te zetten.
Waarschijnlijk is er vast een LHQBTI letter gereserveerd hiervoor, beetje een ouderwetse rechter.
pi_221502193
quote:
De rechtbank bepaalde dat B. vanaf woensdag onder voorwaarden vrijkomt
Zo kennen we onze D66 rechters weer. ^O^
pi_221502215
Niet kies natuurlijk om iemand in de bek te zeiken, maar ook niet kies om iemand voor 60K (of überhaupt) op te lichten.

Dus niemand gaat vrijuit. Allemaal de bak in.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221502497
Hadden ze beter Jeroen Elswijk kunnen ontvoeren. Die zou het leuk gevonden hebben.
Stacy's mom has got it going on.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:02:59 #11
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_221502502

Is Youssef B. PepeMILFHunter69 op Reddit?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:23:50 #12
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221502754
quote:
"gewelddadige, intimiderende manier van eigenrichting". Het slachtoffer zou zijn gedwongen zich uit te kleden. In het dossier staan screenshots van een filmpje waarin te zien is dat over het ontklede lichaam en in de mond van het slachtoffer wordt geplast.
Ben je homo als je in de mond van een andere man plast? Ik vraag dit voor Youssef.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221503255
Stukje cultuurverrijking weer.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 00:41:43 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221503619
Waar zouden we zijn zonder dit soort mannen in Nederland
The End Times are wild
  woensdag 5 augustus 2026 @ 01:42:26 #15
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221503650
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef vosss het volgende:
Niet kies natuurlijk om iemand in de bek te zeiken, maar ook niet kies om iemand voor 60K (of überhaupt) op te lichten.

Dus niemand gaat vrijuit. Allemaal de bak in.
Niet vies???
Oh, niet kies. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221503658
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:28 schreef Kottnauer het volgende:
Stukje cultuurverrijking weer.
Dat heet tegenwoordig socioeconomische factoren.
pi_221503661
De verdachten zijn van die gasten die bij gemeenschappelijk douchen met onderbroek aan onder de douche gaan staan, want zonder boxer douchen is gay. :')
...hier om je mars te breken.
pi_221503748
B.

Sure.

Youssef B. of Mohammed B. zal het vast en zeker zijn. Iemand in zijn mond zeiken, dan moet je wel hele lage inteelt zijn.
U MAD?
pi_221503767
Dat er mensen zijn die nog steeds in die crypto scam trappen ongelooflijk dan verdien je dit soort shit ook.

Kan er weinig medelijden mee hebben, als je zelf doelbewust meedoet aan die crypto scam dan is dit gewoon het risico van het vak lijkt me.

Beetje hetzelfde als een drugsdealer die beroofd wordt, moet ik dat ook zielig vinden?
  woensdag 5 augustus 2026 @ 07:18:24 #20
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221503810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 06:50 schreef incel het volgende:
Dat er mensen zijn die nog steeds in die crypto scam trappen ongelooflijk dan verdien je dit soort shit ook.

Kan er weinig medelijden mee hebben, als je zelf doelbewust meedoet aan die crypto scam dan is dit gewoon het risico van het vak lijkt me.

Beetje hetzelfde als een drugsdealer die beroofd wordt, moet ik dat ook zielig vinden?
Altcoins :')

Bitcoin daarentegen.
@Wereldgozer
@onlogisch
@atypisch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221503819
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 07:18 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Altcoins :')

Bitcoin daarentegen.
@:wereldgozer
@:onlogisch
@:atypisch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal 1 pot nat. Het bestaat inmiddels al 10 jaar en is niks anders dan gewoon speculatieve gebakken lucht.

Mensen kopen het alleen omdat ze hopen dat ze het voor een hogere prijs kunnen verkopen aan de "Greater fool"

Tot op een dag zijn er geen "greater fools" meer en dan stort het hele pyramidespel in elkaar.

Tip: Zoek eens op "Tulpenmania"
pi_221503830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 07:20 schreef incel het volgende:

[..]
Het is allemaal 1 pot nat. Het bestaat inmiddels al 10 jaar en is niks anders dan gewoon speculatieve gebakken lucht.

Mensen kopen het alleen omdat ze hopen dat ze het voor een hogere prijs kunnen verkopen aan de "Greater fool"

Tot op een dag zijn er geen "greater fools" meer en dan stort het hele pyramidespel in elkaar.

Tip: Zoek eens op "Tulpenmania"
Heb je nog meer dooddoeners?

Heeft iemand de boot gemist hoor sjongejonge
pi_221503847
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Heb je nog meer dooddoeners?

Heeft iemand de boot gemist hoor sjongejonge
ja ik zou idd best willen dat ik het 10 jaar had gekocht en het recent kon verkopen om 100x winst te boeken, wie niet?

Neemt niet weg dat het spel inmiddels al lang en breed afgelopen is en je nooit meer zulke resultaten zal boeken.

Hoe meer geld erin zit hoe moeilijker het is om nog je inleg te verdubbelen.

De kans dat het naar beneden gaat is een stuk groter dan dat het omhoog gaat tegenwoordig.

Dus ja, het is aan jou of je het nog een slimme investering vindt.
pi_221505677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 07:31 schreef incel het volgende:
Dus ja, het is aan jou of je het nog een slimme investering vindt.
Mja, voor kleine bedragen DCA-en zou het nog wel interessant kunnen zijn.

Maar ik heb eindeloos meer vertrouwen in indexfondsen, REITs en edelmetalen. Dus ik hou het daar bij.
pi_221505683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:51 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Mja, voor kleine bedragen DCA-en zou het nog wel interessant kunnen zijn.

Maar ik heb eindeloos meer vertrouwen in indexfondsen, REITs en edelmetalen. Dus ik hou het daar bij.
Nee daar geloof ik zeker niet in. Bitcoin is volgens mij nog maar de helft waard van wat het ooit waard was.
pi_221505729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:52 schreef incel het volgende:

[..]
Nee daar geloof ik zeker niet in. Bitcoin is volgens mij nog maar de helft waard van wat het ooit waard was.
Klopt. Vorig jaar een tijdje met kleine bedragen geDCA-ed dus, maar toch weer uitgestapt omdat ik er gewoon niet in geloof voor de lange termijn.

Van indexfondsen, REITs en edelmetalen durf ik vrijwel zeker te zijn dat ze over 25 jaar nog steeds waarde vertegenwoordigen. Van crypto durf ik daar dus echt niet van uit te gaan. Prima als anderen dat wel een waardige investering vinden, maar ik pas.
pi_221505734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:59 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Klopt. Vorig jaar een tijdje met kleine bedragen geDCA-ed dus, maar toch weer uitgestapt omdat ik er gewoon niet in geloof voor de lange termijn.

Van indexfondsen, REITs en edelmetalen durf ik vrijwel zeker te zijn dat ze over 25 jaar nog steeds waarde vertegenwoordigen. Van crypto durf ik daar dus echt niet van uit te gaan. Prima als anderen dat wel een waardige investering vinden, maar ik pas.
En dus is het bijna onmogelijk om een verdubbeling te halen met je investering. Zeker met dit risico. Waarom zou men nog in BTC investeren? Je loopt al het risico van die hele crypto shit zodat je je inleg misschien net verdubbelt. Het is gekkenwerk.
pi_221505741
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:52 schreef incel het volgende:

[..]
1 Bitcoin heeft de waarde van exact 1 bitoin.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221505749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
1 Bitcoin heeft de waarde van exact 1 bitoin.
:') Dat slaat echt helemaal nergens op. Echt van deze cryptobro meme's mag je lekker voor je houden.
pi_221505750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:59 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Je weet dat ze je goud zo kunnen afpakken in tijden van crisis he?
pi_221505761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:03 schreef incel het volgende:

[..]
:') Dat slaat echt helemaal nergens op. Echt van deze cryptobro meme's mag je lekker voor je houden.
Ik adviseer je sterk om niet je mening over Bitcoin te gaan verkondigen als je echt geen kennis van zaken hebt, daarnaast schijnt het een soort van ongeschreven regel te zijn, dat de mensen met de sterkste mening over Bitcoin doorgaans het minste fundamentele kennis hebben van Bitcoin laat staan van monetaire systemen.
pi_221505768
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik adviseer je sterk om niet je mening over Bitcoin te gaan verkondigen als je echt geen kennis van zaken hebt, daarnaast schijnt het een soort van ongeschreven regel te zijn, dat de mensen met de sterkste mening over Bitcoin doorgaans het minste fundamentele kennis hebben van Bitcoin laat staan van monetaire systemen.
Ja ik weet het, "Bitcoin is het nieuwe geld 1 bitcoin zal altijd 1 bitcoin blijven". Maar hoe koop je bitcoin? Met geld volgens mij toch?

Dus als jij 1 Bitcoin koopt voor 100 euro en het is nog maar 50 euro waard, ga je er dus op achteruit slimpie.
pi_221505772
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:06 schreef incel het volgende:

[..]
Ja ik weet het, "Bitcoin is het nieuwe geld 1 bitcoin zal altijd 1 bitcoin blijven". Maar hoe koop je bitcoin? Met geld volgens mij toch?

Dus als jij 1 Bitcoin koopt voor 100 euro en het is nog maar 50 euro waard, ga je er dus op achteruit slimpie.
Dat kan, je kunt het ook zelf minen, of ruilen voor een koe.
pi_221505780
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat kan, je kunt het ook zelf minen, of ruilen voor een koe.
Volgens mij is minen al lang niet meer rendabel en kan je er idd van alles aan uitgeven, maar wat je er ook aan uitgeeft, het zal in waarde dalen.
pi_221505789
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je weet dat ze je goud zo kunnen afpakken in tijden van crisis he?
Helaas voor hun is mijn goud en zilver recentelijk in het water gedonderd tijdens een boottochtje.
pi_221505792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:08 schreef incel het volgende:

[..]
Volgens mij is minen al lang niet meer rendabel en kan je er idd van alles aan uitgeven, maar wat je er ook aan uitgeeft, het zal in waarde dalen.
Hou maar op met je kul argumenten voordat je zelf nog belachelijker maakt.
pi_221505795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:09 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Helaas voor hun is mijn goud en zilver recentelijk in het water gedonderd tijdens een boottochtje.
Mocht je het weer vinden, en ergens willen inrulen dan mag u alsnog aftikken ;)
pi_221505806
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hou maar op met je kul argumenten voordat je zelf nog belachelijker maakt.
Kut argumenten ook echt :D Wat een emotie. Ik zeg alleen maar dat bitcoins een slechte investering zijn. Zeker wanneer het even voor de helft aan het crashen is. Vroeger is het zelfs nog veel harder gecrasht. Dus ja als je hierin investeert raak je dus letterlijk de helft van je geld kwijt. Kan je beter in index funds gaan zitten dat is tenminste veilig. Ja dat zal niet opeens heel snel en hard omhoog gaan, maar je riskeert tenminste niet dat je alles kwijt raakt.

Ik snap dat jij als crypto bro dit niet wil horen, want jouw hele investering is gebaseerd op mensen die je wijs kan maken dat bitcoins heel hard omhoog gaan en veel waard worden, zodat ze het hopelijk na jou kopen wat de prijs weer opkrikt zodat jouw geld meer waard wordt omdat jij eerder dan zij hebt lopen kopen. Dat is het hele idee achter crypto.
pi_221505851
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:13 schreef incel het volgende:

[..]
Kut argumenten ook echt :D Wat een emotie. Ik zeg alleen maar dat bitcoins een slechte investering zijn. Zeker wanneer het even voor de helft aan het crashen is. Vroeger is het zelfs nog veel harder gecrasht. Dus ja als je hierin investeert raak je dus letterlijk de helft van je geld kwijt. Kan je beter in index funds gaan zitten dat is tenminste veilig. Ja dat zal niet opeens heel snel en hard omhoog gaan, maar je riskeert tenminste niet dat je alles kwijt raakt.

Ik snap dat jij als crypto bro dit niet wil horen, want jouw hele investering is gebaseerd op mensen die je wijs kan maken dat bitcoins heel hard omhoog gaan en veel waard worden, zodat ze het hopelijk na jou kopen wat de prijs weer opkrikt zodat jouw geld meer waard wordt omdat jij eerder dan zij hebt lopen kopen. Dat is het hele idee achter crypto.
Ja en jij bent zo een achterlijke Dombo die koopt op de hype, en verkoopt als het naar beneden gaat, historisch gezien doet Bitcoin het gewoon beter als elke index tracker of aandeel mit je niet elke keer op de low had verkocht. En ik ben geen cryptobro, ik was al met bitcoin bezig toen het nog niet eens op beursen werd verhandeld, dus ga mij niets proberen te leren over de koers van Bitcoin, en nu stop ik de discussie in dit topic, je mag replyen in het Bitcoin topic als je wilt, kunnen andere experts je nog harder uitlachen.
pi_221505853
Man bijt hond vraagt u "Bent u in uw leven wel eens gepatriciapaayd? "
pi_221505866
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en jij bent zo een achterlijke Dombo die koopt op de hype, en verkoopt als het naar beneden gaat, historisch gezien doet Bitcoin het gewoon beter als elke index tracker of aandeel mit je niet elke keer op de low had verkocht. En ik ben geen cryptobro, ik was al met bitcoin bezig toen het nog niet eens op beursen werd verhandeld, dus ga mij niets proberen te leren over de koers van Bitcoin, en nu stop ik de discussie in dit topic, je mag replyen in het Bitcoin topic als je wilt, kunnen andere experts je nog harder uitlachen.
Ik zie dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. Sorry, je weet het idd een stuk beter samen met alle andere "Bitcoin experts" die toevallig grote bags hebben en maar al te graag willen dat er "Greater Fools" komen om deze bags even op te kopen zodat ze dikke winsten maken.

Tulpenmania deed het ook even heel erg goed, beter dan alle andere index funds. Tot de muziek stopte. En dan heb je letterlijk gebakken lucht. Althans, tulpenbollen kunnen je tuin nog mooi maken. bitcoin is letterlijk niks.
pi_221505875
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:18 schreef incel het volgende:

[..]
Ik zie dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. Sorry, je weet het idd een stuk beter samen met alle andere "Bitcoin experts" die toevallig grote bags hebben en maar al te graag willen dat er "Greater Fools" komen om deze bags even op te kopen zodat ze dikke winsten maken.

Tulpenmania deed het ook even heel erg goed, beter dan alle andere index funds. Tot de muziek stopte. En dan heb je letterlijk gebakken lucht. Althans, tulpenbollen kunnen je tuin nog mooi maken. bitcoin is letterlijk niks.
Ten eerste heb ik geen grote bags, het merendeel van de geld staat gewoon op mijn spaarrekening, daarnaast ironisch genoeg dat figuren zoals jij weer met de Tulpenmanie komen terwijl je kennelijk niet eens weet waarom dat klapte, maar goed, vooral een hoop roeptoeteren zonder kennis te hebben, mijn bovenstaande stelling klopt weer eens.
pi_221505914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mocht je het weer vinden, en ergens willen inrulen dan mag u alsnog aftikken ;)
Dat zien we dan wel weer, het is ook maar een klein deel van mijn portfolio. Ik ben ook niet tegen crypto op zich. Ik hou enkel Buffett's advies in mijn achterhoofd: "invest only in businesses and industries that you truly understand.". En ik geef gewoon toe dat ik crypto niet echt begrijp :)
pi_221505969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat zien we dan wel weer, het is ook maar een klein deel van mijn portfolio. Ik ben ook niet tegen crypto op zich. Ik hou enkel Buffett's advies in mijn achterhoofd: "invest only in businesses and industries that you truly understand.". En ik geef gewoon toe dat ik crypto niet echt begrijp :)
Als je Crypto niet begrijpt kun je ook gewoon Nvidia kopen, als het niks met de muntjes word dan kunnen ze wellicht er gaming kaarten van maken ;)
pi_221506020
Maar goed ontopic, zag dat deze jongen net zijn eerste prof partij heeft gevochten, gelukkig dat ze bij MMA wat makkelijker zijn qua crimineel gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')