abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:37:21 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221501573
quote:
Een man is in mei ontvoerd, afgeperst en "verregaand vernederd" in Nieuw-Vennep, bleek dinsdag tijdens een eerste openbare zitting. Daarbij stond een van de drie verdachten voor de rechter. Het slachtoffer is onder meer in zijn mond geplast.

Het Openbaar Ministerie (OM) spreekt dinsdag van "zeer beangstigende en ook vernederende feiten". Het slachtoffer zou door onder anderen Youssef B. op 1 mei zijn meegenomen naar een bos in Nieuw-Vennep. Daar zou hij zijn vastgehouden in een auto om hem 60.000 euro af te persen.

B. heeft zich daarbij volgens het OM schuldig gemaakt aan een "gewelddadige, intimiderende manier van eigenrichting". Het slachtoffer zou zijn gedwongen zich uit te kleden. In het dossier staan screenshots van een filmpje waarin te zien is dat over het ontklede lichaam en in de mond van het slachtoffer wordt geplast.

Ook zou er zijn gedreigd met een vuurwapen. Volgens de aangifte van het slachtoffer is ook tegen hem gezegd dat zijn ogen zouden worden uitgestoken en dat zijn vingers zouden worden afgeknipt. De verdachten zouden daarnaast hebben gedreigd het plasfilmpje online te zetten.

Aan het incident zou een ruzie over crypto-investeringen vooraf zijn gegaan. B. zou bij het slachtoffer geld hebben ingelegd in cryptovaluta. "Het is een soort piramidespel geweest, waar hij is ingestonken", zegt zijn advocaat.

B. had 'hechte vriendschap' met slachtoffer

De 23-jarige B. ontkent dat er is gedreigd met een vuurwapen. Volgens zijn advocaat is daarvoor ook geen bewijs. Tijdens de zitting las B. een korte brief aan het slachtoffer voor, waarin hij spijt betuigde.

Hij omschreef het slachtoffer als iemand die hij al jaren kende en met wie hij "een hechte vriendschap" had. "Ik heb voor eigen rechter gespeeld, dat had ik nooit moeten doen. Wat ik heb gedaan, is niet goed te praten."

De rechtbank bepaalde dat B. vanaf woensdag onder voorwaarden vrijkomt. Zijn broer is ook verdachte in de zaak en zit nog vast. De rechtbank stelde de derde verdachte al eerder in vrijheid.
BRON

Is die Youssef B. het broertje van Mohamed B.
Ik ben inmiddels overleden
pi_221501694
Sjonge jonge jonge wat een kansenparels weer :N -O-
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:17:17 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221501903
Dit verhaal kent enkel winnaars
pi_221501942
Gepatriciapaaid

Patriciapaaien :{
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:28:35 #5
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221502021
Deze TT mag wel even aangepast worden. Verder ben ik gelukkig dusdanig levensmoe dat ik bij de eerste eis al zou hebbe geschreeuwd "SCHIET DAN, KANKERJONG. DOE DAN! JE DURFT NIET HE?" Maar goed, dat is mijn visie voor zover ik deze kan laten schijnen op deze casus.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221502042
pi_221502074
Misschien vond hij het wel lekker, wel vreemd om het meteen als vernedering weg te zetten.
Waarschijnlijk is er vast een LHQBTI letter gereserveerd hiervoor, beetje een ouderwetse rechter.
pi_221502193
quote:
De rechtbank bepaalde dat B. vanaf woensdag onder voorwaarden vrijkomt
Zo kennen we onze D66 rechters weer. ^O^
pi_221502215
Niet kies natuurlijk om iemand in de bek te zeiken, maar ook niet kies om iemand voor 60K (of überhaupt) op te lichten.

Dus niemand gaat vrijuit. Allemaal de bak in.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221502497
Hadden ze beter Jeroen Elswijk kunnen ontvoeren. Die zou het leuk gevonden hebben.
Stacy's mom has got it going on.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:02:59 #11
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_221502502

Is Youssef B. PepeMILFHunter69 op Reddit?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:23:50 #12
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221502754
quote:
"gewelddadige, intimiderende manier van eigenrichting". Het slachtoffer zou zijn gedwongen zich uit te kleden. In het dossier staan screenshots van een filmpje waarin te zien is dat over het ontklede lichaam en in de mond van het slachtoffer wordt geplast.
Ben je homo als je in de mond van een andere man plast? Ik vraag dit voor Youssef.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221503255
Stukje cultuurverrijking weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')