Heeft toch ook wel potentie uiteindelijk? Ik weet wel dat het allemaal heel moeizaam was de afgelopen jaar, maar talent heeft ie wel.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marc O'Brenner is wel heel duidelijk op zoek naar een contract. En ik weet vrij zeker dat Cancellara er volledig in gaat tuinen.
Dat talent komt er toevallig nét uit op het moment dat hij werkloos dreigt te worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft toch ook wel potentie uiteindelijk? Ik weet wel dat het allemaal heel moeizaam was de afgelopen jaar, maar talent heeft ie wel.
Bretagne, kent u die uitdrukking?quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Soen Le Pann.
Ook Fransen hebben idiote namen.
Komt Le Cunff daar ook vandaan?quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bretagne, kent u die uitdrukking?
Columbiafan!quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:36 schreef Columbiafan het volgende:
O’Brenner! Hij heeft het in ieder geval niet gestolen. De tank hopium blijft echter wijselijk gesloten.
Dan eindigen een Barré en Fiorelli in de top 10, dat lijkt me wel teveel van het goede.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kost dus een seconde of 20-25?
Boven de 7 W/kg?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De AnicolorGoden zijn het peloton aan gort aan het rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |