Waar je je niet zo druk om kan makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
Ik ben ook wel eens aangesproken dat ik een luier stond de verschoven in het vrouwentoilet.
Ja waar moet ik het dan doen? want het mannentoilet heeft geen verschoontafel.
Dan kan z'n moeder het toch doen? Die is thuis, moet ik wachten met verschonen tot ik weer thuis ben dan?
Achterlijke stinkbejaarden.
Die stammen nog uit de tijd dat de man alleen maar werkte en de vrouw met kinders op pad ging.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
Ik ben ook wel eens aangesproken dat ik een luier stond de verschoven in het vrouwentoilet.
Dan kan z'n moeder het toch doen? Die is thuis, moet ik wachten met verschonen tot ik weer thuis ben dan?
Tetten!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Ook wel eens een scene gezien waar een jonge moeder borstvoeding gaf. ZE HAALT HAAR TIET TEVOORSCHIJN!!! [ afbeelding ]
Ja, wat moet ze anders doen, zeggen tegen baby dattie maar moet wachten tot ze thuis zijn? Mensen die een freak-out krijgen van een compleet natuurlijke handeling
Überhaupt baby's in een restaurant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Baby's verschonen midden in het restaurant of op het terras moet wel verboden worden.
ja ik moest soms aan gasten vragen of ze dat niet op de tafel wilde doen midden in een vol restaurantquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Baby's verschonen midden in het restaurant of op het terras moet wel verboden worden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Überhaupt baby's in een restaurant.
Ja, daar kan ik me iets mee voorstellen. Maar op een toilet met speciale voorziening ervoor?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eens op een terras gezeten dat de mensen naast me hun baby op hun bankje gingen verschonen terwijl ik zit te eten. Er was gewoon een verschoontafel op het toilet. Maar volgens mij krijgen sommige moeders een waas voor de ogen als ze een kind hebben en moet iedereen alles maar oké vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me iets mee voorstellen. Maar op een toilet met speciale voorziening ervoor?
Enfin, terug naar een strijd op leven en dood over de kans op een wolkje over 12 dagenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gelukkig opgevoed met het leven en laten leven principe. Ik zie die culturele strijd tussen conservatief en progressief en het enige wat ik kan denken is 'wat maakt iedereen zich toch druk om onzindingen'.
Een zeldzaam natuurverschijnsel dat ik bovenaan m'n bucketlist heb staan en waar ik een hele reis voor gepland heb is nou best wel een voorbeeld van waar je je wel druk over kan makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enfin, terug naar een strijd op leven en dood over de kans op een wolkje over 12 dagen
Ja nadenken zit er voor een boel mensen niet in. En het zijn altijd degene boven een bepaalde leeftijd die daarmee stoppen.quote:
Ja dat inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die stammen nog uit de tijd dat de man alleen maar werkte en de vrouw met kinders op pad ging.
Oh nee toch, borstvoeding geven. Ja dat kan zomaar niet hoor. Geef dat kind maar gewoon een flesje poedermelk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Ook wel eens een scene gezien waar een jonge moeder borstvoeding gaf. ZE HAALT HAAR TIET TEVOORSCHIJN!!! [ afbeelding ]
Ja, wat moet ze anders doen, zeggen tegen baby dattie maar moet wachten tot ze thuis zijn? Mensen die een freak-out krijgen van een compleet natuurlijke handeling
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Tandarts bijna vergeten, heel veel haast.
Tyfusbrug open
Die moeten ook verschoond worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
Goed dat je er zaterdag niet bij was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Überhaupt baby's in een restaurant.
Eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat kut die gillende kinderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed dat je er zaterdag niet bij was.
Sommige mensen zijn de rationaliteit helemaal voorbij en zitten in een default verontwaardiging-modus. Geen zin om in dat toxisch gezelschap te verkerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad.
[..]
Oh nee toch, borstvoeding geven. Ja dat kan zomaar niet hoor. Geef dat kind maar gewoon een flesje poedermelk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |