Nee, die kuilen zijn vooral diep.quote:
Ik ben altijd heel huiverig voor dat soort omwegen, want je bent niet de enige die zo gestuurd wordt over weggetjes die amper verkeer aan kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg echt zo'n briljant ritje dankzij de controle bij Arnhem.Navigatie stuurde me ineens van de snelweg af, door wat dorpjes, over een mooi overzichtelijk dijkweggetje en ineens reed ik door een prachtig landelijk gebied met aan de ene kant veel oude bomen en aan de andere kant heuvels.
Om vervolgens op een praktisch lege (want fuik) 3 terecht te komen.Erg leuk eerste ritje met de nieuwe wagen.
RIP Barbquote:
Echt hequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die kuilen zijn vooral diep.
Ja dan kunnen ze beter naar de VS gaan met het keep your lane systeemquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ze blijven constant in de tweede of derde baan zitten. Flikker op naar de meest rechterbaan als je 10 km onder de maximale snelheid gaat rijden
Hopelijk met lekkere assistentes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Moet zo ook naar de tandarts. Komt wel heel dichtbij zo.
A12-genotquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ze blijven constant in de tweede of derde baan zitten. Flikker op naar de meest rechterbaan als je 10 km onder de maximale snelheid gaat rijden
Oh ja oeps.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar banaanvragen mogen ook niet dus ik dacht, ik zeg het maar niet.
RIP Amaquote:
Extra eiwittenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:42 schreef bitterbal het volgende:
er zitten hier vliegjes en die willen de hele tijd mijn mond in vliegen. soort van fruitvliegjes en ze zijn tyfus irritant
Ja daar reden er zaterdag ook weer voldoende die we maar rechts ingehaald hebben.quote:
Zolang ik kan blijven rollen, vind ik het prima. En er zat geen tijdsdruk achter, dus of ik nou stil moet staan op een lelijke A12 met drukkende gladiolen achter en naast me of ik sta stil in een dorpje waar er gewoon geen ruimte is om te passeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel huiverig voor dat soort omwegen, want je bent niet de enige die zo gestuurd wordt over weggetjes die amper verkeer aan kunnen.
Iedereen gesmolten.quote:
weet ook niet waar ze vandaan komen. Soms zitten ze in de stortbak van het toilet maar dan heb ik al gekekenquote:
Ik deel geen dm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je hebt het over Discord en je deelt een dm.
Mag allemaal niet he.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mij is ook eens verteld dat ik een vieze vent was omdat ik m'n nichtje, die toen 3 jaar was, vergezelde naar het toilet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor he, je gaat als vader met je 2 dochters naar het dames toilet en dna tref je dus mensen die daar de politie voor bellen![]()
https://9gag.com/gag/aE0L(...)tm_medium=post_share
oud nieuws dit ballie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor he, je gaat als vader met je 2 dochters naar het dames toilet en dna tref je dus mensen die daar de politie voor bellen![]()
https://9gag.com/gag/aE0L(...)tm_medium=post_share
Gewoon met je nichtje naar het mannentoilet, dat is stukken beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mij is ook eens verteld dat ik een vieze vent was omdat ik m'n nichtje, die toen 3 jaar was, vergezelde naar het toilet.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]Wat is de reden hiervoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
eh het heeft het tot augustus overleefd. Dat is langer dan de verwachting was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Bang er nog meer mensen weggaan denk ik.
Genotquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
oud nieuws dit ballie.
Gevolg is geweest dat die kerel die zo moeilijk deed ondertussen geen werk meer heeft.
Hij was een zelfstandige en de organisatie waar hij opdrachten bij deed heeft hem eruit getrapt want zijn gedachten en uitingen liggen niet in lijn met wat zij willen uitstralen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met je nichtje naar het mannentoilet, dat is stukken beter.
ja iets met karma enzoquote:
echt? wie zei dat? een bekende?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mij is ook eens verteld dat ik een vieze vent was omdat ik m'n nichtje, die toen 3 jaar was, vergezelde naar het toilet.
sarcasme barb, sarcasme.quote:
Oh joh?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
oud nieuws dit ballie.
Gevolg is geweest dat die kerel die zo moeilijk deed ondertussen geen werk meer heeft.
Hij was een zelfstandige en de organisatie waar hij opdrachten bij deed heeft hem eruit getrapt want zijn gedachten en uitingen liggen niet in lijn met wat zij willen uitstralen.
Ja het is net een vrouw zolang hij blijft doorzeiken over een klein dingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? wie zei dat? een bekende?
Vind dat filmpje van hierboven wel schokkend want die man laat het ook niet gaan
Mensen gebruiken hun vrijheid om hier wel of niet te posten, dat moeten we niet willen met z'n allen in Nederlandquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Bang dat er nog meer mensen weggaan denk ik.
nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja het is net een vrouw zolang hij blijft doorzeiken over een klein ding
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom stond hij ook in het vrouwentoilet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Een Karentm. Een Eckte. Met blond bob-kapsel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? wie zei dat? een bekende?
Vind dat filmpje van hierboven wel schokkend want die man laat het ook niet gaan
wat zei je terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Een Karentm. Een Eckte. Met blond bob-kapsel.
Ik wil wel een banaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar banaanvragen mogen ook niet dus ik dacht, ik zeg het maar niet.
Dat als ze hulp nodig heeft met dat gezeik ik haar ook wel naar het toilet wilde begeleiden.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat als ze hulp nodig heeft met dat gezeik ik haar ook wel naar het toilet wilde begeleiden.
wat een gezeik zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
Ik ben ook wel eens aangesproken dat ik een luier stond de verschoven in het vrouwentoilet.
Ja waar moet ik het dan doen? want het mannentoilet heeft geen verschoontafel.
Dan kan z'n moeder het toch doen? Die is thuis, moet ik wachten met verschonen tot ik weer thuis ben dan?
Achterlijke stinkbejaarden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
Ik ben ook wel eens aangesproken dat ik een luier stond de verschoven in het vrouwentoilet.
Ja waar moet ik het dan doen? want het mannentoilet heeft geen verschoontafel.
Dan kan z'n moeder het toch doen? Die is thuis, moet ik wachten met verschonen tot ik weer thuis ben dan?
Achterlijke stinkbejaarden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |