Ach, wij hebben waarschijnlijk geen bewolking tijdens de verduisteringquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanavond wat regen en dan dient de volgende tropennacht zich aan. Dus lang.
En de koelte begint ook alweer uit de langere termijn te verdwijnen, leuk voor jullie. Echt, ik ben bijna tevreden met het weer in IJsland
Wat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:00 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Ik krijg een bericht om deze SC te back-uppen op Discord? Qu'est-ce que c'est?
Waarom zou je überhaupt het water laten lopen als je je tanden poetstquote:De 1,6 miljoen inwoners van München moeten al langer spaarzaam omgaan met het beschikbare water. Sinds 14 juli geldt in de hoofdstad van Beieren: ga overdag niet in bad, maar neem een douche. Laat het water niet lopen terwijl je tanden poetst. En was de auto niet meer thuis. Anders dreigt een boete van 50.000 euro.
https://www.ad.nl/buitenl(...)0-000-euro~a3303796/
Doen mensen datquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt het water laten lopen als je je tanden poetst
Ja schijnbaar, ik heb de logica daarvan nog nooit begrepenquote:
quote:
Ik doe dat echt nooitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, ik heb de logica daarvan nog nooit begrepen
This een dm van een user hier hahaha.quote:
Ohw. Zal wel meevallen dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
This een dm van een user hier hahaha.
Nee ik heb dat ook nog nooit gedaan, gewoon water in een glaasje voor een slokje om te spoelen na het poetsenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ik doe dat echt nooit
Dat zullen we nog maar eens zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, wij hebben waarschijnlijk geen bewolking tijdens de verduistering
Ja dit. Na het ragen ook even naspoelen en klaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb dat ook nog nooit gedaan, gewoon water in een glaasje voor een slokje om te spoelen na het poetsen
Moet nog een plekje uitzoeken waar ik het hier kan bekijken, we hebben hier geen vulkanen en gletsjers om te beklimmenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zullen we nog maar eens zien.
Ik zie alleen maar nadelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog een plekje uitzoeken waar ik het hier kan bekijken, we hebben hier geen vulkanen en gletsjers om te beklimmen
M'n tandarts vertelde laatst dat je niet moet spoelen na het tanden poetsen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dit. Na het ragen ook even naspoelen en klaar.
Ik heb dat ook gehoor. Alleen heb ik het ragen laten verslonzen dus is het een klein bloedbad als ik bezig gaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tandarts vertelde laatst dat je niet moet spoelen na het tanden poetsen.
Dus je hebt het over Discord en je deelt een dm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
This een dm van een user hier hahaha.
Ja een wolkenkaart voor over 1,5 week, dat is lekker betrouwbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar nadelen.
Enne:
[ afbeelding ]
Ik wilde volgende week maandag naar het strand want daar stond eerst 22 graden en een zonnetje voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een wolkenkaart voor over 1,5 week, dat is lekker betrouwbaar
Ja dat kan ik nog steeds niet, ook al is het tegenwoordig net een half slokje ipv een half glas enthousiast in mijn mond spoelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Momenteel sta je toch in een file van Duitsers om bij de zee te komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde volgende week maandag naar het strand want daar stond eerst 22 graden en een zonnetje voor.
Nu 19 graden en bewolking.
Ik hou van het strand en kom er nooit
lekker de hele dag met je bek vol schuim rondlopen dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die flikkeren maar lekker op, is mijn land.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel sta je toch in een file van Duitsers om bij de zee te komen
Dan moet je niet zoveel tandpasta gebruiken, helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker de hele dag met je bek vol schuim rondlopen dan.
De run van 18:00 liet volle bak zon zien in IJsland. Dus hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een wolkenkaart voor over 1,5 week, dat is lekker betrouwbaar
Is vaak wel meer lebensraum op het strand dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde volgende week maandag naar het strand want daar stond eerst 22 graden en een zonnetje voor.
Nu 19 graden en bewolking.
Ik hou van het strand en kom er nooit
Die gaan dan lekker 60 rijden op de 80 wegen omdat de boetes hier zo hoog zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die flikkeren maar lekker op, is mijn land.
Ha, werkend plebs.quote:
Tegenhouden met grenscontroles. Ze veroorzaken al maanden drama aan de Nederlandse kant, dus tijd om het terug te doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel sta je toch in een file van Duitsers om bij de zee te komen
Allemaal de kuil in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is vaak wel meer lebensraum op het strand dan.
Maar ik wil met de voetjes in het water en lekker bitterballen vreten bij een strandtent en boekje lezen in de zonquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is vaak wel meer lebensraum op het strand dan.
En dan links gaan staan en retetraag optrekken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaan dan lekker 60 rijden op de 80 wegen omdat de boetes hier zo hoog zijn
Ze rijden ook op de snelweg langzamer wat is dat toch? Snappen ze de borden niet? Dan rijden ze 80 of 90 ipv 100.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaan dan lekker 60 rijden op de 80 wegen omdat de boetes hier zo hoog zijn
Tijd voor wat meer koffie dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw. Zal wel meevallen dus.
Zelf voor zorgen dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
Maar de bubbels doen het niet. Hij ging net even aan voor 10 seconden en toen weer uit
Fair, fair.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil met de voetjes in het water en lekker bitterballen vreten bij een strandtent en boekje lezen in de zonZonder dat het meteen 30 graden is.
We zullen het zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair, fair.
Al is zorgen dat je uit de wind zit vaak al genoeg om lekker aan het strand te zijn?
Ausweissjes controleren, payback timequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegenhouden met grenscontroles. Ze veroorzaken al maanden drama aan de Nederlandse kant, dus tijd om het terug te doen.
Ik zou graag ruilen, mijn weekend ging van 24°C in de voorspelling naar 31°C. Dat zou hier vertalen naar 25°C ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Ben er al een paar jaar niet met mooi weer geweest.
Ja die Duitsers klagen vooral dat alles hier duur is, maar toch blijven ze massaal komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan links gaan staan en retetraag optrekken.![]()
Wacht. Plots snap ik 'm. Ze willen hier hun Q8 niet moeten volgooien, want duur.
Ja bang voor boetes dus, die hebben in hun hoofd dat je bij 101 km/u gelijk een boete van 450 euro krijgt in ons landquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze rijden ook op de snelweg langzamer wat is dat toch? Snappen ze de borden niet? Dan rijden ze 80 of 90 ipv 100.
Inb4 ban.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je hebt het over Discord en je deelt een dm.
Mag allemaal niet he.
Ik kreeg echt zo'n briljant ritje dankzij de controle bij Arnhem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegenhouden met grenscontroles. Ze veroorzaken al maanden drama aan de Nederlandse kant, dus tijd om het terug te doen.
En ze blijven constant in de tweede of derde baan zitten. Flikker op naar de meest rechterbaan als je 10 km onder de maximale snelheid gaat rijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bang voor boetes dus, die hebben in hun hoofd dat je bij 101 km/u gelijk een boete van 450 euro krijgt in ons land
Zit te diep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Duitsers klagen vooral dat alles hier duur is, maar toch blijven ze massaal komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |