Was echt niet normaal meer. Gewoon m'n laptop naar beneden brengen en ik liep te zweten als een otter.quote:
Jaquote:
ja misschien moet ik gewoon een keer niet op komen dagen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
hopelijk wordt je binnenkort ontslagen uit je dienst
En omdat je een vuige buut'lander bent. Net zoals ikquote:
weinig jacuzzi dan,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
Maar de bubbels doen het niet. Hij ging net even aan voor 10 seconden en toen weer uit
Mja vind het wel teleurstellendquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
weinig jacuzzi dan,
zou het zelf prima vinden trouwens
Zelf voor bubbels zorgen dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
Maar de bubbels doen het niet. Hij ging net even aan voor 10 seconden en toen weer uit
snap ikquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelf voor bubbels zorgen dan.
Geven je even een vroegproefje en daarna moet je betalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
nu loop je al zowat in een saunaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:51 schreef Koen66 het volgende:
met deze hitte moet ik er niet aan denken
quote:
Niks aan de hand.quote:
Oh, dacht dat het aan mij lagquote:
Wel wat langerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het aan mij lag
Maar was maar een minuutje, dus graag gedaan.
Dus jij hebt de boel zitten te slopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee was wel langer, jij was gewoon laat je bed uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het opgelost, want ik kwam na een paar pogingen het forum op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus jij hebt de boel zitten te slopen.
Lekker plakken en zwetenquote:
Gelukkig niet al te lang.quote:
En een dauwpunt van 19+, genietenquote:
Nee hopelijk komt de verkoeling vandaag wat eerderquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig niet al te lang.
Vanavond wat regen en dan dient de volgende tropennacht zich aan. Dus lang.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig niet al te lang.
Zeker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een dauwpunt van 19+, genieten
[..]
Nee hopelijk komt de verkoeling vandaag wat eerder
Laat ons ook even genieten van wat we krijgenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanavond wat regen en dan dient de volgende tropennacht zich aan. Dus lang.
En de koelte begint ook alweer uit de langere termijn te verdwijnen, leuk voor jullie. Echt, ik ben bijna tevreden met het weer in IJsland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |