weinig jacuzzi dan,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
Maar de bubbels doen het niet. Hij ging net even aan voor 10 seconden en toen weer uit
Mja vind het wel teleurstellendquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
weinig jacuzzi dan,
zou het zelf prima vinden trouwens
Zelf voor bubbels zorgen dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
Maar de bubbels doen het niet. Hij ging net even aan voor 10 seconden en toen weer uit
snap ikquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelf voor bubbels zorgen dan.
Geven je even een vroegproefje en daarna moet je betalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
nu loop je al zowat in een saunaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:51 schreef Koen66 het volgende:
met deze hitte moet ik er niet aan denken
quote:
Niks aan de hand.quote:
Oh, dacht dat het aan mij lagquote:
Wel wat langerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het aan mij lag
Maar was maar een minuutje, dus graag gedaan.
Dus jij hebt de boel zitten te slopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee was wel langer, jij was gewoon laat je bed uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het opgelost, want ik kwam na een paar pogingen het forum op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus jij hebt de boel zitten te slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |