Die linkse idioten zijn zijn niet helemaal lekker in hun bovenkamer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:03 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dis feitelijke berichtgeving is nu ook al extreemrechtse propaganda?
Zegt een rechtse idiootquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 04:19 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Die linkse idioten zijn zijn niet helemaal lekker in hun bovenkamer.
Na alle problemen met verkrachtingen en moorden, eerwraak, berovingen door zogenaamde asielzoekers willen linkse idiootjes zoals jij alleen maar meer meer massale immigratie uit afrika. Dan spoor je toch niet in je bovenkamer.quote:
Wie zegt dat ik dat wil maar alle asielzoekers veroordelen zoals rechtse tokkies als jij weiger ik te doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 04:35 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Na alle problemen met verkrachtingen en moorden, eerwraak, berovingen door zogenaamde asielzoekers willen linkse idiootjes zoals jij alleen maar meer meer massale immigratie uit afrika. Dan spoor je toch niet in je bovenkamer.
ja want hier hebben ze tenminste niet inteelt malloten uit de zandbak. Europa is ziek, en het verspreidt zich als een kanker genaamd islamquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 04:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En intussen zelf in Azië zitten rechtse idioot
Dat is niet wat ik stel. Probeer het eens niet tot in het extreme te veralgemeniseren. Ik had het specifiek over mensen die anderen in nood helpen binnen de gestelde regels.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:34 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wilt stellen dat mensen die zich aan gestelde regels houden niet medeplichtig kunnen zijn?
De nieuwe generatie hippies ( hipsters) is nog veel naiever, vrees ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 06:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
Linkse hippies met hun dagdromen.
Tja de werkelijkheid is hard
Nee, meer de gemiddelde reactie in dit soort topcs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:03 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dis feitelijke berichtgeving is nu ook al extreemrechtse propaganda?
Het probleem is denk ik, dat ik vermoed dat daar niet echt op geselecteerd wordt. Dus tussen de "goede"en de "kwade" asielzoekers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 05:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat wil maar alle asielzoekers veroordelen zoals rechtse tokkies als jij weiger ik te doen
Echte vluchtelingen zitten er nauwelijks ook tussen en het meeste dat binnenkomst is gewoon bagger wat zich nooit zal aanpassen naar onze westerse maatstaven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik, dat ik vermoed dat daar niet echt op geselecteerd wordt. Dus tussen de "goede"en de "kwade" asielzoekers.
Inderdaad. Je ontvlucht een land vol van oorlog en ellende. Je word opgevangen krijgt een veilige omgeving, dak boven je hoofd, eten en drinken. Je ziet dat de vrouwelijke hulpverleners initiatief nemen om mannen en vrouwen te helpen. Hierbij over hun geloof praten wat haaks op je eigen denkbeelden staat. Deze hulpverleners worden gerespecteerd en blijken ook nog over geld te beschikken. Wat houd je dan tegen om deze te vermoorden en hun geld te stelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:44 schreef Draxx het volgende:
[..]
Ik kan me ergens voorstellen dat voor een asielzoeker die vanwege oorlog, vervolging of andere ellende zijn land heeft moeten ontvluchten en alles en iedereen heeft achtergelaten, het geloof misschien wel het enige houvast is dat nog rest. Als een evangelist, vermomd als vrijwilliger, vervolgens voortdurend probeert dat geloof ter discussie te stellen of een ander geloof probeert op te dringen, kan dat worden ervaren als het wegnemen van het laatste stukje zekerheid dat iemand nog heeft. Ik kan me dan wel voorstellen dat zo'n situatie bij iemand uiteindelijk tot een heftige emotionele reactie kan leiden. Daarmee praat ik de moord uiteraard op geen enkele manier goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |