Dat is niet wat ik stel. Probeer het eens niet tot in het extreme te veralgemeniseren. Ik had het specifiek over mensen die anderen in nood helpen binnen de gestelde regels.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:34 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wilt stellen dat mensen die zich aan gestelde regels houden niet medeplichtig kunnen zijn?
Het probleem is denk ik, dat ik vermoed dat daar niet echt op geselecteerd wordt. Dus tussen de "goede"en de "kwade" asielzoekers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 05:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat wil maar alle asielzoekers veroordelen <nee>
Echte vluchtelingen zitten er nauwelijks ook tussen en het meeste dat binnenkomst is gewoon bagger wat zich nooit zal aanpassen naar onze westerse maatstaven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik, dat ik vermoed dat daar niet echt op geselecteerd wordt. Dus tussen de "goede"en de "kwade" asielzoekers.
Inderdaad. Je ontvlucht een land vol van oorlog en ellende. Je word opgevangen krijgt een veilige omgeving, dak boven je hoofd, eten en drinken. Je ziet dat de vrouwelijke hulpverleners initiatief nemen om mannen en vrouwen te helpen. Hierbij over hun geloof praten wat haaks op je eigen denkbeelden staat. Deze hulpverleners worden gerespecteerd en blijken ook nog over geld te beschikken. Wat houd je dan tegen om deze te vermoorden en hun geld te stelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:44 schreef Draxx het volgende:
[..]
Ik kan me ergens voorstellen dat voor een asielzoeker die vanwege oorlog, vervolging of andere ellende zijn land heeft moeten ontvluchten en alles en iedereen heeft achtergelaten, het geloof misschien wel het enige houvast is dat nog rest. Als een evangelist, vermomd als vrijwilliger, vervolgens voortdurend probeert dat geloof ter discussie te stellen of een ander geloof probeert op te dringen, kan dat worden ervaren als het wegnemen van het laatste stukje zekerheid dat iemand nog heeft. Ik kan me dan wel voorstellen dat zo'n situatie bij iemand uiteindelijk tot een heftige emotionele reactie kan leiden. Daarmee praat ik de moord uiteraard op geen enkele manier goed.
quote:De Afghaan, die ook professioneel bokser was in de lichtgewichtklasse, is tien jaar geleden als kindvluchteling via het eiland Lesbos in Griekenland aangekomen. Daar ontmoette hij zijn latere vrouw, die werkte in de opvang in Moria. In 2017 bekeerde hij zich tot het christendom. In 2023 trouwde Sharif met de Amerikaanse Alaina Hall, die volgens The Guardian bekendstaat als een ’vrome Christen.’
Alaina Hall is waarschijnlijk ook degene die naar de Griekse politie heeft gebeld met de ultieme tip. Het was de diepgelovige christen opgevallen dat haar echtgenoot plotseling over wel heel veel geld beschikte. Waarschijnlijk was dat van de gestolen creditcards.
Dus drammen over het christelijk geloof was maar een rookgordijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:41 schreef quo_ het volgende:
Afghaan die Schotse Lisa in koffer stopte, werkte zelf voor christelijke hulporganisatie Love Every Nation
https://www.telegraaf.nl/(...)ation/159568635.html
Boeiende twist.
[..]
Ze komt uit de VS,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:27 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, het zijn er gelukkig niet zo veel maar de vrouwen zijn een stuk destructiever dan de mannen.
Nee het gaat om iemand die onze cultuur had moeten verrijken maar in plaats daarvan een onschuldige naieve vrouw om zeep helpt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:56 schreef Koekoekmakto het volgende:
Aha, het ging dus om geld.
Berg maar weer op, dat gejank over beesten, ons continent, naïef enzovoort. Drop uw misbaar maar in het volgende topic.
Ah joh, gewoon een rot appeltje tussen de meutequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nee het gaat om iemand die onze cultuur had moeten verrijken maar in plaats daarvan een onschuldige naieve vrouw om zeep helpt.
Wat is er mis met Azie? Ik weet niet waar hij zit, maar je kan tegenwoordig beter in Japan/ Singapore zitten dan in West-Europa om maar te noemen. De tijd dat we neerbuigend op bepaalde landen kunenn neerkijken is wel voorbij. En het wordt er hier niet beter op.quote:
Het zit net iets anders in elkaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:07 schreef Fer het volgende:
Afghaanse asielzoeker bleek opeens een volledig geïntegreerde tot Christendom bekeerde inwoner van Griekenland te zijn.
Een hard oordeel, maar ik kan het ook niet mooier makenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:07 schreef kun_bbongal het volgende:
karma, dat krijg je als je als naïeve malloot barbaren gaat helpen. Zijn bijna ook altijd vrouwen die zo achterlijk zijn om dat te doen.
Je kunt dus de Afghaan uit Afghanistan halen maar Afghanistan uit de Afghaan halen is vrijwel onmogelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:18 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het zit net iets anders in elkaar.
Een volledig geïntegreerde, tot Christendom bekeerde, inwoner van Griekenland bleek nog steeds de afghaanse asielzoeker van 10 jaar geleden te zijn te zijn.
Tsja, diegene die dat verzonnen heeft snapt het niet echt. Kracht put je juist uit eenheid, en in een Europa met allerlei parallelle samenlevingen kun je nauwelijks van eenheid spreken.quote:
Ze snappen het prima, ze hebben alleen een paar cruciale woorden weggelaten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, diegene die dat verzonnen heeft snapt het niet echt. Kracht put je juist uit eenheid, en in een Europa met allerlei parallelle samenlevingen kun je nauwelijks van eenheid spreken.
Klopt. Kijk alleen eens hoe verdeeld Nederland al is. En dit speelt in Engeland, Duitsland en Frankrijk net zo goed om maar eens wat te noemen. Ze krijgen de neuzen in eigen land niet eens dezelfde kant op, laat staan als een Europa.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, diegene die dat verzonnen heeft snapt het niet echt. Kracht put je juist uit eenheid, en in een Europa met allerlei parallelle samenlevingen kun je nauwelijks van eenheid spreken.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:02 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Bevestigd mijn vermoeden dat het gewoon 1 grote datingshow is van blanke vrouwen op zoek naar etnisch zaad.
Dat is natuurlijk geen feit, maar alleen een uitspraak van de verdachte.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:26 schreef Draxx het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat jij je daarover verbaast. Je denkt dan ook alleen in zwart-wit, generaliseert en stigmatiseert. Het merendeel van de asielzoeker'S' is zielig en kwetsbaar, op degenen na die misdrijven plegen. Hoewel het opdringen van je geloof aan mensen op hun moeilijke en kwetsbare momenten kwalijk is, zoals deze vrijwilligster deed, is dat geen reden om iemand te vermoorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |