Komen dan ook alleen jullie staarten boven de sneeuw uit?quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:00 schreef yvonne het volgende:
@:dotteke en ik gaan vanavond een sneeuwdans doen.
Let's go party babequote:Op maandag 3 augustus 2026 18:00 schreef yvonne het volgende:
@:dotteke en ik gaan vanavond een sneeuwdans doen.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:06 schreef Mikeytt het volgende:
Iedereen vindt sneeuw leuk.
Niemand vindt zweten leuk.
Lekker laten bloeden die verzekeringsmaatschappijen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
En het dan vertikken om code rood af te geven, waardoor het hele land op slot gaat en verzekeringsmaatschappijen een recordhoeveelheid moeten uitkeren. Leuk!
Hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Let's go party babe
whoeba boeba knollepot knol
[ afbeelding ]
Dat zou zomaar kunnen. We doen het in ons blote niksie en bij afnemende maan, rondom een dekselse ketel. We offeren 3 users, 2 mods en 1 FA...quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Komen dan ook alleen jullie staarten boven de sneeuw uit?
Ik neem aan dat jullie dan in je niksie het volgende lied zingen, met alle 100 coupletten:quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. We doen het in ons blote niksie en bij afnemende maan, rondom een dekselse ketel. We offeren 3 users, 2 mods en 1 FA...
En nog wat geiten en jonge reebokjes
AFZ Nanny Ogg
quote:O, the wizard’s staff had a knob on the end.
It does! It does!
O, the wizard’s staff has a knob on the end.
It does!
O, the wizard’s staff has a knob on the end
And the wizard’s staff is the wizard’s friend.
It is! It is!
Zweten is alleen leuk in de gym wamt dat betekent dat het zin heeftquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:06 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb meteen de boeken weer uit de kast gehaaldquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie dan in je niksie het volgende lied zingen, met alle 100 coupletten:
[..]
Team #zweetquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:06 schreef Mikeytt het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |