Nou, tis goed dat ie het nog een keer zegt, veel dove bejaarde heksen, en vergeetachtig deernes.quote:
Een op Apple+, The Foundation nav de boeken van Asimov ( mocht je die gelezen hebben)quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
welke dan? LOL ik lees ff beetje mee. denk ook eigenlijk dat ik voor vandaag wel genoeg gezegd heb.
Welkequote:
Gewoon bolk, ik lees niet meer jouw teksten. Duurt te langquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
zeg gewoon wat je denkt? hou niet van dit raden met smileys.
Ik denk nl wel ben er hard in. maar het lijkt mij sowieso veel beter idee. voor alle die asiel zoeken dat buiten eu grenzen te bepalen, geef er hulp voor maak opvang plek. helemaal in Africa. en als ze dan oke gescreend zijn, dan mogen ze naar EU of NL
hoe de fuck moeilijk kan het zijn he?
durf te wedden scheelt heeeeeel en heyeeeeeel hemel veel geld en huizen hier.
ken het niet, maar zal ff zoeken. thanks.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een op Apple+, The Foundation nav de boeken van Asimov ( mocht je die gelezen hebben)
Ehh een filmhuisfilm ff zoeken.quote:
goed idee en thanks voor het niet lezen hequote:Op maandag 3 augustus 2026 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon bolk, ik lees niet meer jouw teksten. Duurt te lang
wat is deze? je zei zelf ik lees niet meer wat je zegt?quote:
Neeeee, ik vroeg naar de titevan zijn film. Chill. lquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
wat is deze? je zei zelf ik lees niet meer wat je zegt?
Hoe de hel komt dit dan nu weer? LOL
laat gaan. je hoeft. mama fok niet te roepen hiervoor hoor
oke oke. mis qupute dan mss. ach wat maakt t mij ook uit.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeee, ik vroeg naar de titevan zijn film. Chill. l
Zijn?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeee, ik vroeg naar de titevan zijn film. Chill. l
'En de Volkskrant zag dat het goed was'quote:
'En de Volkskrant zag dat het goed was'quote:
Oh, verrekquote:
Ik boek vaak de maandag filmhuisfilm, zomaar zonder Volkskrant.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
'En de Volkskrant zag dat het goed was'
En je zag het niet eens aan mijn naamquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
'En de Volkskrant zag dat het goed was'
[..]
Oh, verrek
Nee, ik googled snel en kwam bij de VK uit, ze gaven m 4sterren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik boek vaak de maandag filmhuisfilm, zomaar zonder Volkskrant.
Toedeloe @kree, take care.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef kree het volgende:
haha ;wat ik de wijste zijn want wil niet eens weten allemaal.
Spreek jullie van de week wel weer in dit topic.
mss buurt ik nog ff langs bij paar anderen.
Film.quote:
[quote]quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:10 schreef drakin het volgende:
Doeg kree![]()
Je laatste posts waren niet langdradig hoor.
Op maandag 3 augustus 2026 19:10 schreef drakin het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |