Enne?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van het accent uit die regio, probeer het nog eens
Zolang Schiphol nog mag blijven doorgroeien van de overheid maak ik me weinig zorgen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:19 schreef Stefanovich het volgende:
The future is now. We gaan richting een onleefbare planeet voor miljarden mensen. En dat gaan wij ook merken.
Camerateam verzwolgen door de vuurzee 😱quote:
Gearriveerdquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48044a
GRZLY80 is onderweg.
81 ook die kant op;quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
GearriveerdZe zijn nu ook op de scanner te horen
Zwembad op de camping kan ook wel leegquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:16 schreef Szura het volgende:
Is maar een paar minuten vliegen naar de Maas bij Maashees, als ze tenminste daar de zak willen vullen
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Zwembad op de camping kan ook wel leeg
Ohja die bedoelde ik inderdaad, ik had die andere in mn hoofd om te typen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ken die camping van vroeger als een behoorlijk vervallen gebeuren, vind het al heel wat dat er water in zit.
Maar zo te zien vliegen ze over de Maas heen naar het Reindersmeer bij Well, misschien is er teveel scheepvaart op de Maas
Leukermeer ligt vol met recreatievaart, zal wel te weinig ruimte zijn om daar te gaan scheppen zonder iedereen weg te blazenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja die bedoelde ik inderdaad, ik had die andere in mn hoofd om te typen.
Ze maken maar plaatsquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Leukermeer ligt vol met recreatievaart, zal wel te weinig ruimte zijn om daar te gaan scheppen zonder iedereen weg te blazen
Wel lullig als je daar net lekker op je luchtbedje dobbert.quote:
Hardop gelachen. Maar dit was wel te verwachten, alles is gortdroog, lijkt hier wel herfst in de straat met allemaal afgevallen bladeren van de bomen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel lullig als je daar net lekker op je luchtbedje dobbert.
Voor je weet wordt je opeens uitgestort boven een brandend bos 😱
"Schep 'm eruit" ofzoquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar had CSI ooit een aflevering over met een duiker.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is onder controle nuquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:48 schreef maily het volgende:
Nu ook bosbrand in Rosmalen
https://www.omroepbrabant(...)vang-nog-onduidelijk
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:53 schreef Szura het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)en-geen-treinverkeer
Als je hier de foto’s kijkt zie je die gele brandweerslangen lopen van de Maas bij inrijden Maashees tot die camping waar ze staan, dat is zo’n 3 km. Koppelen ze dat allemaal aan elkaar of hoe werkt dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |