wtf. dit is spelletje dus he? want dan doe ik hem graag mee. Maar dit meen je echt serieus of niet?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken ik niet, we raakte net aan de praat bij die 7/11
Wat een goede daad!quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed, net de badkamer schoongemaakt met de stoomreiniger.
En met u?
kree waar heb je het nou weer overquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
wtf. dit is spelletje dus he? want dan doe ik hem graag mee. Maar dit meen je echt serieus of niet?
over jou verhaal?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kree waar heb je het nou weer over
Zekerquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een goede daad!
oke. ik heb net mijn haar gewassen, in de badkamer. Wel erg toevallig zo
Hij is jouw verhaal aan het analyseren en wil alles weten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kree waar heb je het nou weer over
nou het leek me onderhand spelletje. LOLquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is jouw verhaal aan het analyseren en wil alles weten.
dit was hetquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is jouw verhaal aan het analyseren en wil alles weten.
Ehm … ok?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou het leek me onderhand spelletje. LOL
maar oke doe wel mee
no shit. oke wij fok FBI lossen het wel voor je op.quote:
Ja, zolang het kanquote:
Nou, bel maar danquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
no shit. oke wij fok FBI lossen het wel voor je op.
als dit btw serieus is dan zou ik toch ff de politie bellen en nu je verklaring doen.
lol oke he. want wil niet ongelovig zijn ofzo. mss is wel waar, weet ik veel.quote:
Je bent nogal onder de indruk he?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
lol oke he. want wil niet ongelovig zijn ofzo. mss is wel waar, weet ik veel.
maar oke als je dit hele verhaal aan info hebt. dan weet je stukken meer.
Met deze hitte, power womanquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed, net de badkamer schoongemaakt met de stoomreiniger.
En met u?
Of onder invloedquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent nogal onder de indruk he?
nouja volg verhaal niet zo en niet hoe en wat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent nogal onder de indruk he?
Allebei denk ikquote:
Dank u dank uquote:
grote kansquote:
Vrij simpel verhaal toch?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
nouja volg verhaal niet zo en niet hoe en wat.
en als het niet serieus is , dan. hoop ik spel zo eng vind ik dan wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |