Of gewoon zo'n gigantische speaker elke paar meter in het land met een oproep i.p.v. een luchtalarm.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:03 schreef Jahr00n het volgende:
als putin kwaad wil dan gooit ie toch wat bommen op de eerste maandag van de maand!!!!!! dit is toch niet te geloven dat dit systeem nog bestaat
Nee, de mijne is correctquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:18 schreef lbosse het volgende:
Misschien loopt jouw klok 12 seconden achter
Eigenlijk als je er over nadenkt is het wel een dom systeem ja.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:03 schreef Jahr00n het volgende:
als putin kwaad wil dan gooit ie toch wat bommen op de eerste maandag van de maand!!!!!! dit is toch niet te geloven dat dit systeem nog bestaat
Heb ik in de kast staan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:55 schreef Linkesoep het volgende:
Al die afstammelingen van Sun Tzu hier in de comments
Hahaha!quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk als je er over nadenkt is het wel een dom systeem ja.
Hier in België is het al geweten dat Nederlanders het luchtalarm op de eerste maandag van de maand testen
Stel moest ik legerleider van België zijn. en België en Nederland hebben ruzie. en België wil Nederland binnenvallen dan zou ik de eerste actie om 12u doen op een eerste maandag van de maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Dat is echt hoe het werkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:14 schreef Professionele-Idioot het volgende:
LOL op een knopje drukken
Lekker jonge altijd readyquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is echt hoe het werkt.ik dacht voorheen ook dat dat gewoon automatisch ging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |