SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de hond heet Nikki. Nog nooit 2 namen zo vaak door elkaar gehaaldik kies nooit meer voor dezelfde voorletters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua namen lijken de naam van oudste een de naam van man wel op elkaar (zelfde voorletters en ook wel een beetje zelfde feel).
Onze kat (een van de twee) heeft inmiddels Nee! als 2e naam gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KyaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal mijn kleinzoons door elkaar
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Zo, jij kunt alvast niet meer stuk bij die vriendin. Dat doe je goed!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:03 schreef BE het volgende:
Even mijn mom-skills claimen!
Foto strand: https://imgur.com/a/9Cq8Rdx
Die lichtvlek op het strand zijn Oscar en zijn vriendinnetje die daar op zoek zijn naar haar oortje die al sinds gisteren (!) op het strand zou liggen. Mission impossible, toch? Ze zijn al een tijdje met een schep bezig. Vlgs ‘find my oortjes’ zou hij daar ‘ongeveer’ moeten liggen.
Ik loop erheen, voornamelijk voor de ‘moral support’, ik schijn mijn telefoon 30cm buiten de lichtkring op de grond en … daar ligt ie!
Nothing’s ever lost until mommy can’t find it!
Wil iemand me aanraken? 😎
#mommyskills #ikliegniet #erwarengetuigen
(Mobiel de .jpg link van die foto linken lukt me dan weer niet.)
Ik zeg het niet, ik zeg het niet, ik zeg het niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het ook niet normaal dat de zomer zo heftig is.
Maar ja in NL is het ook heftig, dan zit ik hier echt beter.
Hoe gaat het met de convectorput exode?
Jullie hebben de eerste week al bijna rond!
Dan zul je zien dat als ik straks meubels moet sjouwen voor de verhuizing, het dagenlang regentquote:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:19 schreef exode het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, ik zeg het niet, ik zeg het niet.
Sjuuuu weg Fokwet.
Ze heeft al 3 dagen alleen maar buiten gepoept en geplast.
Ja, die kans is er ook nogquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ben blij dat ik niet met 30+ graden moet verhuizen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |