abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221522004
Arme Cooper, hopelijk is de oorontsteking snel over!

Wat fijn dat Lizzie het zo goed doet O+

Mush, ik sta weliswaar aan de werkgevers kant, maar mijn ervaringen met het juridisch loket zijn niet heel goed. Medewerkers die het Juridisch Loket om hulp vragen komen vaak niet ver of ze sturen 1 (slechte) brief en klaar. Als ze al aangeven niets met ondernemersrecht te doen, weet je eigenlijk ook al wel genoeg. Heb je rechtsbijstand? Zo ja, dan zou ik daar contact mee opnemen. En anders toch overwegen om een advocaat in de arm te nemen? Dan heb je iemand naast je staan die verstand van zaken heeft en er het beste voor jou uit kan halen. Scheelt een hoop stress en uiteindelijk ook een hoop geld wellicht. Sterkte en succes!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:52:42 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221522448
Het is gewoon geen kwestie voor het JL.
En idd ik zou het zo enorm voor mijn kleine broertje opgenomen hebben.

😆 Namen verwisselen is herkenbaar,de hond was er bij ons eerder dan mijn broertje, en die namen werden door iedereen altijd verwisseld.Vooral icm Sjei Oet en laat dat 😂.
En mijn moeder riep ze gewoon maar in 1 adem.

GM ik maak ze heel goed schoon met wattenstaafjes en baby olie. Leerde ik 26 jaar geleden van de fokster van mijn eerste chihuahua en ik heb nooit honden met oorontsteking.
Frenkie had er last van toen hij kwam en Denzel dus ook maar so far so good!!
Honden met hangoren hebben wel meer kans op oor gedoe en Denzel is mijn eerste!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221522472
Mijn 8 jarige heet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de hond heet Nikki. Nog nooit 2 namen zo vaak door elkaar gehaald :') ik kies nooit meer voor dezelfde voorletters!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 22:09:28 #104
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221522553
Het komt niet door de voorletters.
Het komt door de frequentie van roepen 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 22:20:14 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221522605
@Mushanga71
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua namen lijken de naam van oudste een de naam van man wel op elkaar (zelfde voorletters en ook wel een beetje zelfde feel).

Onze kat (een van de twee) heeft inmiddels Nee! als 2e naam gekregen :')
pi_221522776
Kat en kind door elkaar halen is hier niks geks hoor. :+
pi_221522824
Hij zou zn zus idd es kunnen polsen, @livelink al heeft ze zelf ook niet veel contact met dr vader.
Gelukkig kan hij wel zijn ei kwijt bij zn vrienden. En bij mij.

@Schanu,
SPOILER
@Kyara
SPOILER
Ik haal mijn kleinzoons door elkaar :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 00:03:46 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221522978
Even mijn mom-skills claimen!

Foto strand: https://imgur.com/a/9Cq8Rdx

Die lichtvlek op het strand zijn Oscar en zijn vriendinnetje die daar op zoek zijn naar haar oortje die al sinds gisteren (!) op het strand zou liggen. Mission impossible, toch? Ze zijn al een tijdje met een schep bezig. Vlgs ‘find my oortjes’ zou hij daar ‘ongeveer’ moeten liggen.

Ik loop erheen, voornamelijk voor de ‘moral support’, ik schijn mijn telefoon 30cm buiten de lichtkring op de grond en … daar ligt ie! *)

Nothing’s ever lost until mommy can’t find it!

Wil iemand me aanraken? 😎

#mommyskills #ikliegniet #erwarengetuigen

(Mobiel de .jpg link van die foto linken lukt me dan weer niet. :@ )
pi_221523051
Je bent amazing! Ik kan dat ook inderdaad. Is iets kwijt? Call momma. 8-)

Klikte op de foto: extra credits want dit is wel heel knap! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')