Toch nog steeds liever Sydney danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:24 schreef Cockwhale het volgende:
Sweeney zonder noemenswaardig makeup
[ afbeelding ]
Zendaya zonder noemenswaardig makeup
[ afbeelding ]
Maar Zendaya kijkt hier leuk en Sweeney alsof haar kat net is overleden. Als je zo kijkt ben je ook met hele leuke jurkjes niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:24 schreef Cockwhale het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je zien wat voor verschil makeup en kleding maakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:24 schreef Cockwhale het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja goeie tieten, verder 13 in een dozijn blondiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan je zien wat voor verschil makeup en kleding maakt.
Dit is haar ook [ afbeelding ]
Mooie cleavage wel
Ze straalt weinig uit inderdaad. Beetje een dode blik. Jammer want jurk, make up en haar is prachtig.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja goeie tieten, verder 13 in een dozijn blondie
Dat is wel echt zo ja. Goddelijke tieten maar gezicht is beetje mehquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja goeie tieten, verder 13 in een dozijn blondie
Right dus jij bent geen trol om die reden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:11 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ben soms wat uitgesproken in mijn mening en kan nog al ongeremd zijn, dat is niet hetzelfde als een "troll" zijn.
Mensen vandaag de dag denken dat alles wat niet extreem links of precies hetzelfde is wat zij vinden "getroll" is
[..]
Dat is zeker een punt ja bij jou zou het me niks verbazen maar ik heb het over normale mensen.
Ja als je het zo brengtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:11 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Right dus jij bent geen trol om die reden.
Maar mensen die het niet met jou eens zijn, zie jij wel als trol
Duidelijk
Zo kijkt Sweeney vrijwel altijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar Zendaya kijkt hier leuk en Sweeney alsof haar kat net is overleden. Als je zo kijkt ben je ook met hele leuke jurkjes niet aantrekkelijk.
Misschien dat ik daarom geen aantrekkingskracht voel. Toen ik ook las dat ze vaak wordt vergeleken met Amanda Seyfried snapte ik er helemaal niets van.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:16 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zo kijkt Sweeney vrijwel altijd.
Als een goudvis.
Één keer een film met haar gezien, liep ze ook de hele tijd surprised Magikarp rond
Bijzonder magere acteerprestaties.
Amanda Seyfried >>>>>> Sydney Sweeney, helemaal op gebied van acteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom geen aantrekkingskracht voel. Toen ik ook las dat ze vaak wordt vergeleken met Amanda Seyfried snapte ik er helemaal niets van.
Aantrekking is natuurlijk volledig persoonlijk, maar het blijft gewoon een mooie vrouw hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:33 schreef incel het volgende:
[..]
Dat ze keihard geforceerd wordt en dat ze helemaal niet zo aantrekkelijk is
Ha Semtex, bedankt voor je bericht. Ik stel je mening erg op prijs en vind het leuk om te horen dat anderen haar aantrekkelijk vinden. Ik zou echter willen dat ik het zelf ook in kon zien. Ik zie het gewoon echt niet. Wat is het dan? Niet haar neus of ogen neem ik aan, en haar lichaam is ook meh, dus wat is het precies wat haar een mooie vrouw maakt?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aantrekking is natuurlijk volledig persoonlijk, maar het blijft gewoon een mooie vrouw hoor.
Ik reageer ook al is dit voor @SEMTEX bedoeld want ik zie een patroon.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:43 schreef incel het volgende:
[..]
Ha Semtex, bedankt voor je bericht. Ik stel je mening erg op prijs en vind het leuk om te horen dat anderen haar aantrekkelijk vinden. Ik zou echter willen dat ik het zelf ook in kon zien. Ik zie het gewoon echt niet. Wat is het dan? Niet haar neus of ogen neem ik aan, en haar lichaam is ook meh, dus wat is het precies wat haar een mooie vrouw maakt?
haha, dit is wel briljant. Slanke vrouwen eten minder, dus goedkopequote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:50 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanuit de onbewuste gedachte dat ze die best kunnen onderhouden.
Paupers daarentegen vallen meer op vette zeugen, omdat die zouden uitstralen dat ze wel voor zichzelf kunnen zorgen. Ik verzin het niet.
Ingewikkeld verhaal terwijl het gewoon hierop neerkomt: Zendaya is gewoon een klassieke schoonheid die weinig make-up nodig heeft om eruit te zien als een godin:quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:50 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Ik reageer ook al is dit voor @:Semtex bedoeld want ik zie een patroon.
Het lijkt wel een clubje voor/tegen Zendaya en ik hoef er niet voor haar te zijn want pijpen gaat ze mij toch niet.
De vrouwen waar mannetjes op vallen die Zendaya onsmakelijk vinden zijn objectief in alle metrics
Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat succesvollere, meer bemiddelde mannen een voorkeur hebben voor de wat slankere dames (Zendaya). Waarschijnlijk vanuit de onbewuste gedachte dat ze die best kunnen onderhouden.
Paupers daarentegen vallen meer op vette zeugen, omdat die zouden uitstralen dat ze wel voor zichzelf kunnen zorgen. Ik verzin het niet.
Ja lang, slank, modelfiguur en halfbloed. Leuk koppie, smile, stem en fijn om te zien en ervaren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal terwijl het gewoon hierop neerkomt: Zendaya is gewoon een klassieke schoonheid die weinig make-up nodig heeft om eruit te zien als een godin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel een punt tegen haar, lijkt me.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:50 schreef Edding345 het volgende:
Het lijkt wel een clubje voor/tegen Zendaya en ik hoef er niet voor haar te zijn want pijpen gaat ze mij toch niet.
Lekker ordinair, heerlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
Esthetisch mooi op die laatste foto's, maar toch begint mijn piemel meer te steigeren van een voluptueuze dame met goede rond billen, brede heupen en goede ferme memmen.
[ afbeelding ]
Iemand op Fok met de username Incel vindt Zendaya een vieslelijk wijf. Ok, bedankt voor je mening hequote:
Nee jij trekt zeker volle zalen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:16 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zo kijkt Sweeney vrijwel altijd.
Als een goudvis.
Één keer een film met haar gezien, liep ze ook de hele tijd surprised Magikarp rond
Bijzonder magere acteerprestaties.
Zeker, gister de hele vrouwelijke kant van je familie in een zaal lopen volpompen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:08 schreef Dikkepaap het volgende:
[..]
Nee jij trekt zeker volle zalen?
Nog nooit een zwarte kamelenteen gezien. Kan ik weer van mijn bucketlist wegstrepen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
Esthetisch mooi op die laatste foto's, maar toch begint mijn piemel meer te steigeren van een voluptueuze dame met goede rond billen, brede heupen en goede ferme memmen.
[ afbeelding ]
Die zaten er als publiek bij. Was wel een dooie boel, maar mocht de pret niet drukkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:03 schreef Dikkepaap het volgende:
Inclusief diegenen die al 6 meter onder de grond liggen?
Dit een klassieke schoonheid? Sorry maar ik zie het gewoon echt niet.. Probeer niet eens grappig te zijn nuquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal terwijl het gewoon hierop neerkomt: Zendaya is gewoon een klassieke schoonheid die weinig make-up nodig heeft om eruit te zien als een godin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was helemaal onder de indruk van deze tekst, maar toen ging het ineens over de VS en was je me compleet kwijt. Is de discussie die TS tracht te ontketenen een Amerikaanse discussie? Is dat wat je bedoeld? Dan moet hier a la minute een slotje op komen. Dat zal wel niet gebeuren, want de manier van communiceren van TS wordt als gewenst gezien en die van mij niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:55 schreef epicbeardman het volgende:
Om de hysterie rondom Zendaya werkelijk te doorgronden, is een uitzonderlijk scherpzinnige en interdisciplinaire kennis vereist van de socio-culturele mechanismen, de onderliggende culturele codes en het hedendaagse digitale ecosysteem.
Dit ecosysteem wordt systematisch geconstrueerd en in stand gehouden door een dominante coalitie van pro-colour-ideologie, diversiteitsdogma’s, LGBTQI-activisme en niet in de laatste plaats een gerichte, bijna pathologische afkeer van de blanke vrouw.
Men dient te begrijpen dat er al jarenlang een geraffineerde vorm van psychologische oorlogvoering plaatsvindt in de hoogste echelons van Hollywood. De Emmy’s en Oscars zijn inmiddels gereduceerd tot weinig meer dan ceremoniële DEI-gunsten, instrumenten om specifieke individuen kunstmatig tot iconen te verheffen.
De menselijke psyche functioneert immers grotendeels volgens herd mentality: wanneer men dagelijks de illusie van populariteit herhaalt ongeacht de daadwerkelijke basis daarvan zal ruim 70 procent van het publiek die populariteit internaliseren en overnemen.
Hetzelfde principe werkt omgekeerd: verkondigt het medialandschap steevast dat “iedereen Bassie haat”, dan worden ook de meninglozen geconditioneerd om Bassie te verachten. Precies op die wijze is er een omvangrijke campagne ontketend tegen de blonde, zogenaamd “MAGA”-archetypes zoals Sydney Sweeney.
Haar blanke huidskleur volstaat reeds om haar automatisch te associëren met rechts-conservatisme. Want wie niet expliciet uitkomt voor Kamala of Biden, wordt per definitie als MAGA bestempeld.Het resultaat is een trieste, grotendeels op Reddit uitgevochten concurrentiestrijd, waarin Zendaya systematisch wordt gepromoot door een combinatie van bots en collectieve kuddegeest, terwijl Sydney Sweeney tot mikpunt van gerichte antipathie wordt gemaakt.
Leave Sydney alone
PS Zendaya mag zeker wel bellen.![]()
![]()
Je zou haar nog met geen vinger mogen aanraken of überhaupt haar tas mogen dragen oid. Vanwaar de moeite om je er zo mee bezig te houden over hoe onaantrekkelijk ze is in jouw ogen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:43 schreef incel het volgende:
[..]
Ha Semtex, bedankt voor je bericht. Ik stel je mening erg op prijs en vind het leuk om te horen dat anderen haar aantrekkelijk vinden. Ik zou echter willen dat ik het zelf ook in kon zien. Ik zie het gewoon echt niet. Wat is het dan? Niet haar neus of ogen neem ik aan, en haar lichaam is ook meh, dus wat is het precies wat haar een mooie vrouw maakt?
Mijn huidige chick is sowieso echt vele malen lekkerder dan Zendaya en bijna 10 jaar jonger ook nogquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:36 schreef Gutso het volgende:
[..]
Je zou haar nog met geen vinger mogen aanraken of überhaupt haar tas mogen dragen oid. Vanwaar de moeite om je er zo mee bezig te houden over hoe onaantrekkelijk ze is in jouw ogen?
Je begrijpt neem ik aan dat we nu pics willenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:40 schreef incel het volgende:
[..]
Mijn huidige chick is sowieso echt vele malen lekkerder dan Zendaya en bijna 10 jaar jonger ook nog
Mag niet volgens de AVGquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:36 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Je begrijpt neem ik aan dat we nu pics willen
Wel met haar toestemming en die krijg jij gewoon, want jij bent een alphaman.quote:
Nee ik ga de privacy van mijn vriendin en van mijzelf niet opofferen voor een beetje e-creds dus laten we het er maar op houden dat ik eeuwige maagd benquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel met haar toestemming en die krijg jij gewoon, want jij bent een alphaman.
Dat is dan een heel ander verhaal dan je beroepen op de regeltjes. Wist je al dat privacy een leugen is? Één van de velen om je ervan te doen overtuigen dat dit leven echt is en dat je ook echt geheimen kunt hebben. Ze weten alles.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:40 schreef incel het volgende:
[..]
Nee ik ga de privacy van mijn vriendin en van mijzelf niet opofferen voor een beetje e-creds dus laten we het er maar op houden dat ik eeuwige maagd ben
En?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is Sydney Sweeney beste fokkers. Sweeney is haar achternaam.
Ik denk ik zeg het even omdat iedereen hier haar met haar achternaam aan het posten was. Of spreek jij mensen met hun achternaam aan in plaats van met hun voornaam?quote:
Mensen die ik niet ken, spreek ik inderdaad niet aan met hun voornaam. Dat noemen ze fatsoen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het even omdat iedereen hier haar met haar achternaam aan het posten was. Of spreek jij mensen met hun achternaam aan in plaats van met hun voornaam?
Het is hier een forum, jezusquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken, spreek ik inderdaad niet aan met hun voornaam. Dat noemen ze fatsoen.
Sweeney is gewoon veel geiler dan Sydneyquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is hier een forum, jezus
Mensen die ik niet ken spreek ik aan met meneer of mevrouw. Want als ik ze niet ken weet ik ook geen voor of achternaam.
Als het om een bekend persoon gaat, acteur, politicus, wie dan ook, is het gebruikelijk de achternaam te gebruiken. Het zijn geen bekenden van je dus waarom zou je ze bij de voornaam noemen? Dat vind ik onbeschoft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is hier een forum, jezus
Mensen die ik niet ken spreek ik aan met meneer of mevrouw. Want als ik ze niet ken weet ik ook geen voor of achternaam.
Oké Tim.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het om een bekend persoon gaat, acteur, politicus, wie dan ook, is het gebruikelijk de achternaam te gebruiken. Het zijn geen bekenden van je dus waarom zou je ze bij de voornaam noemen? Dat vind ik onbeschoft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |