haha dan mis je denk toch beetje. komoip joh klik ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:56 schreef drakin het volgende:
Godverdomme rot een keer op met die vraag. Nee is nee, je bent niet gestopt toen.
En ik ben intussen verder gegaanhaha ja oke dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou prima.![]()
deal off dan maar. boeie. haha. weet ik veel.
Do what you love, love what you do!
quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:56 schreef drakin het volgende:
Godverdomme rot een keer op met die vraag. Nee is nee, je bent niet gestopt toen.
En ik ben intussen verder gegaanO spannend DrakinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze heeft het pas 10 x of meer gezegdquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:00 schreef kree het volgende:
hou wel van duidelijkheid btw, niet dat me hartje gebroken is nu...... naja valt wel mee want had rekening mee gehouden.
naja wie weet ik zal uiteindelijk vast wel iemand vinden denk.. en zo niet ook best.
ja ben hardleers hequote:Op maandag 3 augustus 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het pas 10 x of meer gezegd
Nogal.quote:
ja... geef toequote:Op maandag 3 augustus 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Je bent gewoon stronteigenwijs en inderdaad ook hardleers
Die ervaring heb ik dan weer niet echt met jouquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:03 schreef kree het volgende:
maar kan er ook oke mee zijn trouwens. dat is dan ook wel weer handig.
Een hele grote rode vlag dusquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Je bent gewoon stronteigenwijs en inderdaad ook hardleers
snap. ben dan ook niet echt simpel denk. en heel wantrouwig tegen anderen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik dan weer niet echt met jou
valt wel mee hoewel ik die heb en die weet je, maarja ik vertrouw gewoon mensen ook niet zo snel.quote:
Ik vind dat je nogal veel prijs geeft hoorquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
snap. ben dan ook niet echt simpel denk. en heel wantrouwig tegen anderen.. dus geef niet zoveel prijs gelijk. hoewel ik natuurlijk best veel verteld heb.
Maar is anders. persoonlijk,..... hmmmmm duurt ff voor ik iemand vertrouw.
nou en is daar wat mis aan denk je dan? ook over verslaving weet ik veel. heb er alles over verteld.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal veel prijs geeft hoor
Zelfs hoeveel je gespaard hebt, wat je nog moest betalen aan studieschuld
Je alcohol probleem, gedoe op je werk, gedoe met je moeder ( ooit)
Je ziet het zelf nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee hoewel ik die heb en die weet je, maarja ik vertrouw gewoon mensen ook niet zo snel.
En maakt niet uit oke toch zo?
Maar dat je t weet
tja nouja mss moet ik dat dan beetje snappen wel denk. en denk ook wel wat je zou hebben gezegd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:15 schreef drakin het volgende:
Nee ik ga dat niet uitleggen, niet na 10 keer nee zeggen
je hoeft er zo geen moeite over te doen enzo he? als je maar eerlijk bentquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:15 schreef drakin het volgende:
Nee ik ga dat niet uitleggen, niet na 10 keer nee zeggen
Morguh Fogelquote:
weet toch. no worryquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar gaan we je niet mee helpen, daar zijn andere topics geschikter voor.
En je zult echt aan jezelf moeten werken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |