Het heeft toch nog voordelen, die puberslavernij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:54 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
https://ec.europa.eu/euro(...)ews/w/ddn-20260528-2
Goede daling, en Nederland doet het het beste. Kunnen al die metale bejaarden met hun jeugd van tegenwoordig ook weer stil zijn.
Welke slavernij?quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Het heeft toch nog voordelen, die puberslavernij.
Verhoudingsgewijs verdienen jongeren in Nederland het minste. Puberslavernij dusquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke slavernij?
Ik vond het geweldig om een baantje te hebben. Kon ik lekker veel cd's, computergames, cola, chips en later bier van kopen.
Ik was de koning te rijk met mijn eerste salaris als 14 jarige.
In België heeft de jeugd gewoon recht op minimumloon voor hetzelfde werk, inclusief rechten. Dat geeft een andere dynamiek dan de 4 euro per uur voor de Nederlandse jeugd, zonder dxtra’squote:Op zondag 2 augustus 2026 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Apart dat in Belgie de situatie zo anders is. Kennelijk ook grote verschillen tussen Vlaanderen en Wallonie, en die trend lijkt vooralsnog niet verder te blijven dalen: https://www.hln.be/binnen(...)w-gestegen~aa75c18f/
Waarschijnlijk overschat je het aantal asielzoekers nogal.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kan dit eigenlijk, met die massale import laatste jaren?
Of tellen asielzoekers niet mee in de statistiek.
Die sneer lijkt mij onnodig. Heel leuk dat het percentage die meedoet hier hoog is hoor. Maar dat zegt niks over het aantal uren dat gewerkt wordt. Tussen de 15 en zeg 23 is het logisch dat het een deeltijdbaantje is. Maar vanaf een jaar of 23 zie ik ook heel veel die max 24uur in de week (willen) werken. Dat vind ik vrij weinig. Nog steeds een eigen keus natuurlijk maar iets meer vooruit kijken (pensioen) zou misschien toch wat handiger zijn voor veel van deze jongeren.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:54 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
https://ec.europa.eu/euro(...)ews/w/ddn-20260528-2
Goede daling, en Nederland doet het het beste. Kunnen al die metale bejaarden met hun jeugd van tegenwoordig ook weer stil zijn.
Misschien tellen die niet mee, zullen hier niet ingeschreven staan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kan dit eigenlijk, met die massale import laatste jaren?
Of tellen asielzoekers niet mee in de statistiek.
Schijnbaar is het in veel sectoren zoals de zorg en het onderwijs nog lastig om aan een fulltime baan te komen (terwijl die mensen vaak mee uren draaien dan op contract).quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Die sneer lijkt mij onnodig. Heel leuk dat het percentage die meedoet hier hoog is hoor. Maar dat zegt niks over het aantal uren dat gewerkt wordt. Tussen de 15 en zeg 23 is het logisch dat het een deeltijdbaantje is. Maar vanaf een jaar of 23 zie ik ook heel veel die max 24uur in de week (willen) werken. Dat vind ik vrij weinig. Nog steeds een eigen keus natuurlijk maar iets meer vooruit kijken (pensioen) zou misschien toch wat handiger zijn voor veel van deze jongeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |