Geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijnans, Sano, Sandler. Bord-op-schoot scouting daar in Eindhoven?
Er is keer op keer bewezen dat als je de beste spelers van een subtopper haalt dit tot groot succes leidt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk.
Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
Bajrak heeft inderdaad wel potentie, maar met potentie ga je de strijd niet winnen. Man zie ik het gewoon echt niet in, ik vind dat zo'n flegmatieke speler. Wanneer heeft dat ook een beetje in zijn spel, maar daar zie ik de kwaliteiten nog wel in. Man vind ik een Heerenveen speler om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Man het niveau niet? Sorry? Wat een volstrekt belachelijke take is dat.
En laten we van Bommel even afwachten. Ik vond hem sterk invallen in een verder waardeloos spelend PSV tegen AZ.
Overigens wel met je eens dat een extra buitenspeler nodig is. Driehoek en Bajrak zijn gewoon niet goed genoeg, zelfs niet als derde keuze. Bajrak heeft wellicht nog potentie, maar ook het risico dat het een eeuwig talent blijft als hij zich niet rap gaat doorontwikkelen.
Die Berg als 6 is wel een leuke speler. Ook een goed WK gespeeld. Dat zal ik als Ajax bijvoorbeeld wel aandurven.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
Bodo jongens moet je nooit intrappen.
WK prima ja (ook al begon hij op de bank) maar ook al 28 en bij zijn enige uitstapje buiten Bodo mislukt. Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die Berg als 6 is wel een leuke speler. Ook een goed WK gespeeld. Dat zal ik als Ajax bijvoorbeeld wel aandurven.
Genoeg gevallen waarbij dat inderdaad uitstekend heeft uitgepakt voor de betreffende club. Ook ronduit beroerd. Maar Mijnans en Sano lijken toch prima versterkingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is keer op keer bewezen dat als je de beste spelers van een subtopper haalt dit tot groot succes leidt.
Ik vind zijn reactie op de overtreding tegen AZ ook echt een verademing. Gewoon eerlijk en zonder enige vorm van mediatraining oprecht.quote:
Dat is wel eerlijk. Zou hij altijd als antwoord moeten geven.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatst werd hem op Twitter gevraagd wat hij vond van het nieuwe uitshirt (dat lelijke roze ding) en toen zei hij "ik heb er geen verstand van" (lol)
Ik vond het opvallend hoe hij mentaal totaal niet meer bezig is met zijn blessure. Vaak zie je dat spelers dan toch net wat terughoudend zijn, maar ik zag hem dingen doen waarvan ik dacht ‘die heeft 100% vertrouwen in zijn lichaam’.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En laten we van Bommel even afwachten. Ik vond hem sterk invallen in een verder waardeloos spelend PSV tegen AZ.
Ja, die vloog er een paar keer flink in. Hopelijk is dat vertrouwen in zijn lijf terecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond het opvallend hoe hij mentaal totaal niet meer bezig is met zijn blessure. Vaak zie je dat spelers dan toch net wat terughoudend zijn, maar ik zag hem dingen doen waarvan ik dacht ‘die heeft 100% vertrouwen in zijn lichaam’.
Beetje ritme opdoen en die staat er weer lijkt mij zo.
Winnaarsmentaliteit en nog jong. Ik denk dat hij het wel gaat redden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die vloog er een paar keer flink in. Hopelijk is dat vertrouwen in zijn lijf terecht.
Nu weet ik sowieso niet of ik hem goed genoeg vind voor PSV, daarvoor was de periode voor de blessure te kort. We gaan het zien.
Ja je ziet wel duidelijk waar het een zoon van is. Dat heb je ook wel een beetje nodig, ik vind sommige gasten zo ontzettend gelaten als het even niet loopt..quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Winnaarsmentaliteit en nog jong. Ik denk dat hij het wel gaat redden.
Ik zie verbetering. Laats vond je dat ook Wanner er niets van kon. Man kan natuurlijk prima voetballen, zeker voor Eredivisiebegrippen. Snel, technisch. $15M op Transfermarkt. Die prijzen liegen niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Man zie ik het gewoon echt niet in, ik vind dat zo'n flegmatieke speler. Wanneer heeft dat ook een beetje in zijn spel, maar daar zie ik de kwaliteiten nog wel in. Man vind ik een Heerenveen speler om eerlijk te zijn.
Wat mij betreft heeft een goede buitenspeler voorrang op een spits.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |