abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221505509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijnans, Sano, Sandler. Bord-op-schoot scouting daar in Eindhoven?
Geef ze eens ongelijk.

Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
blablablabla
  Forum Admin woensdag 5 augustus 2026 @ 11:28:37 #227
35723 crew  GGMM
pi_221505521
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Geef ze eens ongelijk.

Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
Er is keer op keer bewezen dat als je de beste spelers van een subtopper haalt dit tot groot succes leidt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221505545
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Man het niveau niet? Sorry? Wat een volstrekt belachelijke take is dat.

En laten we van Bommel even afwachten. Ik vond hem sterk invallen in een verder waardeloos spelend PSV tegen AZ.

Overigens wel met je eens dat een extra buitenspeler nodig is. Driehoek en Bajrak zijn gewoon niet goed genoeg, zelfs niet als derde keuze. Bajrak heeft wellicht nog potentie, maar ook het risico dat het een eeuwig talent blijft als hij zich niet rap gaat doorontwikkelen.
Bajrak heeft inderdaad wel potentie, maar met potentie ga je de strijd niet winnen. Man zie ik het gewoon echt niet in, ik vind dat zo'n flegmatieke speler. Wanneer heeft dat ook een beetje in zijn spel, maar daar zie ik de kwaliteiten nog wel in. Man vind ik een Heerenveen speler om eerlijk te zijn.

Wat mij betreft heeft een goede buitenspeler voorrang op een spits.
pi_221505561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
Bodo jongens moet je nooit intrappen.
Die Berg als 6 is wel een leuke speler. Ook een goed WK gespeeld. Dat zal ik als Ajax bijvoorbeeld wel aandurven.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 11:38:48 #230
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221505577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:34 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die Berg als 6 is wel een leuke speler. Ook een goed WK gespeeld. Dat zal ik als Ajax bijvoorbeeld wel aandurven.
WK prima ja (ook al begon hij op de bank) maar ook al 28 en bij zijn enige uitstapje buiten Bodo mislukt. Ik hoop het niet.
pi_221505621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Er is keer op keer bewezen dat als je de beste spelers van een subtopper haalt dit tot groot succes leidt.
Genoeg gevallen waarbij dat inderdaad uitstekend heeft uitgepakt voor de betreffende club. Ook ronduit beroerd. Maar Mijnans en Sano lijken toch prima versterkingen.
blablablabla
pi_221505721
https://www.voetbalzone.n(...)/blt98468cb15f168621

Ik vind Veerman toch wel een verademing in dit landschap van ideale schoonzonen hoor _O- En hij heeft nog groot gelijk ook, want als hij weer zo'n seizoen draait als afgelopen seizoen is er natuurlijk geen enkele reden om hem niet bij de selectie te halen. Zo'n Kees Smit mag het eerst wel eens laten zien; zowel in grote wedstrijden als qua statistieken.
pi_221505794
Veerman lijkt me een hele aardige gozer.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 12:12:45 #234
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221505803
Zowel Kees Smit als Joey Veerman hebben niets bij het Nederlands elftal te zoeken.
pi_221505810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:10 schreef C64 het volgende:
Veerman lijkt me een hele aardige gozer.
Ik vind zijn reactie op de overtreding tegen AZ ook echt een verademing. Gewoon eerlijk en zonder enige vorm van mediatraining oprecht.

Prima kerel. Geen standaard topsporter en misschien ligt daar ook wel het probleem in zijn ontwikkeling. Maar liever een goed mens dan een goede topsporter, wellicht.
pi_221505815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
Laatst werd hem op Twitter gevraagd wat hij vond van het nieuwe uitshirt (dat lelijke roze ding) en toen zei hij "ik heb er geen verstand van" (lol)
Dat is wel eerlijk. Zou hij altijd als antwoord moeten geven.
pi_221505884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

En laten we van Bommel even afwachten. Ik vond hem sterk invallen in een verder waardeloos spelend PSV tegen AZ.
Ik vond het opvallend hoe hij mentaal totaal niet meer bezig is met zijn blessure. Vaak zie je dat spelers dan toch net wat terughoudend zijn, maar ik zag hem dingen doen waarvan ik dacht ‘die heeft 100% vertrouwen in zijn lichaam’.

Beetje ritme opdoen en die staat er weer lijkt mij zo.
pi_221505943
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vond het opvallend hoe hij mentaal totaal niet meer bezig is met zijn blessure. Vaak zie je dat spelers dan toch net wat terughoudend zijn, maar ik zag hem dingen doen waarvan ik dacht ‘die heeft 100% vertrouwen in zijn lichaam’.

Beetje ritme opdoen en die staat er weer lijkt mij zo.
Ja, die vloog er een paar keer flink in. Hopelijk is dat vertrouwen in zijn lijf terecht.

Nu weet ik sowieso niet of ik hem goed genoeg vind voor PSV, daarvoor was de periode voor de blessure te kort. We gaan het zien.
pi_221506234
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, die vloog er een paar keer flink in. Hopelijk is dat vertrouwen in zijn lijf terecht.

Nu weet ik sowieso niet of ik hem goed genoeg vind voor PSV, daarvoor was de periode voor de blessure te kort. We gaan het zien.
Winnaarsmentaliteit en nog jong. Ik denk dat hij het wel gaat redden.
pi_221506248
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Winnaarsmentaliteit en nog jong. Ik denk dat hij het wel gaat redden.
Ja je ziet wel duidelijk waar het een zoon van is. Dat heb je ook wel een beetje nodig, ik vind sommige gasten zo ontzettend gelaten als het even niet loopt..
pi_221506252
winnaarsmentaliteit _O_
pi_221506383
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Man zie ik het gewoon echt niet in, ik vind dat zo'n flegmatieke speler. Wanneer heeft dat ook een beetje in zijn spel, maar daar zie ik de kwaliteiten nog wel in. Man vind ik een Heerenveen speler om eerlijk te zijn.

Wat mij betreft heeft een goede buitenspeler voorrang op een spits.
Ik zie verbetering. Laats vond je dat ook Wanner er niets van kon. Man kan natuurlijk prima voetballen, zeker voor Eredivisiebegrippen. Snel, technisch. $15M op Transfermarkt. Die prijzen liegen niet.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')