abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221489563
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Geelhoed ^O^
Leeftie nog? :o
pi_221489581
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wat vind je zo vervelend aan motorrijders die je bij het stoplicht voorbijgaan? Trek je sneller op dan zij? Belemmeren ze je in wat voor opzicht dan ook?
Vooral dat eerste. Als ik vooraan sta ga ik er vanuit dat ik voor niemand in hoef te houden. En menig motorrijder is trager dan ik. En ze belemmeren mij omdat ze dan zo net half voor mijn auto staan in een kuthoek in plaats van recht ervoor, dus ik weet niet wat ik mag verwachten, hoe snel hij is, of hij net voor mijn auto wil duiken, niks niet. Bij een file inhalen vind ik dan wel weer oke en ga ik voor aan de kant. Maar ze proberen dit ook als de file al 60 kmpu rijdt en ik het dus niet meer verwacht. Dat slalommen en gejakker is levensgevaarlijk en dan wens ik ze inderdaad wel eens wat pech.
pi_221489780
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 23:06 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Zal toch wel denk ik, alleen niet meer op het forum actief de laatste jaren.
  maandag 3 augustus 2026 @ 07:05:44 #79
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221490237
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 23:19 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Vooral dat eerste. Als ik vooraan sta ga ik er vanuit dat ik voor niemand in hoef te houden. En menig motorrijder is trager dan ik. En ze belemmeren mij omdat ze dan zo net half voor mijn auto staan in een kuthoek in plaats van recht ervoor, dus ik weet niet wat ik mag verwachten, hoe snel hij is, of hij net voor mijn auto wil duiken, niks niet. Bij een file inhalen vind ik dan wel weer oke en ga ik voor aan de kant. Maar ze proberen dit ook als de file al 60 kmpu rijdt en ik het dus niet meer verwacht. Dat slalommen en gejakker is levensgevaarlijk en dan wens ik ze inderdaad wel eens wat pech.
We zijn hooguit aan elkaar gewaagd.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221490244
Ik heb ook een motorrijbewijs :o
pi_221490264
Ach ja zulke berichten over dode motorrijders zullen we de komende 3 maanden nog een keer of 10 gaan lezen.
pi_221490506
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ik erger me ook zo aan motorrijders die dan inhalen precies tussen twee auto's. Vaak genoeg gehad op de autoweg.
Dat zijn de pipo's die denken dat ze Ghostrider zijn of op zijn minst over dezelfde skills beschikken.

Wat uiteraard NIET het geval is, want dat is er een van de absolute buitencategorie en zelfs bij hem is het een godswonder dat hij zich nog nooit te pletter heeft gereden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  maandag 3 augustus 2026 @ 10:14:23 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221490935
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:55 schreef William_Papadin het volgende:
Bij een motor ben je zelf de kreukelzone helaas. Elk foutje genadeloos afgestraft, ook al is het niet eens de bestuurders schuld.
Ik vraag me inderdaad of menig automobilist rekent op motorrijders. De meesten kijken al amper om zich heen als ze van rijbaan wisselen, laat staan dat ze een motorrijder aan zien komen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 3 augustus 2026 @ 11:26:21 #84
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221491359
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik vraag me inderdaad of menig automobilist rekent op motorrijders. De meesten kijken al amper om zich heen als ze van rijbaan wisselen, laat staan dat ze een motorrijder aan zien komen.
Bij mij gaat in mijn hoofd een rood lampje branden als er een motorrijder in de buurt rijdt, voornamelijk omdat ik nooit zeker kan weten of ze niet iets heel mafs gaan doen wat toch regelmatig voorkomt. 1 op de 100 is al genoeg om zo’n reactie op te roepen.
  maandag 3 augustus 2026 @ 11:31:12 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221491384
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:57 schreef Moass het volgende:
T shirt en korte broek lekker uitwaaien a mattie
Zag vorige week nog 2 motorrijders met alleen een korte broek en slippers ( :N ) die met zeer hoge snelheid zich tussen het verkeer manoeuvreerden, continue van de linkerbaan naar de rechter aan, om auto's links en rechts in te halen 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
pi_221491386
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:55 schreef William_Papadin het volgende:
Bij een motor ben je zelf de kreukelzone helaas. Elk foutje genadeloos afgestraft, ook al is het niet eens de bestuurders schuld.
Dit.
Het ziet er wel mooi, machtig en romantisch uit maar het is in feite gewoon levensgevaarlijk.
Het trekt vrouwen aan maar helaas ook begrafenisondernemers.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 augustus 2026 @ 11:33:55 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221491407
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef Perox het volgende:

[..]
Bij mij gaat in mijn hoofd een rood lampje branden als er een motorrijder in de buurt rijdt, voornamelijk omdat ik nooit zeker kan weten of ze niet iets heel mafs gaan doen wat toch regelmatig voorkomt. 1 op de 100 is al genoeg om zo’n reactie op te roepen.
9 van de 10 rijden heel normaal. Wij zijn ook niet blij met die 10% idioten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 3 augustus 2026 @ 11:35:02 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221491419
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2026 08:43 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat zijn de pipo's die denken dat ze Ghostrider zijn of op zijn minst over dezelfde skills beschikken.

Wat uiteraard NIET het geval is, want dat is er een van de absolute buitencategorie en zelfs bij hem is het een godswonder dat hij zich nog nooit te pletter heeft gereden.
Dan gaat het vast niet over het beruchte Ghostrider filmpje van het beruchte Mexicaanse CJNG kartel 😱

Want daar kwam geen motor aan te pas :P
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
  maandag 3 augustus 2026 @ 11:58:06 #89
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221491553
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 23:06 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Jij kent 'm ook al? _O-
Voorheen Bargehassus.
pi_221491689
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dan gaat het vast niet over het beruchte Ghostrider filmpje van het beruchte Mexicaanse CJNG kartel 😱

Want daar kwam geen motor aan te pas :P
Welk filmpje? :@

Ik doelde op Patrik Fürstenhoff. Ofwel Ghost Rider.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 augustus 2026 @ 12:27:13 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221491696
We gaan een beetje offtopic mensen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 3 augustus 2026 @ 12:39:23 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221491762
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:26 schreef vosss het volgende:

[..]
Welk filmpje? :@

Ik doelde op Patrik Fürstenhoff. Ofwel Ghost Rider.
Zoeken op eigen risico.

In dat filmpje wordt een rivaliserend kartel lid ondervraagd door leden van het CJNG kartel, waarna hij de Ghostrider uit de gelijknamige film van Nicolas Cage na 'mag' spelen.

Om een indicatie te geven:

A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
pi_221491768
Ow die!
pi_221495824
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:58 schreef SimonB. het volgende:

[..]
Jij kent 'm ook al? _O-
Ja, die filmpjes met commentaar. Hij kreeg het zelfs voor elkaar om met die lage wagen van hem onder een parkeerslagboom te rijden. Hij was toen de luis in de pels bij Autoweek, herinner ik me nog.
pi_221495825
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan een beetje offtopic mensen :P
ow sorry.
pi_221495873
Over het algemeen zie ik bijna nooit motorrijders zich als een dwaas gedragen, maar gisteren toevallig wel. Deze jongen kwam ons loeihard tegemoet op een 80 km weg, lag in de bocht plat op straat. Dacht blijkbaar dat hij Rossi kon nadoen. Tja, dan ben je wel dom en onbezonnen bezig.
Maar over het algemeen worden motorrijders best vaak in gevaar gebracht door andere weggebruikers. Vaak genoeg meegemaakt toen er hier nog motor werd gereden.
pi_221495948
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Over het algemeen zie ik bijna nooit motorrijders zich als een dwaas gedragen, maar gisteren toevallig wel. Deze jongen kwam ons loeihard tegemoet op een 80 km weg, lag in de bocht plat op straat. Dacht blijkbaar dat hij Rossi kon nadoen. Tja, dan ben je wel dom en onbezonnen bezig.
Maar over het algemeen worden motorrijders best vaak in gevaar gebracht door andere weggebruikers. Vaak genoeg meegemaakt toen er hier nog motor werd gereden.
Verreweg de meeste motorrijders houden zich keurig aan de maximumsnelheid op de snelweg. Soms ben ik best wel een tikkeltje verbaasd als een motorrijden gewoon een beetje achter me hangt met dezelfde snelheid als ik, zo rond de 90. Positief verbaasd, dat wel. Ik heb er op gelet, maar het zijn uitzonderingen die denken dat ze op een TT28 zitten in plaats van een A28.
pi_221497029
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:54 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Verreweg de meeste motorrijders houden zich keurig aan de maximumsnelheid op de snelweg. Soms ben ik best wel een tikkeltje verbaasd als een motorrijden gewoon een beetje achter me hangt met dezelfde snelheid als ik, zo rond de 90. Positief verbaasd, dat wel. Ik heb er op gelet, maar het zijn uitzonderingen die denken dat ze op een TT28 zitten in plaats van een A28.
Dat heb ik echt nog nooit gezien, tenzij er traject controle o.i.d. is. Ze rijden altijd te snel en halen in.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:11:41 #99
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221497092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 09:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien, tenzij er traject controle o.i.d. is. Ze rijden altijd te snel en halen in.
Motorrijden op een trajectcontrole ook akelig. Dan blijf je steeds bij al dat overige verkeer wat zomaar ineens een baan op kan schuiven zonder te kijken of te knipperen. Harder rijden is wegrijden van dat verkeer.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221497100
Je moet ook niet in een dode hoek gaan rijden he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')