Veel plezier!!quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Morgen gaan we naar Gorges du Tarn en Parijs daarna is nu ook geboekt
Hier nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:34 schreef Lovely het volgende:
Lekker windje nu buiten,op de fiets was het ook heerlijk
Zit je in een F1 hotel?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:49 schreef DJMO het volgende:
Hoe viert men fatsoenlijk vakantie?
Speltip nummer 1: zorg dat je altijd een campingstoel / krukjes en een opvouwbare campingtafel bij je hebt.
Dan kun je tenminste in de schaduw achter het hotel buiten zitten als ze niet over een terras beschikken.
Nee, B&B HOTEL Osnabrück, pal achter het station.quote:
Ow dat is normaalgesproken best fatsoenlijk. Heb er op de heenreis nog een gehad bij Lyonquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, B&B HOTEL Osnabrück, pal achter het station.
Het is ook een prima hotel hoor, maar deze heeft geen bar en /of terras.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow dat is normaalgesproken best fatsoenlijk. Heb er op de heenreis nog een gehad bij Lyon
Gewoon een abo nemen of adblock Adguard Content Blockerquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ligt het aan mij of is fok tegenwoordig niet meer mobiel door heen te ploegen met al die verspringende vensters, volle pagina reclame en 404’s?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog 1x de groetjes vanaf de camping in Argeles-sur-mer
21 hier nu morgen 30 en dinsdag 32quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
32 volgens mijn telefoon, maar zal nu wel iets minder zijn
Ah je bent op vakantie?quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgen weer terug richting Nederland. Hele dag de airco op volle kracht
Mwa, eerder een lang weekend. Ben donderdag hierheen gereden en morgen weer terug. Maar temperatuur is niet veel anders bij ons geloof ikquote:
Is t ook heetquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, eerder een lang weekend. Ben donderdag hierheen gereden en morgen weer terug. Maar temperatuur is niet veel anders bij ons geloof ik
D'r staat niet: hemarookworst bolk everquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb niet eens boven je gepost
Vooruitquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
D'r staat niet: hemarookworst bolk ever
Koffie?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-08-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Sta ik op de tweede plek?
Even een screenshot maken.
En dan aan de baas laten zienquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Sta ik op de tweede plek?
Even een screenshot maken.
Zou het inlijsten als ik hem wasquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan aan de baas laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |