Of een koel glas Cassis?quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij niet aan koffie met ijsblokjes
Lekker hoorquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij niet aan koffie met ijsblokjes
quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:21 schreef Lovely het volgende:
Gewoon koude koffie, met ijsblokjes
Net als ijsthee
Ik kan mij echt niet voorstellen dat dat lekker isquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:21 schreef Lovely het volgende:
Net als ijsthee
Dat weet ik niet. Koude koffie is doorgaans niet lekker (maar dat is dan altijd koud geworden koffie).quote:
Klopt,maar dit dan weer welquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Koude koffie is doorgaans niet lekker (maar dat is dan altijd koud geworden koffie).
Als je er ijsblokjes in gooit is het ook weer koud geworden koffiequote:Op zondag 2 augustus 2026 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Koude koffie is doorgaans niet lekker (maar dat is dan altijd koud geworden koffie).
quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je er ijsblokjes in gooit is het ook weer koud geworden koffie
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-08-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik netquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:21 schreef Lovely het volgende:
Net als ijsthee
Oh die. Waar koop je diequote:Op zondag 2 augustus 2026 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Half, dit met melk en ijsblokjes
[ afbeelding ]
Bij Dirk tijdelijk een keertje in aanbiedingquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh die. Waar koop je die
Had laatst zo'n flesje van nescafe
Die zit hier nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij Dirk tijdelijk een keertje in aanbieding
quote:
Deze is wel van het Noorden toch, in de aanbieding zelfsquote:
Dat kan prima. Zo hoort het ook te zijn.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan prima. Zo hoort het ook te zijn.
Poiesz is een dure winkel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze is wel van het Noorden toch, in de aanbieding zelfs
https://webwinkel.poiesz-(...)O8Ncd8p6j20wOVVuyhMd
Oja, ga ik daar eens ff kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze is wel van het Noorden toch, in de aanbieding zelfs
https://webwinkel.poiesz-(...)O8Ncd8p6j20wOVVuyhMd
Zelf op vakantie gaan naar een Duitse grote stad, daar weten ze pas döners te makenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffedomme, mijn vaste dönerboer is op vakantie, en de backup dönerboer ook.
Daar is het nu wat kort dag voorquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelf op vakantie gaan naar een Duitse grote stad, daar weten ze pas döners te maken
Ergens komende weken dan, of is je vaste dönerdealer weer terug?quote:
Denk half augustus pasquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ergens komende weken dan, of is je vaste dönerdealer weer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |