zou zo mogen. weet niet of het erger is als de Somalische kruiden die ze naast me koken soms?quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik naast kree woonde, ging ik worst roken
Even erg schat ik inquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
zou zo mogen. weet niet of het erger is als de Somalische kruiden die ze naast me koken soms?
Zijn ze in Katwijk ook van het paling roken in zo:n vat in de tuin?quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
zou zo mogen. weet niet of het erger is als de Somalische kruiden die ze naast me koken soms?
vroeger wel en waren ook rokerij. maar is er niet meer. Geloof ook niet echt dat mensen dat in hun tuin nog doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn ze in Katwijk ook van het paling roken in zo:n vat in de tuin?
Palingen zwemmen niet in de zee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn ze in Katwijk ook van het paling roken in zo:n vat in de tuin?
Palingen palen.quote:
was ook niet iets van Katwijk, maar was wel rokerij die het deed.quote:
Ja ze neuken daar wel.quote:
Moet toch wat doen om de dag vol te krijgen.quote:
Ja dat klopt maar wat bedoel je daar nou mee? Makreel is wat er gerookt wordt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Palingeters wonen over de hele wereld
Mijn buurman rookte ze zelf altijd, die had van een vat een rookoven gemaakt. Dat vond ik nooit verkeerd ruiken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
was ook niet iets van Katwijk, maar was wel rokerij die het deed.
mss nog trouwens hier op industrie terrein in het "heen" zit er volgens mij nog eentje.
maar ook makreel enzo dan.
heerlijk dat lekkere vettige stukje vlees. gerookt tot perfectie.....quote:
Dat je niet perse aan zee hoeft te wonen om paling te willen eten. Ook niet aan de Saragossazee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar wat bedoel je daar nou mee? Makreel is wat er gerookt wordt.
nouja kan me voorstellen als je dat elke dag naast je hebt beetje probleem.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn buurman rookte ze zelf altijd, die had van een vat een rookoven gemaakt. Dat vond ik nooit verkeerd ruiken.
Ze paren en het grut gaat naar zoet/brak water (de glasaal)quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmm daar moet je ff naar kijken, want ja wel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |