Uit gegevens van wc-eend blijkt wc-eend ook de beste wc-reiniger.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:26 schreef BlaZ het volgende:
Uit gegevens van de Girls' Schools Association blijkt dat meisjes in scholen die uitsluitend voor meisjes zijn, meer dan twee keer zo vaak kiezen voor gevorderde natuurkunde en wiskunde.
opties, maak het niet 100% geslachtsverplicht. Tenminste zo denk ik er over.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom gaat dat ver? Bij sporten doen we het ook, waarom dan niet bij andere onderwerpen waarbij dit positieve resultaten kan opleveren.
[..]
Dit zijn gewoon enorme datasets van honderden scholen. Bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk zijn er nog zo'n 370 meisjesscholen, in Ierland gaat 1/3 van de kinderen naar een gescheiden school.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uit gegevens van wc-eend blijkt wc-eend ook de beste wc-reiniger.
Ah op die fiets bedoel je. In azie toch ook nog wel een ding meen ik.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon enorme datasets van honderden scholen. Bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk zijn er nog zo'n 370 meisjesscholen, in Ierland gaat 1/3 van de kinderen naar een gescheiden school.
Ik raak, ook als afvallige, nog steeds ontroerd door het Wees gegroet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb het onze Vader en wees gegroet Maria ook meer opgedreund dan me lief is
Uiteraard, want daar ligt ook de focus op het onderwijs aan sich, waarbij gescheiden scholen simpelweg een hoger educatief niveau kunnen nastreven. Waarbij met name de periode 12-17 betere resultaten laat zien.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ah op die fiets bedoel je. In azie toch ook nog wel een ding meen ik.
Dat voordeel voor meisjes kan ook maar moeilijk bewezen worden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon enorme datasets van honderden scholen. Bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk zijn er nog zo'n 370 meisjesscholen, in Ierland gaat 1/3 van de kinderen naar een gescheiden school.
Vaak zijn de elitescholen ook enkel voor jongens voor meisjes inderdaad, dat kan data vertekenen. Daarom is data uit Ierland waar 1/3 van de kinderen naar een jongens of meisjesschool gaat ook zo nuttig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat voordeel voor meisjes kan ook maar moeilijk bewezen worden.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24491022/
Ik denk dat de kwaliteit van het onderwijs veel belangrijker is dan of onderwijs gescheiden aangeboden wordt.
Misschien in de biblebelt, maar dat was daarbuiten 40 jaar geleden al niet het geval (lijkt me stug dat die scholen plots juist conservatiever zijn geworden).quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Op een Christelijke school is er ook gewoon dagstart met bidden, lunch met bidden, bijbelliederen etc. Dat is echt niet uniek aan de Islam.
Als ik de keuze heb, in de ochtend. Voel ik me nog een beetje thuis in mijn eigen land. Vanaf 16:00 slaat de sfeer om en vermijd ik het centrum. (stad)quote:
niet waar joh. dat doen ze overal hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Misschien in de biblebelt, maar dat was daarbuiten 40 jaar geleden al niet het geval (lijkt me stug dat die scholen plots juist conservatiever zijn geworden).
Zijn dat leraressen?quote:
Als vooral goede scholen in dat derde deel zitten, heb je weinig aan die cijfers uit Ierland.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vaak zijn de elitescholen ook enkel voor jongens voor meisjes inderdaad, dat kan data vertekenen. Daarom is data uit Ierland waar 1/3 van de kinderen naar een jongens of meisjesschool gaat ook zo nuttig.
Want die moslims slapen altijd uit? Sorry hoor moet een beetje lachen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:45 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Als ik de keuze heb, in de ochtend. Voel ik me nog een beetje thuis in mijn eigen land. Vanaf 16:00 slaat de sfeer om en vermijd ik het centrum. (stad)
Nee? Wat heeft dat met iets te maken?quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jij voelt meer voor de Russische of Chinese versie? Lekker drillen.
Dit moet wel een record zijn voor een 'historisch' voorbeeld.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zijn dat leraressen?
Hoe dan ook, ik zie 2 borden, dus hierbij 2 gezellige Bijbelse voorbeelden.
Brief van Paulus aan de Galaten, 2:15-16:
Petrus en ik zijn geen mensen uit ongelovige volken. Wij zijn Joden. Maar wij weten: God redt mensen alleen omdat ze geloven in Jezus Christus. En niet omdat ze zich aan de Joodse Wet houden. Daarom zijn ook wij in Jezus Christus gaan geloven. En daardoor ziet God ons niet langer als slechte mensen. Ik zeg het nog een keer: Geen mens kan gered worden door zich aan de Joodse Wet te houden.
(Eén van de citaten uit de Bijbel die grondslag waren voor eeuwenlang christelijk anti-semitisme.)
Het Grote Eindoordeel wordt beschreven in het boek Openbaring. Wie niet geschreven staat in het 'boek des levens' (omdat zij Jezus Christus niet hebben aangenomen als Verlosser), wordt volgens Openbaring 20:11-15 in het hellevuur geworpen.
Er zijn nogal wat christelijke scholen waar de bijbel wordt gelezen en waar bijbelonderwijs plaatsvindt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit moet wel een record zijn voor een 'historisch' voorbeeld.
Nu ga je wel een beetje scheef. En dat doen ze alleen als het om homo/vrouwenrechten gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat christelijke scholen waar de bijbel wordt gelezen en waar bijbelonderwijs plaatsvindt.
Die teksten worden tot op de dag van vandaag op scholen gelezen, onderwezen en geloofd.
Net als de historische teksten op de borden van die Islamitische dames.
Het ging over haat naar andersdenkenden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nu ga je wel een beetje scheef. En dat doen ze alleen als het om homo/vrouwenrechten gaat.
Je citeert een boek van dik 2000 jaar t.o.v. een meute die met spandoeken met die teksten anno nu op straat loopt...quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik lees Islamitisch teksten over ongelovigen op die borden.
En ik reageer met 2 Bijbelteksten over ongelovigen.
Ik zie het verband met rechten van homoseksuelen en vrouwen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |