Ik kan best tegen een geintje, maar hier niet mee spotten ajb. jullie weten, ik ben gelovig, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Kan dit niet onwijs waarderenquote:
Dring mij niet dat geloof opquote:Op zondag 2 augustus 2026 03:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik kan best tegen een geintje, maar hier niet mee spotten ajb. jullie weten, ik ben gelovig, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Kan dit niet onwijs waarderen
gij ongelovigequote:Op zondag 2 augustus 2026 03:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik kan best tegen een geintje, maar hier niet mee spotten ajb. jullie weten, ik ben gelovig, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Kan dit niet onwijs waarderen
Zet maar tussen de andere 523 goden en godinnen, maar niet naast de heilige gouden krokodil of roze eenhoornquote:
Jij bent de enige ware godin van DTS.quote:Op zondag 2 augustus 2026 03:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zet maar tussen de andere 523 goden en godinnen, maar niet naast de heilige gouden krokodil of roze eenhoorn
Er zijn heel veel goden en godinnenquote:Op zondag 2 augustus 2026 03:36 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij bent de enige ware godin van DTS.
een kleinnnn beetjequote:Op zondag 2 augustus 2026 03:46 schreef EvilSkittle het volgende:
Zelfs m’n maatje Mario is ouder dan ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |