Geen woorden voorquote:Maandenlang gemarteld
Vrouw vermoedelijk als slaaf gehouden
Bijgewerkt: 31 juli 2026, 16:52
Een 33-jarige vrouw is in Soest naar verluidt gemarteld, vernederd en verkracht. Vier mannen worden verdacht van de gruwelijke misdaad, die nu onder de aandacht van de WDR (West-Duitse Omroep) is gekomen.
Door Heinz Krischer
De belangrijkste feiten in het kort
• Een dakloze vrouw werd blijkbaar maandenlang gemarteld en verkracht door vier mannen.
• Ze zouden haar met eten en onderdak hebben gelokt.
• In november bevrijdde de politie de vrouw; een buurman had haar ontdekt.
• Het proces begint in oktober.
De buurtbewoner kon zijn ogen niet geloven: op het terras van een naburig rijtjeshuis in een woonwijk van Soest hing een vrouw, halfnaakt en geboeid aan een houten balk. De man belde de politie. Ze hebben de vrouw na maandenlange kwelling bevrijd. Dat vertelden de buren ons.
... Volgens informatie van WDR viel de vrouw eind juli vorig jaar in handen van de vermeende daders. Ze werd in november bevrijd. De vrouw is 33 jaar oud en was destijds dakloos in Soest.
Gruwelijke marteling in Soest: "Daklozen worden vaak ontmenselijkt"
Vier mannen uit Soest worden verdacht van de mishandeling
De vermeende daders zouden misbruik hebben gemaakt van de hulpeloosheid van de dakloze vrouw. Ze zouden haar psychologisch afhankelijk hebben gemaakt, onder andere door haar van eten en een slaapplaats te voorzien, en tegelijkertijd elk vermeend wangedrag met de grootste wreedheid te bestraffen.
Een dak met witte houten balken.
De vastgebonden vrouw zou aan deze houten balk hebben gehangen.
Twee van de vermeende daders zijn nog minderjarig: 16 en 17 jaar oud. Ze zijn nog steeds voortvluchtig en moeten voor de jeugdrechtbank van de rechtbank in Arnsberg verschijnen. De andere twee verdachten, 24 en 29 jaar oud, zitten in voorarrest. De 29-jarige wordt beschouwd als de vermeende hoofddader.
Vermoedelijke hoofddader is bekend bij de politie
Een woordvoerster van de rechtbank in Arnsberg bevestigde aan WDR dat het Openbaar Ministerie aangifte heeft gedaan tegen vier mannen en dat de rechtszaak in oktober van start gaat. De verdachten worden beschuldigd van diverse misdrijven, waaronder zware mishandeling, handel in cannabis en verkrachting.
De hoofdverdachte is bekend bij de politie en heeft, net als de andere drie, een Duits paspoort. Twee van de verdachten zitten in voorarrest.
Geboeid aan een verwarmingsbuis
Volgens WDR zat de vrouw, in ieder geval voor een bepaalde tijd, vastgeboeid aan een verwarmingsbuis in de kelder van het huis van de hoofdverdachte.
Beeld van een kelderdeur.
De vrouw werd naar verluidt enige tijd in deze kelder opgesloten.
Ze werd kennelijk zwaar mishandeld, zoals blijkt uit de verwondingen en een video die door de vermeende daders is opgenomen.
Vrouw verkracht en gruwelijk vernederd
Ze zouden de vrouw hebben verkracht en vernederd. Ze werd gedwongen om uitwerpselen te eten. Bij een andere gelegenheid werd ze bespoten met een hogedrukreiniger, wat ernstige pijn en blauwe plekken veroorzaakte.
Ik vind het niet zo cryptischquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:27 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het is toch ronduit vreemd om zoiets specifiek te vermelden? Waarom moet het allemaal zo cryptisch?
Als je niet van die debiele berichtgeving had dan zouden mensen ook geen vragen stellen.
Het is WEL belangrijk, <nee>quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo cryptisch
4 mannen
En is die afkomst zo belangrijk
Het is tuig
Wat een forse straf moet krijgen
Of het nu blanke Duitsers zijn of allochtonen
Spann0nd hoor, ben benieuwd waar ze in de toekomst mee gaan komen om te verhullen dat het om diversiteitsparels gaat.quote:De hoofdverdachte is bekend bij de politie en heeft, net als de andere drie, een Duits paspoort. Twee van de verdachten zitten in voorarrest.
Blijf dit bizar vinden, alles om de immigratie ellende te bagataliserenquote:Op zondag 2 augustus 2026 04:02 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Spann0nd hoor, ben benieuwd waar ze in de toekomst mee gaan komen om te verhullen dat het om diversiteitsparels gaat.
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 04:02 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Spann0nd hoor, ben benieuwd waar ze in de toekomst mee gaan komen om te verhullen dat het om diversiteitsparels gaat.
Och och, het voorspelbare geëmmer weer. Voor wie het echt wil weten: de hoofdverdachte heet kennelijk Dennis:quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:03 schreef 111210 het volgende:
[..]
Blijf dit bizar vinden, alles om de immigratie ellende te bagataliseren
Bron: https://www.oe24.at/a/wie(...)garten-900103884/ampquote:Prozess startet im Oktober
Gegen die vier Beschuldigten wurde inzwischen Anklage erhoben. Ab dem 12. Oktober 2026 soll ihnen vor dem Landgericht Arnsberg der Prozess gemacht werden.
14 Verhandlungstage sind bis kurz vor Weihnachten angesetzt. Dann soll geklärt werden, was sich tatsächlich in dem Haus abgespielt hat. In dem Gebäude lebten zeitweise auch die Lebensgefährtin des mutmaßlichen Haupttäters Dennis J. und ihre drei kleinen Kinder. Sie sind inzwischen ausgezogen.
Nu verpest je de lol voor de allochtonen bashersquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:12 schreef Chillegast het volgende:
[..]
[..]
[..]
Och och, het voorspelbare geëmmer weer. Voor wie het echt wil weten: de hoofdverdachte heet kennelijk Dennis:
[..]
Bron: https://www.oe24.at/a/wie(...)garten-900103884/amp
Het was cynisch bedoeldquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:19 schreef Chillegast het volgende:
Ik verpest helemaal niks. Ik verbaas me er wel over dat iedereen dit verschrikkelijk zegt te vinden (voor het slachtoffer) maar dan weer snel overgaat op hun eigen stokpaardjes. Als dat je reflex is zou je eens goed bij jezelf te rade moeten gaan. Dan is er iets mis met je empathische vermogens.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:12 schreef Chillegast het volgende:
[..]
[..]
[..]
Och och, het voorspelbare geëmmer weer. Voor wie het echt wil weten: de hoofdverdachte heet kennelijk Dennis:
[..]
Bron: https://www.oe24.at/a/wie(...)garten-900103884/amp
Zo kijk ik ook een paar keer per jaar als de onderbuik tegen verwachting in ongelijk heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:07 schreef Draxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:RamboDirk @:Elan @:DrRobotnik , etc.
Wat is het opeens stil hier ....
Jongens user @Draxx heb een schijnbare autochtoon gevonden in de statistieken en is verbaasd dat een topic in de nachtelijke uren stil isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:07 schreef Draxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:RamboDirk @:Elan @:DrRobotnik , etc.
Wat is het opeens stil hier ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
User Chillegast deelde de naam (Dennis) van de hoofdverdachte op zondagochtend. Sindsdien bleef het topic stil, totdat ik het woensdagnacht een schop omhoog gaf. Het topic is dus geenszins stilgevallen in de "nachtelijke uren". Dergelijke zwakzinnige argumenten wijzen eerder op cognitieve dissonantie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens user @:Draxx heb een schijnbare autochtoon gevonden in de statistieken en is verbaasd dat een topic in de nachtelijke uren stil is
Wow jij bent echt moreel superieur man, ik moet echt meer op jouw gaan lijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:34 schreef Draxx het volgende:
[..]
User Chillegast deelde de naam (Dennis) van de hoofdverdachte op zondagochtend. Sindsdien bleef het topic stil, totdat ik het woensdagnacht een schop omhoog gaf. Het topic is dus geenszins stilgevallen in de "nachtelijke uren". Dergelijke zwakzinnige argumenten wijzen eerder op cognitieve dissonantie.
Dat wordt verder bevestigd door te spreken over "een" "schijnbare" autochtoon; een duidelijke poging om de zaak te bagatelliseren. Ik zou met hetzelfde gemak selectief topics kunnen openen over misdrijven gepleegd door autochtone daders, ware het niet dat ik me niet zo verlaag dat ik hele bevolkingsgroepen stigmatiseer, generaliseer en bash.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |