abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221487305
Jeugdrechter :')
-XOXO-
pi_221503585
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:12 schreef Chillegast het volgende:

[..]
[..]
[..]
Och och, het voorspelbare geëmmer weer. Voor wie het echt wil weten: de hoofdverdachte heet kennelijk Dennis:
[..]
Bron: https://www.oe24.at/a/wie(...)garten-900103884/amp

@RamboDirk @Elan @DrRobotnik , etc.

Wat is het opeens stil hier ....
pi_221503657
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 00:07 schreef Draxx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

@:RamboDirk @:Elan @:DrRobotnik , etc.

Zo kijk ik ook een paar keer per jaar als de onderbuik tegen verwachting in ongelijk heeft _O-
  woensdag 5 augustus 2026 @ 07:09:37 #29
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221503797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 00:07 schreef Draxx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

@:RamboDirk @:Elan @:DrRobotnik , etc.

Jongens user @Draxx heb een schijnbare autochtoon gevonden in de statistieken en is verbaasd dat een topic in de nachtelijke uren stil is :')

van dezelfde pagina
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221506657
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 07:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jongens user @:Draxx heb een schijnbare autochtoon gevonden in de statistieken en is verbaasd dat een topic in de nachtelijke uren stil is :')

User Chillegast deelde de naam (Dennis) van de hoofdverdachte op zondagochtend. Sindsdien bleef het topic stil, totdat ik het woensdagnacht een schop omhoog gaf. Het topic is dus geenszins stilgevallen in de "nachtelijke uren". Dergelijke zwakzinnige argumenten wijzen eerder op cognitieve dissonantie.

Dat wordt verder bevestigd door te spreken over "een" "schijnbare" autochtoon; een duidelijke poging om de zaak te bagatelliseren. Ik zou met hetzelfde gemak selectief topics kunnen openen over misdrijven gepleegd door autochtone daders, ware het niet dat ik me niet zo verlaag dat ik hele bevolkingsgroepen stigmatiseer, generaliseer en bash.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 15:39:34 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221507291
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:34 schreef Draxx het volgende:

[..]
User Chillegast deelde de naam (Dennis) van de hoofdverdachte op zondagochtend. Sindsdien bleef het topic stil, totdat ik het woensdagnacht een schop omhoog gaf. Het topic is dus geenszins stilgevallen in de "nachtelijke uren". Dergelijke zwakzinnige argumenten wijzen eerder op cognitieve dissonantie.

Dat wordt verder bevestigd door te spreken over "een" "schijnbare" autochtoon; een duidelijke poging om de zaak te bagatelliseren. Ik zou met hetzelfde gemak selectief topics kunnen openen over misdrijven gepleegd door autochtone daders, ware het niet dat ik me niet zo verlaag dat ik hele bevolkingsgroepen stigmatiseer, generaliseer en bash.
Wow jij bent echt moreel superieur man, ik moet echt meer op jouw gaan lijken.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 17:06:54 #32
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221507875
Hebben ze de andere drie nog niet?
- vmi voor intimi -
pi_221525399
Ik zie hier sommige mensen zich afvragen hoe het in hemelsnaam kan dat als er 1 met het plan komt, de andere drie niet zeggen: goh, laten we dit niet doen.

Maar wees eens eerlijk, is het op 16, 17 jarige leeftijd ook niet een kwestie van geluk in welke situatie je terecht komt? je affectieve empathie is dan nog zo onderontwikkeld, dat wanneer je verkeerde 'ouderen' mensen tegenkomt, je al snel in situaties terecht komt waar je later spijt van krijgt.

Het is ook niet voor niets dat mensen die ronselen voor terreur opzoek gaan naar jonge mensen. Liefst pubers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')