abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221501484
Joh dit was in jaren 90 helemaal normaal met tv programma's als die van Mental Theo etc. Storm in glas water. Stelletje aanstellers zeg.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:19:04 #277
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221501489
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:56 schreef Moonah het volgende:

[..]
Jawel hoor. Als hun omgeving hen consequent laat weten dat hun 'grappen' niet leuk zijn en er dus niet meer om hen wordt gelachen, zullen ze vast stoppen.
Maar goed, dan moet je er dus wél wat van zeggen.
Probleem is vaak dat ze elkaar de hand boven het hoofd houden.
Het zijn vaak de grote bekken die de touwtjes in handen hebben en als je er wat van zegt werken ze je er wel uit.

Niemand wil uit de groep vallen.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:31:36 #278
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221501544
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:51 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dat hoeft niet.
Sinds de invoering van de Wet seksuele misdrijven op 1 juli 2024 is seksuele intimidatie in de openbare ruimte (zowel offline als online) strafbaar gesteld als een overtreding tegen de openbare orde (artikel 429ter Wetboek van Strafrecht).
Omdat het gaat om een delict tegen de openbare orde, is het niet uitsluitend een klachtdelict (waarbij vervolging afhankelijk is van een klacht van het slachtoffer). Het Openbaar Ministerie kan besluiten tot vervolging over te gaan zodra er voldoende wettig en overtuigend bewijs is, bijvoorbeeld via camerabeelden.
Ik vroeg af ze aangifte gedaan hadden. Niet of het OM eventueel ambtshalve tot strafvervolging kan overgaan.

quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik las dat de moeder van een van het het overweegt. Geen idee wat daar de status van is.
Mooi. Dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:36:37 #279
5428 crew  miss_sly
pi_221501572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:03 schreef RAVW het volgende:

[..]
Nee dat is dus juist tegen de bedrijfsregels in.
Dan heet dat obstructie van de Werksfeer.
De laatste keer dat je dan de deur uit loopt is om half 5 en klaar.
Omdat daar een hele andere weg naar toe, dat gaat vaak via P&O.
Wat een onzin klets je hier.
Als een collega een seksueel getint grapje maakt dat niet op zijn plek is tegen een andere collega en je hoort dat, dan kun je, en moet je, daar iets van zeggen om te laten weten dat het niet grappig is en niet gewenst.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:44:53 #280
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_221501627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Obstructie van de werksfeer als je je collega's aanspreekt op dit soort teksten, dan werk je wel echt op de meest stereotype bouwplaats in de geschiedenis.
Gewoon gemeente, dus niets geen bouwplaats .

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:09 schreef SimonB. het volgende:

[..]
Er zit bij jou echt een gigantische hoop frustratie. Ga er eens met iemand over praten want dit is echt niet goed.
geen frustratie
maar zo gaat het hier gewoon aan toe.
En 31 jaar in een toxische werksfeer zitten dan heb je wel een hele brede rug en ga je niet blaten over een woordje die iemand gezegd heb.
Zwijgen is goud .. maar dat soort dingen leren ze niet meer tegenwoordig.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:51:21 #281
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_221501664
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:19 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Het zijn vaak de grote bekken die de touwtjes in handen hebben en als je er wat van zegt werken ze je er wel uit.

Dit komt in feite neer op een toxische werksfeer, en helaas is dat voor mij maar al te herkenbaar.

Al in 2020 heb ik duidelijk aangegeven dat ik wilde dat deze situatie grondig zou worden onderzocht, dat er daadwerkelijk harde maatregelen zouden worden genomen en dat degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn, ter verantwoording zouden worden geroepen. Daarnaast heb ik recht op een correcte afhandeling van mijn loon over de afgelopen 30 jaar.

Als dat wordt gezien als een grote mond, dan is dat maar zo. Ik blijf thuis zolang er geen serieus onderzoek plaatsvindt, er geen concrete maatregelen worden genomen en ik geen duidelijke antwoorden krijg op de vragen die ik al jarenlang stel.

Inmiddels zit ik al zes jaar thuis. Mijn loon is nog steeds niet correct afgehandeld en er is in al die jaren nog altijd geen daadwerkelijke oplossing gekomen.

Ze kunnen hier niet zomaar een advocaat tegenover zetten, omdat ik over voldoende bewijs beschik om mijn standpunt te onderbouwen. Ik vraag geen voorkeursbehandeling; ik vraag om een eerlijk onderzoek, duidelijkheid en een rechtvaardige oplossing.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:53:44 #282
5428 crew  miss_sly
pi_221501669
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:51 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dit komt in feite neer op een toxische werksfeer, en helaas is dat voor mij maar al te herkenbaar.

Al in 2020 heb ik duidelijk aangegeven dat ik wilde dat deze situatie grondig zou worden onderzocht, dat er daadwerkelijk harde maatregelen zouden worden genomen en dat degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn, ter verantwoording zouden worden geroepen. Daarnaast heb ik recht op een correcte afhandeling van mijn loon over de afgelopen 30 jaar.

Als dat wordt gezien als een grote mond, dan is dat maar zo. Ik blijf thuis zolang er geen serieus onderzoek plaatsvindt, er geen concrete maatregelen worden genomen en ik geen duidelijke antwoorden krijg op de vragen die ik al jarenlang stel.

Inmiddels zit ik al zes jaar thuis. Mijn loon is nog steeds niet correct afgehandeld en er is in al die jaren nog altijd geen daadwerkelijke oplossing gekomen.

Ze kunnen hier niet zomaar een advocaat tegenover zetten, omdat ik over voldoende bewijs beschik om mijn standpunt te onderbouwen. Ik vraag geen voorkeursbehandeling; ik vraag om een eerlijk onderzoek, duidelijkheid en een rechtvaardige oplossing.
Vervelend voor je, maar het heeft echt niets te maken met dit topic.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:54:54 #283
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_221501675
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat een onzin klets je hier.
Als een collega een seksueel getint grapje maakt dat niet op zijn plek is tegen een andere collega en je hoort dat, dan kun je, en moet je, daar iets van zeggen om te laten weten dat het niet grappig is en niet gewenst.
Nee, want in de praktijk werkt het bij ons helemaal niet zo. Als een collega een seksueel getinte opmerking maakt en jij spreekt diegene daarop aan, dan kan die collega vervolgens simpelweg ontkennen dat hij of zij dat gezegd heeft. Vervolgens mag jij als degene die er iets van heeft gezegd op kantoor komen uitleggen wat er is gebeurd.

En in de praktijk weet je dan vaak al hoe laat het is. In negen van de tien gevallen ben jij uiteindelijk degene die wordt overgeplaatst of zelfs in functie wordt gedegradeerd, terwijl degene die de opmerking maakte er gewoon mee wegkomt.
En al snel hoger op komt.

Dan kun je wel zeggen dat je als collega moet ingrijpen, maar als daar in de praktijk negatieve consequenties aan verbonden zijn, is het niet zo eenvoudig als het van buitenaf lijkt.
pi_221501696
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik vroeg af ze aangifte gedaan hadden. Niet of het OM eventueel ambtshalve tot strafvervolging kan overgaan.
[..]
Mooi. Dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.
Graag gedaan. Geen dank, dat is helemaal niet nodig, vent.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221501697
:')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:01:05 #286
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_221501716
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vervelend voor je, maar het heeft echt niets te maken met dit topic.
Nee mannen beschuldigen van sexueeel grensoverschrijdend gedrag ook niet, je bent maar een modje op FoK geen rechter.
Laten we daar even heel duidelijk in zijn.
Ik laat het hier bij want als er niet op niveau gepraat kan worden dan heeft het geen zin om mijn hier nog tussen te mengen.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:02:34 #287
5428 crew  miss_sly
pi_221501729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef RAVW het volgende:

[..]
Nee mannen beschuldigen van sexueeel grensoverschrijdend gedrag ook niet, je bent maar een modje op FoK geen rechter.
Dit topic gaat over seksueel grensoverschrijdend gedrag door Jan Roos t.o.v. twee minderjarige meisjes, terwijl hij liegt waar het voor is en het later online zet.

Misschien kun je over je werk gerelateerde problemen een topic maken in WGR?
pi_221501736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef RAVW het volgende:

[..]
Misschien een idee om een topic te openen in WGR over je arbeidsconflict, ipv hier te zitten wrijven in de pisvlek die Jan Roos heet?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:04:02 #289
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221501738
@RAVW Dan snap ik niet dat je daar 31 jaar bent blijven hangen.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:05:36 #290
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_221501758
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit topic gaat over seksueel grensoverschrijdend gedrag door Jan Roos t.o.v. twee minderjarige meisjes, terwijl hij liegt waar het voor is en het later online zet.

Misschien kun je over je werk gerelateerde problemen een topic maken in WGR?
seksueel grensoverschrijdend gedrag door Jan Roos

Kan jij mij even laten zien waar de rechter dit al beoordeelt heb?
Dit is nog helemaal niet voor de rechter geweest dus hoe kun je spreken of nu al oordelen dat hij dit gedaan heb....
We moeten van meningen aub geen feiten gaan maken.

Doei.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:06:04 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221501763
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:58 schreef OllieA het volgende:

[..]
Graag gedaan. Geen dank, dat is helemaal niet nodig, vent.
Nee, het is nodig dat het OM als deugwaakhond van Nederland voor anderen in gaat vullen wat 'grensoverschrijdend gedrag' is, zonder dat er aangifte is gedaan.

Hou toch op zeg.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:08:00 #292
5428 crew  miss_sly
pi_221501780
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:05 schreef RAVW het volgende:

[..]

Dit is nog helemaal niet voor de rechter geweest dus hoe kun je spreken of nu al oordelen dat hij dit gedaan heb....

Doei.
Als je meningen wil gaan verbieden op FOK! houdt het wel een beetje op.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:08:22 #293
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_221501784
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:RAVW Dan snap ik niet dat je daar 31 jaar bent blijven hangen.
Dat ik dus 31 jaar te maken heb met GRENSOVERSCHRIJDEND gedrag van een P&O van me werk DAME.
Daar ben ik dus al 31jaar mee bezig om weg te komen.
Maar ik zal niet in details treden dan ontspoort het hier ..
maar de feiten liegen er niet om.
maar nu weer terug ontopic anders krijgen mensen langen tenen.
pi_221501928
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Boys will be boys.

Als niemand er ooit iets van zegt, zal er inderdaad nooit iets veranderen.
Ook als iemand er iets van zegt veranderd het niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:22:24 #295
5428 crew  miss_sly
pi_221501960
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ook als iemand er iets van zegt veranderd het niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:56 schreef Moonah het volgende:

[..]
Jawel hoor. Als hun omgeving hen consequent laat weten dat hun 'grappen' niet leuk zijn en er dus niet meer om hen wordt gelachen, zullen ze vast stoppen.
Maar goed, dan moet je er dus wél wat van zeggen.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:22:49 #296
11682 Moonah
Jolie femme
pi_221501968
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:19 schreef RedShoe het volgende:

[..]

Dat lijkt me geen prettige werkplek, als je je eigen mening niet 'mag' zeggen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_221502082
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]

Dan heb je HR bijv op je werk, maar in hun eigen omgeving zullen ze die grappen gewoon blijven maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:53:53 #298
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221502379
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:05 schreef RAVW het volgende:

[..]

Doei.
Ah, iets is dus pas seksueel grensoverschrijdend als een rechter erover geoordeeld heeft dat het seksueel grensoverschrijdend is. En tot die tijd niet.

Fijn. Dan hoeven wij als maatschappij ook geen standpunt te ventileren (want die telt niet volgens jou, hoewel het allemaal op beeld staat) en kunnen alle vieze kerels gewoon hun gang gaan richting te jonge meisjes.

Duidelijk.
Colleziono francobolli di bambini
pi_221503788
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
In mijn tijd wel, "vroegâh" (waar jij ook je hele pleidooi aan ophangt).
Ik had het over in gezelschap zijn waar open over seks etc gepraat wordt. Je weet wel waar de fophef van dit hele filmpje dus over gaat. Ik zeg niet dat je meiden die nog niet oud genoeg zijn mag neuken. Maar goed, die meiden in dit filmpje waren dus 16+ dus er is niks aan de hand. Sterker nog als Jan Roos samen met die meiden een trio zou willen hebben in 1 van die gore tenten dan is dat gewoon hun goed recht en volstrekt legaal als alle 3 instemmen.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 07:13:20 #300
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221503800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 07:04 schreef incel het volgende:

[..]
Ik had het over in gezelschap zijn waar open over seks etc gepraat wordt. Je weet wel waar de fophef van dit hele filmpje dus over gaat. Ik zeg niet dat je meiden die nog niet oud genoeg zijn mag neuken. Maar goed, die meiden in dit filmpje waren dus 16+ dus er is niks aan de hand. Sterker nog als Jan Roos samen met die meiden een trio zou willen hebben in 1 van die gore tenten dan is dat gewoon hun goed recht en volstrekt legaal als alle 3 instemmen.
Ik denk dat als ie dat gedaan had, een trio, hij een nog groter probleem had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, blijft fophef voor puberale rukkertjes.
Colleziono francobolli di bambini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')