quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Trumpie is weer eens in Groenland aan het powerplayen:
https://www.theguardian.c(...)-firm-prepares-drill
Echt, hoe meer Amerikaanse militairen die Iraniers naar een andere wereld helpen hoe beter.
Wtf.quote:Greenland Energy has retained Phil McGraw, better known as Dr Phil, a prominent rightwing former chatshow host who served on Trump’s religious freedom commission, to make a documentary series that will “capture the mission of these modern-day wildcatters”.
En deze eisen onhaalbaar zijn. Trump gooit nog eerder een nuke op Teheran dan hier aan mee te werken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen dat de VS de meest incompetente "Commander in Chief" van de afgelopen drie eeuwen heeft hoor. Neemt niet weg dat dit ellendige Iraanse regime ook liever nog vandaag dan morgen dood neervalt.
Hoe zie je het voor je dat we de VS en "Israel" bestrijden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat we ze gezamenlijk eens die grote bek van die terroristen dicht moeten tikken.
Dit zou zomaar kunnen, maar dan denk ik dat ze Israel het laten doen. Als ik naar de eisen en retoriek van Iran kijk en zie hoe relatief kalm ze blijven, zou ik bijna denken dat ze al kernwapens hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En deze eisen onhaalbaar zijn. Trump gooit nog eerder een nuke op Teheran dan hier aan mee te werken.
Dat denk ik niet, er is nogal een verschil tussen verrijkt Uranium kunnen maken en een daadwerkelijk wapen hebben, bovendien moet je dat ook nog eens testen, en dat komt zeer zeker uit dan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:58 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Dit zou zomaar kunnen, maar dan denk ik dat ze Israel het laten doen. Als ik naar de eisen en retoriek van Iran kijk en zie hoe relatief kalm ze blijven, zou ik bijna denken dat ze al kernwapens hebben.
Zou strafbaar mogen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van deze user is nagenoeg alles fakenews
Er wordt niet op gemodereerd, al is dat ook moeilijk, zelf ook geen zin om het keer op keer te moeten weerleggen.quote:
Ik bedoel juridisch, zal geen straf uit voortvloeien maar het is goed voor de waarheidsvinding en het identificeren van kwalijke propaganda.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er wordt niet op gemodereerd, al is dat ook moeilijk, zelf ook geen zin om het keer op keer te moeten weerleggen.
Dan kan je het internet wel sluiten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel juridisch, zal geen straf uit voortvloeien maar het is goed voor de waarheidsvinding en het identificeren van kwalijke propaganda.
Klopt, maar je kan ook denken aan kopen/cadeau krijgen van 'bevriende' naties zoals Rusland, Pakistan, China of zelf Noord Korea.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er is nogal een verschil tussen verrijkt Uranium kunnen maken en een daadwerkelijk wapen hebben, bovendien moet je dat ook nog eens testen, en dat komt zeer zeker uit dan.
Het meeste kwalelijke is dat onze grote forum leider dit vind vallen onder vrijheids van meningsuiting, wat natuurlijk bullshit is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel juridisch, zal geen straf uit voortvloeien maar het is goed voor de waarheidsvinding en het identificeren van kwalijke propaganda.
Even totdat bij het publiek de nieuwe regels bekend zijn, dan ook meteen voorkomen dat mensen totaal anoniem zijn zodat leugenaars en andere sujetten ook hiervoor opgepakt gaan worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan kan je het internet wel sluiten.
https://meshcore.io/ kom dan!quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Even totdat bij het publiek de nieuwe regels bekend zijn, dan ook meteen voorkomen dat mensen totaal anoniem zijn zodat leugenaars en andere sujetten ook hiervoor opgepakt gaan worden.
Tja leuk dat het technisch kan of het zulke zaken nog wenselijk zijn voor de hele wereld maatschappij is voor mij de vraag.quote:
Beperking van vrijheden hebben nergens tot een beter klimaat geleid, wat wel kan is dat je voor bepaalde zaken een optin doet van pseudoniem, alleen het probleem met authenticatie is dat het nooit waterdicht is zonder dat je privacy aantast.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja leuk dat het technisch kan of het zulke zaken nog wenselijk zijn voor de hele wereld maatschappij is voor mij de vraag.
Nou ja een paar keer teveel onzin of propaganda spuien en je diskwalificeert jezelf natuurlijk wel als disussiepartner.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het meeste kwalelijke is dat onze grote forum leider dit vind vallen onder vrijheids van meningsuiting, wat natuurlijk bullshit is.
Beperking van vrijheden en geneuzel over beter klimaat, wat is dat voor loze zin, ons hele leven zit vol met onvrijheden omdat we dan als maatschappij beter functioneren. Wij hebben hier in nl bijboorbeeld niet de vrijheid om een wapen in de supermarkt te kopen, we krijgen bekeuringen voor te hard en door rijden, enz..quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Beperking van vrijheden hebben nergens tot een beter klimaat geleid, wat wel kan is dat je voor bepaalde zaken een optin doet van pseudoniem, alleen het probleem met authenticatie is dat het nooit waterdicht is zonder dat je privacy aantast.
Denken dat je hier anoniem bentquote:Op zondag 9 augustus 2026 09:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Beperking van vrijheden en geneuzel over beter klimaat, wat is dat voor loze zin, ons hele leven zit vol met onvrijheden omdat we dan als maatschappij beter functioneren. Wij hebben hier in nl bijboorbeeld niet de vrijheid om een wapen in de supermarkt te kopen, we krijgen bekeuringen voor te hard en door rijden, enz..
Privacy als je buiten loopt verlangd onze overheid dat je je ten allertijde kan identificeren. Maar op het internet tja daar moet alles maar anoniem kunnen waarbij sluwe daders op walgelijke manieren daar misbruik van maken en de slachtoffers geen aangifte kunnen doen omdat door de falende techniek daders anoniem kunnen blijven.
Je snapt dat het woord klimaat ook in andere context word gebruikt als het weer?quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Beperking van vrijheden en geneuzel over beter klimaat, wat is dat voor loze zin, ons hele leven zit vol met onvrijheden omdat we dan als maatschappij beter functioneren. Wij hebben hier in nl bijboorbeeld niet de vrijheid om een wapen in de supermarkt te kopen, we krijgen bekeuringen voor te hard en door rijden, enz..
Privacy als je buiten loopt verlangd onze overheid dat je je ten allertijde kan identificeren. Maar op het internet tja daar moet alles maar anoniem kunnen waarbij sluwe daders op walgelijke manieren daar misbruik van maken en de slachtoffers geen aangifte kunnen doen omdat door de falende techniek daders anoniem kunnen blijven.
Verrijken is moeilijker dan een simpel guntype atoombom maken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er is nogal een verschil tussen verrijkt Uranium kunnen maken en een daadwerkelijk wapen hebben, bovendien moet je dat ook nog eens testen, en dat komt zeer zeker uit dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |