Nog een keer nog een keerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert het nog een keer.
bolk!
Hierquote:
Paksoi met gebakken aardappelen en een karbonadequote:
Bonjour.quote:
Probeer je met @EvilSkittle te concurrerenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Bonjour.
Ik had zojuist een leuke flirt met een dame van een jaar of 55, waardoor ik met een knalharde in m'n dunne sportbroekje door de supermarkt liep (moest moeite doen om hem omlaag te krijgen).
Liep jij mooi achter de paal aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Bonjour.
Ik had zojuist een leuke flirt met een dame van een jaar of 55, waardoor ik met een knalharde in m'n dunne sportbroekje door de supermarkt liep (moest moeite doen om hem omlaag te krijgen).
Komt dat op je spaarrekening of ga je er mee beleggen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:04 schreef Homijn het volgende:
Eindelijk wat zuurverdiende puntjes...
Weet je wat nooit leuk is?quote:
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:13 schreef Homijn het volgende:
Droge neus, dichte oren... je treft het ook niet
Is achter een betaal muurquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:19 schreef DJMO het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Dat laatste geloof ik graag als ik mijn eigen zorgkosten bekijk van m'n laatste opname
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:48 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat zo Dotteke in verwarring brengen, door nu al een radio-uitzending te promoten
Jaquote:
quote:
Rot nummer er nu opquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
JaDe bazenuitzending begint om 19:00 uur, maar er is nu al muziek. Allemaal leuke nieuwe liedjes, heb ik gehoord.
* Homijn gaat snel luisteren
De DJ draait van alles, kan ik uit ervaring vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |