Er is altijd te weinig pisang gorengquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Chinees eten bestellen kan altijd wel voor een persoon minder, je krijgt altijd zulke grote porties.
Als je voor 6 moet bestellen is voor 4 al genoeg.
Niet te moeilijk doen, je doet gewoon Babi Pangang, Nasi Goreng, wat kroepoek en wat satéstokjes.
Er is daar geen pingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Anders koop je een paar bakken bami en nasi magnetronmaaltijden bij Appie en warm je dat daar op in de ping
Dan is dat geen optie nee. Jammer.quote:
ook nietquote:
Koekenpanquote:
Doen we ook wel eens, maar het is in de avond en heb de mannen chinees beloofdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het tussenmiddag is kun je het mischien ook afdoen met wat broodjes of bolletjes.
Patat, kibbeling pizza, maak jij wel een verse groenten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Chinees eten![]()
Het is dat ik al patat gekocht heb
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat, kibbeling pizza, maak jij wel een verse groenten?
Lekker, ik snij ze altijd zelf. Vind voorgebakken uit de vriezer niet zo lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:53 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Vers gesneden friet is in principe een verse groente
oww banaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is altijd te weinig pisang goreng
Hey Halcon, zet 'm opquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:56 schreef Halcon het volgende:
De eerste punten van deze maand scoren
Ik heb geen friteus maar wel een airfryer. Ik weet nog dat die eerste generatie airfryers (die Tefal rommel)quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik snij ze altijd zelf. Vind voorgebakken uit de vriezer niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |