Ze komen wel in opdracht van iemand, de vraag is alleen van wie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 01:32 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal. Deze mensen komen toch niet als soldaten in opdracht van hun regering om een land aan te vallen? Of heb ik de nieuwsberichten echt helemaal verkeerd geïnterpreteerd en is Marokko in oorlog met Spanje?
1. Linkse regering Spanje wil meer migratie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 06:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze komen wel in opdracht van iemand, de vraag is alleen van wie.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Marokko dit alleen bedacht heeft. Het zou me helemaal niet verbazen als de VS en Israel hier iets mee te maken hebben. Spanje loopt Israel al een hele poos te schofferen en Netanyahu had al gedreigd met maatregelen en de VS zijn nogal op hun pik getrapt vanwege het niet kunnen gebruiken van die vliegbasis om te kunnen bombarderen in het M-O. Beiden hadden nog een appeltje te schillen met Spanje, en ik denk dat ze Marokko voor hun karretje hebben gespannen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:32 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
1. Linkse regering Spanje wil meer migratie.
2. Marokko heeft criminelen naar deze exclaves gestuurd.
Bekijk deze YouTube-video
Wat een bs.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt, deze gasten hebben geen oorlogsmaterieel nodig om hetzelfde te bewerkstelligen.
Maar dat beantwoord mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:37 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ten eerste beantwoord je mijn vraag niet. Ten tweede ben ik gewoon bewoner in mijn straat en land, al generaties lang. Ten derde behoor ik niet tot een groep die bekend staat dot soort dingen te doen. Ten vierde, als de politie me dat komt vragen zeg ik netjes ja en amen en werk ik mee met het onderzoek, daar kan menig moslim nog wat van leren.
Deze invasie moet uiteraard terug de grens over.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zo'n invasie goedkeuren bereik je nog veel minder mee natuurlijk, dat is zelfs het hele punt dat iedereen er klaar mee is.
Dat is verder niet relevant, je moet de overlast plegers aanpakken en niet degenen die zich netjes gedragen, maar toevallig dezelfde etniciteit hebben als de overlastplegers.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga ik je zo geven, maar ben eerst op voorhand benieuwd of jij nu werkelijk denkt dat Nederlanders even veel overlast veroorzaken als migranten van de eerste generatie en dat we met overlast misdrijven bedoelen en met migranten mensen die in het buitenland zijn geboren.
Achteraf de doelpalen verschuiven zou namelijk zo irritant zijn.
Nog een straat om te sluiten:quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Marokko dit alleen bedacht heeft. Het zou me helemaal niet verbazen als de VS en Israel hier iets mee te maken hebben. Spanje loopt Israel al een hele poos te schofferen en Netanyahu had al gedreigd met maatregelen en de VS zijn nogal op hun pik getrapt vanwege het niet kunnen gebruiken van die vliegbasis om te kunnen bombarderen in het M-O. Beiden hadden nog een appeltje te schillen met Spanje, en ik denk dat ze Marokko voor hun karretje hebben gespannen.
Exact, en zo'n vraag illustreert precies het probleem dat we in Europa met een deel van het electoraat hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 06:38 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je vraagt nu oprecht waarom mensen zich druk maken over een invasie van 50.000 mensen en niet over het feit dat de indringer een paar manschappen verloren heeft?
Waarom zijn ze dan allemaal terug de grens over gezet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:32 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
1. Linkse regering Spanje wil meer migratie.
Ze komen niet als soldaten in opdracht van hun regering. Wel is het zo dat Marokko deze migratiestroom inzet als politiek drukmiddel richting Spanje en de rest van Europa.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 01:32 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal. Deze mensen komen toch niet als soldaten in opdracht van hun regering om een land aan te vallen? Of heb ik de nieuwsberichten echt helemaal verkeerd geïnterpreteerd en is Marokko in oorlog met Spanje?
Nou het is inmiddels vrij duidelijk. Maar als je dit te dik onderstreept dan worden mensen ziedend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Marokko dit alleen bedacht heeft. Het zou me helemaal niet verbazen als de VS en Israel hier iets mee te maken hebben. Spanje loopt Israel al een hele poos te schofferen en Netanyahu had al gedreigd met maatregelen en de VS zijn nogal op hun pik getrapt vanwege het niet kunnen gebruiken van die vliegbasis om te kunnen bombarderen in het M-O. Beiden hadden nog een appeltje te schillen met Spanje, en ik denk dat ze Marokko voor hun karretje hebben gespannen.
Exact.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 06:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
De binnenvallende partij is niet Russisch dus er zal weinig animo zijn. Daarnaast blijkt de VS (NAVO lid) één van de grootste saboteurs van de Europese grensquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:10 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Exact.
Nou moeten we dit soort gedrag koste wat kost zien te voorkomen.
Flikker alsjeblieft een heleboel geld tegen de NAVO aan en zorg voor betere grensbewaking.
Dat is bekend. Ik stuur je een DM.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 06:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wij allemaal of (alleen) Spanje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:10 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Exact.
Nou moeten we dit soort gedrag koste wat kost zien te voorkomen.
Flikker alsjeblieft een heleboel geld tegen de NAVO aan en zorg voor betere grensbewaking.
Politici in heel Europa moeten eens wat ballen gaan tonen inderdaad. Een voorbeeld nemen aan hoe men met dit soort gedrag op andere plekken ter wereld omgaat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:16 schreef Since2003 het volgende:
[..]
De binnenvallende partij is niet Russisch dus er zal weinig animo zijn. Daarnaast blijkt de VS (NAVO lid) één van de grootste saboteurs van de Europese grens
Ieder land dat lid is van de NAVO.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij allemaal of (alleen) Spanje?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:08 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Nou het is inmiddels vrij duidelijk. Maar als je dit te dik onderstreept dan worden mensen ziedend.
[ x ]
Dat is niet voor de poes (dit is een doordenkertje).quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat doen/deden ze met Groenland ook niet concreet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:24 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Politici in heel Europa moeten eens wat ballen gaan tonen inderdaad. Een voorbeeld nemen aan hoe men met dit soort gedrag op andere plekken ter wereld omgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |