abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221477313
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 01:32 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal. Deze mensen komen toch niet als soldaten in opdracht van hun regering om een land aan te vallen? Of heb ik de nieuwsberichten echt helemaal verkeerd geïnterpreteerd en is Marokko in oorlog met Spanje?
Ze komen wel in opdracht van iemand, de vraag is alleen van wie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221477338
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 06:47 schreef Hathor het volgende:

[..]
1. Linkse regering Spanje wil meer migratie.
2. Marokko heeft criminelen naar deze exclaves gestuurd.

Bekijk deze YouTube-video
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221477364
In Spanje wonen veel Marokkanen, zijn de grootste groep emigranten ook. Kan je als Marokkaan niet gewoon naar Spanje vliegen voor vakantie en dan blijven zoals veel vluchtelingen ook naar andere landen doen?
life is like a box of chocolates
pi_221477372
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 07:32 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
2. Marokko heeft criminelen naar deze exclaves gestuurd.

Bekijk deze YouTube-video
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Marokko dit alleen bedacht heeft. Het zou me helemaal niet verbazen als de VS en Israel hier iets mee te maken hebben. Spanje loopt Israel al een hele poos te schofferen en Netanyahu had al gedreigd met maatregelen en de VS zijn nogal op hun pik getrapt vanwege het niet kunnen gebruiken van die vliegbasis om te kunnen bombarderen in het M-O. Beiden hadden nog een appeltje te schillen met Spanje, en ik denk dat ze Marokko voor hun karretje hebben gespannen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:58:49 #30
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221477386
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 02:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Klopt, deze gasten hebben geen oorlogsmaterieel nodig om hetzelfde te bewerkstelligen.
Wat een bs.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_221477392
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:37 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ten eerste beantwoord je mijn vraag niet. Ten tweede ben ik gewoon bewoner in mijn straat en land, al generaties lang. Ten derde behoor ik niet tot een groep die bekend staat dot soort dingen te doen. Ten vierde, als de politie me dat komt vragen zeg ik netjes ja en amen en werk ik mee met het onderzoek, daar kan menig moslim nog wat van leren.
Maar dat beantwoord mijn vraag niet.
Want in je verhaal wordt jij niet afgerekend op het gedrag van de rest van de buurt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221477397
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nou ja zo'n invasie goedkeuren bereik je nog veel minder mee natuurlijk, dat is zelfs het hele punt dat iedereen er klaar mee is.
Deze invasie moet uiteraard terug de grens over.

Maar dat was de kwestie niet, de kwestie was of je een hele bevolkingsgroep gaat afrekenen op het gedrag van individuen.
pi_221477401
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:21 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ga ik je zo geven, maar ben eerst op voorhand benieuwd of jij nu werkelijk denkt dat Nederlanders even veel overlast veroorzaken als migranten van de eerste generatie en dat we met overlast misdrijven bedoelen en met migranten mensen die in het buitenland zijn geboren.

Achteraf de doelpalen verschuiven zou namelijk zo irritant zijn.
Dat is verder niet relevant, je moet de overlast plegers aanpakken en niet degenen die zich netjes gedragen, maar toevallig dezelfde etniciteit hebben als de overlastplegers.
pi_221477404
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 07:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Marokko dit alleen bedacht heeft. Het zou me helemaal niet verbazen als de VS en Israel hier iets mee te maken hebben. Spanje loopt Israel al een hele poos te schofferen en Netanyahu had al gedreigd met maatregelen en de VS zijn nogal op hun pik getrapt vanwege het niet kunnen gebruiken van die vliegbasis om te kunnen bombarderen in het M-O. Beiden hadden nog een appeltje te schillen met Spanje, en ik denk dat ze Marokko voor hun karretje hebben gespannen.
Nog een straat om te sluiten:

twitter
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221477433
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 06:38 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Je vraagt nu oprecht waarom mensen zich druk maken over een invasie van 50.000 mensen en niet over het feit dat de indringer een paar manschappen verloren heeft?
Exact, en zo'n vraag illustreert precies het probleem dat we in Europa met een deel van het electoraat hebben.

Dit zijn volwassen mensen die iets illegaals en gevaarlijks gaan doen. Dat is een bewuste keuze en daar hoeven we geen medelijden mee te hebben.
^ To je nesmysl ^
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:27:10 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221477445
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 07:32 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan allemaal terug de grens over gezet?
pi_221477468
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 01:32 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal. Deze mensen komen toch niet als soldaten in opdracht van hun regering om een land aan te vallen? Of heb ik de nieuwsberichten echt helemaal verkeerd geïnterpreteerd en is Marokko in oorlog met Spanje?
Ze komen niet als soldaten in opdracht van hun regering. Wel is het zo dat Marokko deze migratiestroom inzet als politiek drukmiddel richting Spanje en de rest van Europa.

Marokko stuurt rustig al hun grenswachten op vakantie voor een week als de EU zich weer eens kritisch uitlaad over mensenrechten schendingen in de westelijke Sahara.

Hun houding is altijd "we willen best helpen met de illegale migratie aan te pakken maar dan moet er ook wat tegenover staan.
pi_221477564
quote:

[..]
Nou het is inmiddels vrij duidelijk. Maar als je dit te dik onderstreept dan worden mensen ziedend.

twitter
pi_221477570
quote:

[..]
Exact.

Nou moeten we dit soort gedrag koste wat kost zien te voorkomen.

Flikker alsjeblieft een heleboel geld tegen de NAVO aan en zorg voor betere grensbewaking.
pi_221477576
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:10 schreef O0utlawz het volgende:

[..]
Exact.

Flikker alsjeblieft een heleboel geld tegen de NAVO aan en zorg voor betere grensbewaking.
De binnenvallende partij is niet Russisch dus er zal weinig animo zijn. Daarnaast blijkt de VS (NAVO lid) één van de grootste saboteurs van de Europese grens
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:20:59 #41
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221477584
quote:

[..]
Dat is bekend. Ik stuur je een DM.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:22:31 #42
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221477587
De volgende stap zouden hele zware consequenties voor Marokko moeten zijn, dusdanig zwaar dat ze dit nooit meer overwegen. Europa zou een sterker van zich af moeten bijten. Zelfde met Rusland, de Turken schoten die kolerelijers gewoon uit de lucht.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221477593
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:10 schreef O0utlawz het volgende:

[..]
Exact.

Wij allemaal of (alleen) Spanje?
pi_221477595
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:16 schreef Since2003 het volgende:

[..]
De binnenvallende partij is niet Russisch dus er zal weinig animo zijn. Daarnaast blijkt de VS (NAVO lid) één van de grootste saboteurs van de Europese grens
Politici in heel Europa moeten eens wat ballen gaan tonen inderdaad. Een voorbeeld nemen aan hoe men met dit soort gedrag op andere plekken ter wereld omgaat.
pi_221477600
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Wij allemaal of (alleen) Spanje?
Ieder land dat lid is van de NAVO.
pi_221477615
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:08 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Nou het is inmiddels vrij duidelijk. Maar als je dit te dik onderstreept dan worden mensen ziedend.

[ x ]
:') _!!
graag verwijderen
pi_221477627
Als morgen de rode Arctische zwaaihandgarnaal op uitsterven staat is het de schuld van de Joden :')
graag verwijderen
pi_221477654
Jammer dat een deel van de migranten naar Marokko is teruggekeerd.

pi_221477758
quote:

[..]
Dat is niet voor de poes (dit is een doordenkertje).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221477763
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:24 schreef O0utlawz het volgende:

[..]
Politici in heel Europa moeten eens wat ballen gaan tonen inderdaad. Een voorbeeld nemen aan hoe men met dit soort gedrag op andere plekken ter wereld omgaat.
Dat doen/deden ze met Groenland ook niet concreet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')