Dat laaste zal ik altijd wel houden en ik heb het een oprechte kans gegeven maar het is mij teveel belast. Man man man.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:10 schreef maily het volgende:
Dit zijn toch heel andere verhalen dan je andere topics.
En dus nog steeds een drankprobleem?
Is wel zo. Die teleurstelling voelen mbt de verwachting 'een mooi karakter te hebben' is altijd een koude douche in een vrouwenleven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:16 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dat laaste zal ik altijd wel houden en ik heb het een oprechte kans gegeven maar het is mij teveel belast. Man man man.
En laten we eerlijk zijn elke man die met een vrouw 1 op 1 afspreekt wil maar 1 ding en dat is hem erin hangen.
Ik heb een prima karakter en ze is er zelf niet vies van.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is wel zo. Die teleurstelling voelen mbt de verwachting 'een mooi karakter te hebben' is altijd een koude douche in een vrouwen leven.
Denk niet dat jullie het beste uit elkaar omhoog gaan halen. Maar typ gerust verder op WA als je verder wilt met haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik heb een prima karakter en ze is er zelf niet vies van.
Maar om er dan 2 keer af te spreken en ze van alles 'voelt' waar ik geen zak mee kan daar kan ik ook niks aan doen.
Ik zien haar dinsdag weer ik bel mensen gewoon liever gewoon op ipv van halve opstellen te typen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:32 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Denk niet dat jullie het beste uit elkaar omhoog gaan halen. Maar typ gerust verder op WA als je verder wilt met haar.
30cm id toch niet 'te ver' voor die roze anjer? Alsof ze dat niet kon handelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:08 schreef O0utlawz het volgende:
Nou krijg ik elke dag ellenlange opstellen via WA dat ik 'te ver ben gegaan'
#drankprobleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:40 schreef Cupfighter het volgende:
Dit doet wel enorme afbreuk aan het topic in R&P zeg
Je post niet voor niets hier verder
Mag je gerust om lachen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:06 schreef Julius_ het volgende:
[..]
"Probleem"
Vond het grapje 'alleen als het op is' uit de OP eigenlijk wel geestig
Ik heb haar wel moeten overhalen maar elke vrouw wordt graag in de kont genomen als ze eenmaal de schaamte voorbij zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
30cm id toch niet 'te ver' voor die roze anjer? Alsof ze dat niet kon handelen.
Triest dit , nogmaals je topic in R&P daalt qua waarde naar 0quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:20 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik heb haar wel moeten overhalen maar elke vrouw wordt graag in de kont genomen als ze eenmaal de schaamte voorbij zijn.
Met 'te ver' bedoelt ze 'oude patronen uit het verleden' waar ik gewoon niks mee kan.
Zelfde niveau als "beer doesn't solve problems, but neither does milk".quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:06 schreef Julius_ het volgende:
[..]
"Probleem"
Vond het grapje 'alleen als het op is' uit de OP eigenlijk wel geestig
Volgens mij schuilt er misschien wel een Joris Linssen in je.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:20 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Met 'te ver' bedoelt ze 'oude patronen uit het verleden' waar ik gewoon niks mee kan.
Natuurlijk niet toen dacht ik dat alle meisjes hetzelfde waren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:40 schreef Invisibli het volgende:
de stelling dat iedere vrouw.... jij bent 21 ofzo dat je dit nog denkt?
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:16 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dat laaste zal ik altijd wel houden en ik heb het een oprechte kans gegeven maar het is mij teveel belast. Man man man.
En laten we eerlijk zijn elke man die met een vrouw 1 op 1 afspreekt wil maar 1 ding en dat is hem erin hangen.
Ach tuurlijk wel kerel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |