Dat laaste zal ik altijd wel houden en ik heb het een oprechte kans gegeven maar het is mij teveel belast. Man man man.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:10 schreef maily het volgende:
Dit zijn toch heel andere verhalen dan je andere topics.
En dus nog steeds een drankprobleem?
Is wel zo. Die teleurstelling voelen mbt de verwachting 'een mooi karakter te hebben' is altijd een koude douche in een vrouwenleven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:16 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dat laaste zal ik altijd wel houden en ik heb het een oprechte kans gegeven maar het is mij teveel belast. Man man man.
En laten we eerlijk zijn elke man die met een vrouw 1 op 1 afspreekt wil maar 1 ding en dat is hem erin hangen.
Ik heb een prima karakter en ze is er zelf niet vies van.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is wel zo. Die teleurstelling voelen mbt de verwachting 'een mooi karakter te hebben' is altijd een koude douche in een vrouwen leven.
Denk niet dat jullie het beste uit elkaar omhoog gaan halen. Maar typ gerust verder op WA als je verder wilt met haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik heb een prima karakter en ze is er zelf niet vies van.
Maar om er dan 2 keer af te spreken en ze van alles 'voelt' waar ik geen zak mee kan daar kan ik ook niks aan doen.
Ik zien haar dinsdag weer ik bel mensen gewoon liever gewoon op ipv van halve opstellen te typen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:32 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Denk niet dat jullie het beste uit elkaar omhoog gaan halen. Maar typ gerust verder op WA als je verder wilt met haar.
30cm id toch niet 'te ver' voor die roze anjer? Alsof ze dat niet kon handelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:08 schreef O0utlawz het volgende:
Nou krijg ik elke dag ellenlange opstellen via WA dat ik 'te ver ben gegaan'
Ik heb haar wel moeten overhalen maar elke vrouw wordt graag in de kont genomen als ze eenmaal de schaamte voorbij zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
30cm id toch niet 'te ver' voor die roze anjer? Alsof ze dat niet kon handelen.
Triest dit , nogmaals je topic in R&P daalt qua waarde naar 0quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:20 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik heb haar wel moeten overhalen maar elke vrouw wordt graag in de kont genomen als ze eenmaal de schaamte voorbij zijn.
Met 'te ver' bedoelt ze 'oude patronen uit het verleden' waar ik gewoon niks mee kan.
Zelfde niveau als "beer doesn't solve problems, but neither does milk".quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:06 schreef Julius_ het volgende:
[..]
"Probleem"
Vond het grapje 'alleen als het op is' uit de OP eigenlijk wel geestig
Volgens mij schuilt er misschien wel een Joris Linssen in je.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:20 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Met 'te ver' bedoelt ze 'oude patronen uit het verleden' waar ik gewoon niks mee kan.
Natuurlijk niet toen dacht ik dat alle meisjes hetzelfde waren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:40 schreef Invisibli het volgende:
de stelling dat iedere vrouw.... jij bent 21 ofzo dat je dit nog denkt?
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:16 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dat laaste zal ik altijd wel houden en ik heb het een oprechte kans gegeven maar het is mij teveel belast. Man man man.
En laten we eerlijk zijn elke man die met een vrouw 1 op 1 afspreekt wil maar 1 ding en dat is hem erin hangen.
Ach tuurlijk wel kerel.quote:
Erover fantaseren is wel iets anders dan het als doel hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:47 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ach tuurlijk wel kerel.
Alsof jij het in gedachten niet al 10 keer gedaan hebt met die ene goede kapot lekkere vriendin.
Zie het als oefeningen voor het echte leven of het volgende topic. Of gewoon even lekker kunnen typen. Ik zoem altijd van plezier om doctor love of lieve mona te mogen spelen online.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dus, de goedwillende fokkers hebben weer eens voor Jan met de korte achternaam in een topic gereageerd en de tijd genomen om advies te geven?
De adviezen waren wel goed. Dus bedankt daarvoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dus, de goedwillende fokkers hebben weer eens voor Jan met de korte achternaam in een topic gereageerd en de tijd genomen om advies te geven?
Haha jaja. Dus je denkt er wel aan maar je het is geen doel op zichquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Erover fantaseren is wel iets anders dan het als doel hebben
Diegene die de klap van de molen heeft gehad ben jij zelfquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:50 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
De adviezen waren wel goed. Dus bedankt daarvoor.
Maar ik heb het onderschat, deze heeft echt een behoorlijke klap van de molen gehad. Dus ik heb nou afgesproken dat ik absoluut niks voor haar voel en zij niet voor mij en we gewoon friends with benefits zijn. Ik heb ook gezegd dat ik voortaan haar grenzen beter zal accepteren. Dus nu kan ik gewoon seks met haar hebben als het zo uitkomt.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diegene die de klap van de molen heeft gehad ben jij zelf
Waar wil je precies meer updates over geven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:55 schreef O0utlawz het volgende:
Aangezien mijn topic in R&P door kwalijke laster is gesloten volg mij vanaf nu hier voor meer updates.
We gaan het zien. Ik zie haar dinsdag weer en de lucht is geklaard tussen ons.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar wil je precies meer updates over geven?
Tering zeg wat een instellingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:30 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik zie haar dinsdag weer en de lucht is geklaard tussen ons.
Zij kan haar ei kwijt bij mij en ik kan zonder verplichtingen of klotegevoelens hem er elke week een keer in hangen. Dit is geen type die ik aan mijn moeder voor wil stellen. Kom op zeg. Lieve meid hoor maar veel te veel bagage.
Ja dit is toch duidelijk.quote:
Ik vind het gebruik of misbruik maken van iemand die kwetsbaar Is, en de manier hoe je er over praat gaat uit van erover heen gaan en verder maar weerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:46 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ja dit is toch duidelijk.
Zij blijft met mij afspreken. Ik vind haar heel aantrekkelijk en ze is goed in bed. Ik geef haar advies als ze daar om vraagt en ze kan haar verhaal bij mij kwijt. Ik gun haar het beste met alles maar het is geen relatiemateriaal ben ik achter gekomen. Zij is niet verliefd op mij en ik niet op haar en we neuken wel gewoon als het zo uitkomt en zijn gewoon vrienden. Altijd ready.
Eens. En dan zo stoer doen hier dat je iemand gebruikt, goed genoeg om er over heen te gaan maar verder totaal niet respecteren en haar in de waarde laten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik of misbruik maken van iemand die kwetsbaar Is, en de manier hoe je er over praat gaat uit van erover heen gaan en verder maar weer
Ik gebruik haar niet maar ik kan niks met 'patronen uit het verleden', ik ben daar niet bij geweest. Ik respecteer haar grenzen nou ook beter en als man is dit het allerbeste wat je kan hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens. En dan zo stoer doen hier dat je iemand gebruikt, goed genoeg om er over heen te gaan maar verder totaal niet respecteren en haar in de waarde laten.
Echt stoer man, dat je zelf zo afgestompt met mensen omgaat.
In mijn ogen snap ik niet waarom je dit aan gaat, want kan je niet alleen zijn? Werken aan jezelf? De manier hoe je erover praat is nogal gevoeloos dat is gewoon mijn mening erover en ok zij zegt wel dingen maar soms is het beter om dingen niet te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:02 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik gebruik haar niet maar ik kan niks met 'patronen uit het verleden', ik ben daar niet bij geweest. Ik respecteer haar grenzen nou ook beter en als man is dit het allerbeste wat je kan hebben.
Dwt heb ik ook duidelijk aangegeven. Zij was bang dat ik meer wil dan alleen seks en vrienden zijn. Dus ik heb haar duidelijk uitgelegd dat ze niet bang hoeft te zijn dat ik gevoelens voor haar krijg. Ik geef haar adviezen hoe -in mijn ogen- het beste om te gaan met dingen en zij doet dat bij mij.
Ik mag haar verder graag maar wag ik al zei ik kan niks met het feit dat zij zich allerlei dingen in het hoofd haalt die er niet zijn. Gelukkig is dat nou opgelost en zie ik haar dinsdag weer om wat te gaan drinken en dan bij haar een potje te neuken.
Nou nou, wat slecht allemaal van mij.
Ik heb ook weinig gevoel bij haar maar vind haar wel heel aantrekkelijk, aardig en ze is een lieve meid. Ik gun haar het allerbeste.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
In mijn ogen snap ik niet waarom je dit aan gaat, want kan je niet alleen zijn? Werken aan jezelf? De manier hoe je erover praat is nogal gevoeloos dat is gewoon mijn mening erover en ok zij zegt wel dingen maar soms is het beter om dingen niet te doen.
Maar ik laat het verder hierbij just saying.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:07 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig gevoel bij haar maar vind haar wel heel aantrekkelijk, aardig en ze is een lieve meid. Ik gun haar het allerbeste.
Weinig gevoel, maar je duikt er wel opquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:07 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig gevoel bij haar maar vind haar wel heel aantrekkelijk, aardig en ze is een lieve meid. Ik gun haar het allerbeste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |