abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221481496
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
wanneer je stelt dat zonnebrand giftig is ga je wmb een brug te ver
Niet per definitie natuurlijk, maar van de meeste varianten geloof ik niet dat ze je gezondheid stimuleren. Eerder het tegengestelde.
pi_221481522
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 16:35 schreef raptorix het volgende:
En mensen met opvattingen, doet me erg denken aan Covid lui die roepen: Doe zelf onderzoek.
Wat is precies je achtergrond qua kennis op het gebied van dieeten? Je snapt dat dit gewoon mensen zijn die een fatsoenlijk studie daar toe gedaan hebben? Of zijn dat gewoon mensen met een mening?
Ik zie dit als een projectie van eigen onkunde. Niet iedereen heeft moeite met 'ingewikkelde' onderzoeken lezen en daar eigen ideeën over ontwikkelen, of eigen conclusies uit te trekken. Dat dit voor jou anders geldt kan en mag natuurlijk, betekent niet dat iedereen die van de massa durft af te wijken er gelijk volledig naast zit.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 18:16:04 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221481542
Hoe zeg je dat je een wap bent, zonder te zeggen dat je een wap bent...

:')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 18:18:47 #104
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221481556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 18:08 schreef n__n het volgende:

[..]
Niet per definitie natuurlijk, maar van de meeste varianten geloof ik niet dat ze je gezondheid stimuleren. Eerder het tegengestelde.
Ik snap best dat mensen kritisch zijn op welke zonnebrand ze kiezen, of misschien zelfs zelf maken. Echter tussen de afweging crappy zonnebrand of onbescherm de zon in is de keuze altijd zonnebrand. Huidkanker is geen grapje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221481568
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 18:16 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zeg je dat je een wap bent, zonder te zeggen dat je een wap bent...

Hoe zeg je dat je een fascist bent, zonder te zeggen dat je een fascist bent...

pi_221481581
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik snap best dat mensen kritisch zijn op welke zonnebrand ze kiezen, of misschien zelfs zelf maken. Echter tussen de afweging crappy zonnebrand of onbescherm de zon in is de keuze altijd zonnebrand. Huidkanker is geen grapje.
De schadelijke effecten van geoxideerde zaadolie of een overschot aan meervoudig onverzadigde vetzuren in je lichaam is ook geen grapje.

Wist je al dat iedereen met kanker iets met elkaar gemeen heeft? Ze zijn allen oestrogeendominant!
pi_221481813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 08:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Niet aan cockwhaling?
Dat doen de zusjes en (s)ma'tjes.
pi_221481854
Ik zie ze niet, maar af en toe een zonnebank pakken zal hier al wel weer onder vallen.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 19:47:31 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221482079
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 18:23 schreef n__n het volgende:

[..]
Hoe zeg je dat je een fascist bent, zonder te zeggen dat je een fascist bent...

Als je dan toch een poging doet om gevat terug te komen doe het dan goed :')

Al jouw posts hier doen exact dezelfde rode vlaggen wapperen als destijds gedurende Covid19 de wappen dat deden.

Daarom slaat mijn post wel ergens op.

Jouw antwoord daarentegen is helemaal nergens op gebaseerd, aangezien fascisme zo ontzettend ver verwijderd is van alles waar ik in geloof en achter sta.
En derhalve ook nooit iets gepost heb wat fascistisch is.

Dus ja, ik geef je 1 voor de moeite, volgende keer beter.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221482289
quote:
83s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 19:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als je dan toch een poging doet om gevat terug te komen doe het dan goed :')

Al jouw posts hier doen exact dezelfde rode vlaggen wapperen als destijds gedurende Covid19 de wappen dat deden.

Daarom slaat mijn post wel ergens op.

Jouw antwoord daarentegen is helemaal nergens op gebaseerd, aangezien fascisme zo ontzettend ver verwijderd is van alles waar ik in geloof en achter sta.
En derhalve ook nooit iets gepost heb wat fascistisch is.

Dus ja, ik geef je 1 voor de moeite, volgende keer beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')