Ja sorry man.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:33 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ben begin 30 maar jezus wat een boomers hier
Reddit trekt wel jeugd aan, maar dat is technisch meer aangepast aan hoe Gen Z de smartphone gebruikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:20 schreef YoopY het volgende:
Hoe krijgen we meer gen -z binnen? Waardeloos dit.
@:danny : wat kunnen we doen om fok te verjongen?
Besef gewoon meer dan de helft van je leven op FOK!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Reddit trekt wel jeugd aan, maar dat is technisch meer aangepast aan hoe Gen Z de smartphone gebruikt.
Verder kwam ik hier als 19-jarige voor het eerst, en ben ik nu 45.
Ook zoiets, alleen plaatste ik de rommel vaak in MUZ.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:18 schreef Irritatie100 het volgende:
In die beginperiode toen ik jong was, postte ik vooral allerlei bagger en dik aangezette verhalen in KLB en dat soort subfora.
Waarom zou dat moeten? Zelfs als iedereen 40+ zou zijn, dan heb je nog steeds een boel jaren een vast publiek totdat iedereen 80+ en overleden is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:20 schreef YoopY het volgende:
Vraag het aan Reddit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:20 schreef YoopY het volgende:
Willen we Gen Z zelfs hebben hier?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:20 schreef YoopY het volgende:
Hoest nou met je oog?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:21 schreef vosss het volgende:
Ik ben van '76, zit op FOK! sinds 2001.
Dus ik was 25 en zit er nu 25 jaar op.
Herstellende van operatie 4.quote:
Ouwequote:Op maandag 3 augustus 2026 08:21 schreef vosss het volgende:
Ik ben van '76, zit op FOK! sinds 2001.
Dus ik was 25 en zit er nu 25 jaar op.
Flitsen van geniale topics op TikTok zwieren, zodat die GEN-Z geprikkeld wordt en ook even hun mening komen verkondigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:20 schreef YoopY het volgende:
En je bent 16?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Besef gewoon meer dan de helft van je leven op FOK!
Ik ben hier actief sinds 2011. Ik ben al 15 jaar op FOK
Kan niet wachten tot het zover is. Beetje reuring is altijd goed!quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:25 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Flitsen van geniale topics op TikTok zwieren, zodat die GEN-Z geprikkeld wordt en ook even hun mening komen verkondigen.
Wou zeggen, jij loopt hier toch ook al lang rond.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ouwe
Val zelf binnen de categorie 35-44 en zit sinds 2001 op de foks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |