klopt. Alleen nemen die bejaarden hun eigen geld mee en zijn niet afhankelijk van uitkeringen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bejaarden die naar Spanje verhuizen zoeken toch ook een beter leven en? Letterlijk zijn dat dus gelukszoekers.
Wowowow, rustig aan Patrick.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:23 schreef Lenny77 het volgende:
Dus dan heb je je hele leven gewerkt, gespaard, belastingen betaald. En dan ga je eindelijk op vervroegd pensioen en wil je met je versleten, door artrose geteisterd lijf in de zon gaan wonen omdat je dan minder pijn hebt, en dan kan je de boom in.
Ondertussen kunnen die van de moslimlanden wel terug met behoud van hun ziekteverzekering en kan elke, nog nooit een cent bijgedraagde, gelukzoeker hier wel volledig profiteren van het systeem.
Lekker dan..
Geldt ook voor verhuizingen binnen Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bejaarden die naar Spanje verhuizen zoeken toch ook een beter leven en? Letterlijk zijn dat dus gelukszoekers.
Voor de gewone man en vrouw is Nederland toch al een ramp? Er is immers slechts op papier vrijheid van meningsuiting, want wie daadwerkelijk gebruikmaakt van dat recht wordt door de machthebbers behoorlijk afgestraft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want er komt nog heel veel fuck de gewone man/vrouw regelgeving aan.
Kijk! Een wappie/complotdenker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:24 schreef torentje het volgende:
Voor de gewone man en vrouw is Nederland toch al een ramp? Er is immers slechts op papier vrijheid van meningsuiting, want wie daadwerkelijk gebruikmaakt van dat recht wordt door de machthebbers behoorlijk afgestraft.
Dat is geen inhoudelijk antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk! Een wappie/complotdenker.
Al plannen om naar Peru te verhuizen?
Niet allen ziektekosten maar vanaf nu BETALEN WE HELEMAAL NIETS MEER VOOR die uitvreters!!! Mooie doelstelling lijkt me.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:57 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou liever zien dat Nederland de ziektekosten niet meer zou betalen voor een ander soort gelukzoeker.
Geef het even het nummer van de plaatselijke GGZquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk! Een wappie/complotdenker.
Al plannen om naar Peru te verhuizen?
Dit!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:57 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou liever zien dat Nederland de ziektekosten niet meer zou betalen voor een ander soort gelukzoeker.
Welke vraag?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef torentje het volgende:
Dat is geen inhoudelijk antwoord op mijn vraag?
Ah, nog een complotdenker erbij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dit!
De Nederlandse staat kan maar twee dingen, degenen die hard werken of gewerkt hebben keihard afstraffen en degene die de maatschappij verpesten aan alle kanten faciliteren en verwennen!
Je poneert een complotstelling. Geen vraag.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:43 schreef torentje het volgende:
Voordat je reageert kun jij beter eerst leren lezen.
Goed onderbouwd met argumenten ook.quote:
Jij ziet blijkbaar een andere werkelijkheid. Ben je al onder behandeling daarvoor?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kijk gewoon om je heen naar de alledaagse werkelijkheid. Argumentatie genoeg.
Jij behoort duidelijk niet tot de gewone mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je poneert een complotstelling. Geen vraag.
Maar dat zou racistisch zijn!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:57 schreef HowardRoark het volgende:
Of jij niet? Ik heb namelijk geen last van een complot-overheid/ machtshebbers?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:55 schreef torentje het volgende:
Jij behoort duidelijk niet tot de gewone mensen.
Precies, jij mag zeggen en schrijven wat je wil, zonder te worden gecensureerd. Dan ben jij dus geen gewoon mens.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Of jij niet? Ik heb namelijk geen last van een complot-overheid/ machtshebbers?
Vind jij dat we gelukszoekers hier vrij toe moeten laten en een uitkering moeten geven? Ook als ze niet willen werken?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, jij mag zeggen en schrijven wat je wil, zonder te worden gecensureerd. Dan ben jij dus geen gewoon mens.
Want?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:44 schreef torentje het volgende:
Precies, jij mag zeggen en schrijven wat je wil, zonder te worden gecensureerd. Dan ben jij dus geen gewoon mens.
Nooit iets van gemerkt dat ik word afgestraft daarvoor.quote:Er is immers slechts op papier vrijheid van meningsuiting, want wie daadwerkelijk gebruikmaakt van dat recht wordt door de machthebbers behoorlijk afgestraft.
Daar gaat dit topic helemaal niet over.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vind jij dat we gelukszoekers hier vrij toe moeten laten en een uitkering moeten geven? Ook als ze niet willen werken?
Ontwijkingquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic helemaal niet over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |